колеги,махнах катализатора,сложих генерация и след няколко ластика същия ден забелязах че на празен ход пуши ужасно силно бяло-сивкаво,което мирише на запалена гума или пластмаса и се чудя сега,изобщо не смея да я карам.дайте моля ви идеи какво може да е или поне къде има свестен сервиз около подуене...........ужассссссс
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунто GT пуши на поразия
Collapse
X
-
Странното е че това го прави най-вече на свободен ход,при по-високи обороти не чади,също така за 5000 км съм долял само около 400 мл масло,пък и няма разлика във вървежа и лага на турбината е минимален(пробвах едно друго ГТ,което не пуши изобщо,пък лага му е доста по-осезаем)а и ми е странно че това стана откакто махнах катализатора и сложих генерация суперспринт(оригинална за пунто ГТ)А,забравих да спомена че като е студена не пуши,бяло-сивкавия пластмасов пушек се усилва правопропорционално на температурата.Познат спомена че е възможно да е издухана гарнитура,но пък възможно ли е след като няма загуби на масло и антифриз???Знам че не е възможно да се установи проблема така само на думи,но моля все пак за някакви предположения от ваша страна,които да помогнат когато я вкарам във сервиза(за жалост още нямам идеи за добър съвестен майстор)Предварително ви благодаря.тежък е животът лек...
Коментар
-
Ако ти трябва турбо Виж http://catalog.bg/company.php?company=8066БРАВА С КЛЮЧ
Каква е максималната скорост при секса?
- 68, защото при 69 се обръщате.
Коментар
-
Колега при мене е същия проблема ... и неслушай некомпетентни мнения турбо за 1000 лв дрън дрън та пляс ..... Запали си колата на сутринта като неси я карал преди това , за да е студена . И аконепуши я изчакай да загрее , и ако тогава почне да пуши е от турбото или сигменти . Значи започва да пуши като загрее защото се загрява маслото....Ако е от турбото е фтулката на турбото то ще си работи турбото ще си надува но ще се стича в генерацията и ще пиши (2-ра употреба ИХИ - сток е м/у 120-150 лв)...Ако е от сигменти ... около 500 лв. може и малко повече ти е ремонта.Такам свали маркуча на кулера и ако в него има прясно масло е турбото ... така можеш да провериш кое от 2-те ти е ..Fiat Punto GT
Коментар
-
Кое му е некомпетентното?sen7ineL написа:... и неслушай некомпетентни мнения турбо за 1000 лв дрън дрън та пляс .....
Чисто ново стандартно турбо ИХИ за Пунто ГТ е около 1200лв. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 При 2-ра употреба турбо за тия пари, мое си сигурен, че пушенето ще е почти същото, ако не и по-зле Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и лошото е, че ще го разбереш, чак след като цял ден се гърчиш да я монтираш на "удобното" и място Yellow_Flash_Colorz_PDT_16sen7ineL написа:(2-ра употреба ИХИ - сток е м/у 120-150 лв)...А ако поради износен мотор имаш повишено налягане в картера, не може ли тва прясно масло да е от картерната вентилация? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16sen7ineL написа:Такам свали маркуча на кулера и ако в него има прясно масло е турбото ... така можеш да провериш кое от 2-те ти е ..
