здр колеги , скоро и аз се сдобих с красавица от тип 2.0 20в  )  таа сега за проблема .. :П от скоро колата няма мощност и ми казаха че са дюзи , трябвало да се почистят съответно аз отидох на диатностика закачиха я колата и не показа никакви грешки и проблеми , момчето се качи да я кара и ми каза същото че колата няма мошност и сиг са дюзи и ми смениха бенз. филтър и ми наляха някви добавки във бензина за прочистване на дюзите и за вс това ми взеха 100 лв .. съответно резулатата беше никакъв .., след това отидох в др диагностичен център и след по обстоен преглед момчето което ми гледа колата не откри нищо каза дюзите са си добре аз се самнявах дали не е прехварлила зъб на анг ремък но той отхвърли и тази моя версия защото инак щяло да мени количеството на въздуха или нещо такова каза . Според него колата смучела от някаде въздух при повисоки обороти. А аз гледах вчера ангренажния ремък и ми се стори леко хлабаф .. но тои е на саморегулираща ролка и възможно ли е да не се регулира сам и от там да няма мощност ??  или и аз незнам вече някви предложения . ако питате за смяната на ангренажен ремък е сменян преди 3 месеца преди да си взема колата но какво е било що незнам ! благодаря предварително
)  таа сега за проблема .. :П от скоро колата няма мощност и ми казаха че са дюзи , трябвало да се почистят съответно аз отидох на диатностика закачиха я колата и не показа никакви грешки и проблеми , момчето се качи да я кара и ми каза същото че колата няма мошност и сиг са дюзи и ми смениха бенз. филтър и ми наляха някви добавки във бензина за прочистване на дюзите и за вс това ми взеха 100 лв .. съответно резулатата беше никакъв .., след това отидох в др диагностичен център и след по обстоен преглед момчето което ми гледа колата не откри нищо каза дюзите са си добре аз се самнявах дали не е прехварлила зъб на анг ремък но той отхвърли и тази моя версия защото инак щяло да мени количеството на въздуха или нещо такова каза . Според него колата смучела от някаде въздух при повисоки обороти. А аз гледах вчера ангренажния ремък и ми се стори леко хлабаф .. но тои е на саморегулираща ролка и възможно ли е да не се регулира сам и от там да няма мощност ??  или и аз незнам вече някви предложения . ако питате за смяната на ангренажен ремък е сменян преди 3 месеца преди да си взема колата но какво е било що незнам ! благодаря предварително   
							
						
					 )  таа сега за проблема .. :П от скоро колата няма мощност и ми казаха че са дюзи , трябвало да се почистят съответно аз отидох на диатностика закачиха я колата и не показа никакви грешки и проблеми , момчето се качи да я кара и ми каза същото че колата няма мошност и сиг са дюзи и ми смениха бенз. филтър и ми наляха някви добавки във бензина за прочистване на дюзите и за вс това ми взеха 100 лв .. съответно резулатата беше никакъв .., след това отидох в др диагностичен център и след по обстоен преглед момчето което ми гледа колата не откри нищо каза дюзите са си добре аз се самнявах дали не е прехварлила зъб на анг ремък но той отхвърли и тази моя версия защото инак щяло да мени количеството на въздуха или нещо такова каза . Според него колата смучела от някаде въздух при повисоки обороти. А аз гледах вчера ангренажния ремък и ми се стори леко хлабаф .. но тои е на саморегулираща ролка и възможно ли е да не се регулира сам и от там да няма мощност ??  или и аз незнам вече някви предложения . ако питате за смяната на ангренажен ремък е сменян преди 3 месеца преди да си взема колата но какво е било що незнам ! благодаря предварително
)  таа сега за проблема .. :П от скоро колата няма мощност и ми казаха че са дюзи , трябвало да се почистят съответно аз отидох на диатностика закачиха я колата и не показа никакви грешки и проблеми , момчето се качи да я кара и ми каза същото че колата няма мошност и сиг са дюзи и ми смениха бенз. филтър и ми наляха някви добавки във бензина за прочистване на дюзите и за вс това ми взеха 100 лв .. съответно резулатата беше никакъв .., след това отидох в др диагностичен център и след по обстоен преглед момчето което ми гледа колата не откри нищо каза дюзите са си добре аз се самнявах дали не е прехварлила зъб на анг ремък но той отхвърли и тази моя версия защото инак щяло да мени количеството на въздуха или нещо такова каза . Според него колата смучела от някаде въздух при повисоки обороти. А аз гледах вчера ангренажния ремък и ми се стори леко хлабаф .. но тои е на саморегулираща ролка и възможно ли е да не се регулира сам и от там да няма мощност ??  или и аз незнам вече някви предложения . ако питате за смяната на ангренажен ремък е сменян преди 3 месеца преди да си взема колата но какво е било що незнам ! благодаря предварително   
							
						


 
							
						 
   
							
						 
							
						 и чесно казано нз и аз откаде може да идва проблема щото един от майсторите ми каза че сеиденителя ми бил износен и ми боксувал затова не ми набирала колата както трябва ... но при условие че правя 160 на 3-та .... немаааа такъв филм човече....сега сам почнал да продухвам всичко от страна на инжекциона... прочистих въздушния филтър..... стъпковото моторче .... и сега трябва само да я откарам на някои сервиз кадето да ми прочистят инжекциона на ултразвук и дано тогава има резултат ... но с тоя теч на антифриз ..... дано имам пари след ремонта
 и чесно казано нз и аз откаде може да идва проблема щото един от майсторите ми каза че сеиденителя ми бил износен и ми боксувал затова не ми набирала колата както трябва ... но при условие че правя 160 на 3-та .... немаааа такъв филм човече....сега сам почнал да продухвам всичко от страна на инжекциона... прочистих въздушния филтър..... стъпковото моторче .... и сега трябва само да я откарам на някои сервиз кадето да ми прочистят инжекциона на ултразвук и дано тогава има резултат ... но с тоя теч на антифриз ..... дано имам пари след ремонта  
Коментар