Коментар
-
Re: пунто GT пуши на поразия
За съжаление това се случва доста често при махане на катализатора и когато си с оригиналното ИХИjungleraver написа:колеги,махнах катализатора,сложих генерация и след няколко ластика същия ден забелязах че на празен ход пуши ужасно силно бяло-сивкаво,което мирише на запалена гума или пластмаса и се чудя сега,изобщо не смея да я карам.дайте моля ви идеи какво може да е или поне къде има свестен сервиз около подуене...........ужассссссс
Покарай я няколко дни и я наблюдавай дали ще намалее пушенето или продължава и става по-зле!Студена няма да ти пуши и като позагрее генерацията и ще почва да пуши на празен ход. Под товар ако не е мнооо зле турбината няма да пушляви (има си причина за това) и те така мое си кара с години Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 За съжаление е дразнещо на светофара в някое задръстване да обгазяваш околните коли Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
Re: пунто GT пуши на поразия
Това почти винаги се случва и със старата генерация (Т серията) Garrett турбини. Липсата на обратно налягане влияе пагубно на задния уплътнител. Преди Бравото да поеме към небесата :D турбината започна да пуши само при определени условия - студен старт и работа на празен ход поне 5 минути. Ако запалех и тръгнех веднага - нямаше никакъв пушек. Проблема с "декатализирането" ми е познат отдавна(все пак рядко купувам коли с атмосферни мотори) и поради тази причина купих нов катализатор, който обаче е от Race серията на Magnaflow и въпреки наличието му турбината не след дълго започна да пуши. За да не се получава този проблем има по специални задни уплътнители(левия на снимката). Монтирах такъв уплътнител когато ремонтирах турбото. За съжаление турбото отиде в Купето(което има заводски катализатор) и нямам преки наблюдения как би се държало в кола без катализатор.biser_as написа:За съжаление това се случва доста често при махане на катализатора и когато си с оригиналното ИХИ
Коментар
-
Поразпитай малко по компетентните в форума колеги с ГТ -та , и ще разбереш колко струва 2-ра употреба ИХИ ... и тогава коментирай !biser_as написа:Кое му е некомпетентното?sen7ineL написа:... и неслушай некомпетентни мнения турбо за 1000 лв дрън дрън та пляс .....
Чисто ново стандартно турбо ИХИ за Пунто ГТ е около 1200лв. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 При 2-ра употреба турбо за тия пари, мое си сигурен, че пушенето ще е почти същото, ако не и по-зле Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и лошото е, че ще го разбереш, чак след като цял ден се гърчиш да я монтираш на "удобното" и място Yellow_Flash_Colorz_PDT_16sen7ineL написа:(2-ра употреба ИХИ - сток е м/у 120-150 лв)...А ако поради износен мотор имаш повишено налягане в картера, не може ли тва прясно масло да е от картерната вентилация? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16sen7ineL написа:Такам свали маркуча на кулера и ако в него има прясно масло е турбото ... така можеш да провериш кое от 2-те ти е ..Fiat Punto GT
Коментар
-
Повярвай ми, имам достатъчно познания, относно туй нящо Пунто ГТ за да моем си коментирам квот реша Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Знам и мноо добре ква е цената на 2-ра употреба ИХИ, само дето също толко добре знам и в кво състояние е след толко години експлоатация Yellow_Flash_Colorz_PDT_16sen7ineL написа:Поразпитай малко по компетентните в форума колеги с ГТ -та , и ще разбереш колко струва 2-ра употреба ИХИ ... и тогава коментирай !
Коментар
-
при мен препушва много рядко само кагато запаля за 1-2секунди...и това стана след като смених гумичките на клапаните...преди това не го правеше!бях отворил главата за гарнитура профилактично и да пасна клапаните и няма как да на сменя гумичките...но така си карам не ми гуми масло!Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
просто споделям нали затова е форум....и следа темата и реших да я вдигна че беше позабравена!и ако колегата е отворил главата да забележи дали гумичките държат клапана и да не ги сменя зорлен само ако са твърди!biser_as написа:Твоето пушене няма общо с проблема описан от автора на темата
Ти сам си си отговорил от какво е при теб
punto_gt_turbo написа:...и това стана след като смених гумичките на клапаните...Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
обаче ми изровихте темата от преди две години и нещо :D да, липсата на бекпрешър беше причината да пропуши, но не заради уплътнител(турбината не беше сток-оказа се някаква ккк произведена за ивеко), а просто кат-а беше толкова задръстен, че бекпрешъра е бил почти равен на налягането на маслото
ако някой даде 1200 лева за стоковото ихи ще го призная за най-лудия тип, аз няколко дни след като пуснах темата си купих чисто нов гарет ГТ22 за 700 лева и забравих за проблема
тежък е животът лек...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар