simeon3000 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свети лампата на инжекциона - Мареа 1.6
Collapse
X
-
Koлега,така както описваш проблема ти,говори за прекъснала дюза на 3-ти цилиндър.Няма смисъл да ходиш да си даваш парите за диагностика.Измери с един мултицет съпротивленивто на дюзите.На трети цилиндър ще ти даде прекъснала дюза.Това,което си направил е достатъчно за диагностика.Нещата са ясни.Успех ти желая.dudulia написа:КОлега,имаш ли развитие по въпроса?При мен сиптома е 1 към 1 с твоя.Появи се изведнъж,както си работеше нормално колата.Имам чувството,че работи на 3 цилиндъра.Проверени са тоците.Има искра да те убие.Бензиновата помпа работи.Странното е,че на 3-ти цилндър като дръпна кабела не се вижда осезаема разлика.На втори цилиндър като извадя кабела ,колата започва да работи по-равномерно и мотора не се тресе .При първи и четвърти положението се влошава.Иначе по време на движение,ако подавам газ лампата свети,в момента ,в който отнема газта и лампата изгасва.
Коментар
-
Батенце при мен беше същото ама да чукна на дърво се оправи от съмосебе си и засега нямам проблеми с товаdudulia написа:КОлега,имаш ли развитие по въпроса?При мен сиптома е 1 към 1 с твоя.Появи се изведнъж,както си работеше нормално колата.Имам чувството,че работи на 3 цилиндъра.Проверени са тоците.Има искра да те убие.Бензиновата помпа работи.Странното е,че на 3-ти цилндър като дръпна кабела не се вижда осезаема разлика.На втори цилиндър като извадя кабела ,колата започва да работи по-равномерно и мотора не се тресе .При първи и четвърти положението се влошава.Иначе по време на движение,ако подавам газ лампата свети,в момента ,в който отнема газта и лампата изгасва.
кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф
Коментар
-
И при мен се оправи проблема след ремонт.В крайна сметка се оказа заминала дюза,която не работи.Иначе дюзата беше като нова (само на 70 000)км,но изгоряла(блокирала).След поставяне на друга ,колата заработи както преди да изгори
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
веф
Колега какво имаш предвид под блокирала,измериха ли и съпротивлениетоdudulia написа:И при мен се оправи проблема след ремонт.В крайна сметка се оказа заминала дюза,която не работи.Иначе дюзата беше като нова (само на 70 000)км,но изгоряла(блокирала).След поставяне на друга ,колата заработи както преди да изгори
Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Re: веф
Не е редно да се казва нито блокирала дюза,нито изгоряла.Защото няма как да блокира механично,нито да изгори защото няма кой да я запали.Казва се прекъснала дюза.Дюзата представлява един електромагнитен клапан с една намотка в нея и тя прекъсва.Като се измери с мултицет ще даде съпротивление безкрайност. Абе добре сте вие със бензинките.Като ви прекъсне дюза,в най-лошия случай 150 лв нова.А ако е ЖТД -1000 лв.Всички икономии от дизела отиват на кино.Дано не се случва на никой.kantarev написа:Колега какво имаш предвид под блокирала,измериха ли и съпротивлениетоdudulia написа:И при мен се оправи проблема след ремонт.В крайна сметка се оказа заминала дюза,която не работи.Иначе дюзата беше като нова (само на 70 000)км,но изгоряла(блокирала).След поставяне на друга ,колата заработи както преди да изгори

Коментар
-
u_bo
има 2 начина -1.почваш смяна по ред : ламбда, тпс, датчик температура ...2. отиваш на диагностика и ти казват кое еbiker87m написа:нека и аз да се включа в темата.при мен проблема е подобен:свети лампата на инжекциона но не губи мощност!!!лампата свети при второто палене на колата след като е загряла до определена температура и изгасва за няколко минути.мисля че проблема е в някакъв температурен датчик но кои?
Коментар
-
Има и трети начин:1.Без да почваш смяна по ред,правиш измерване по ред:ламбда,температ датчик,тпс...2.Откриваш в кое е проблема и тогава го заменяш,без да ходиш на диагностика3.Спестяваш 35 лв от диагностика и се радваш на добре свършената работа.u_bo написа:има 2 начина -1.почваш смяна по ред : ламбда, тпс, датчик температура ...2. отиваш на диагностика и ти казват кое еbiker87m написа:нека и аз да се включа в темата.при мен проблема е подобен:свети лампата на инжекциона но не губи мощност!!!лампата свети при второто палене на колата след като е загряла до определена температура и изгасва за няколко минути.мисля че проблема е в някакъв температурен датчик но кои?
Коментар
-
Да се работи на принципа "проба-грешка" е непрепорачително по много причини.Така работят неуките майстори.Ти знаеш ли какво е да свалиш от някой Ламбда-сензора за експеримент и след това да го върнеш обратно.Отделно дето ще ти трябва канал или подемник.А, колко са тези дето ще се съгласят на тази проба.Има много по-бързи,евтини и елегантни начини за да се разбере дали е дефектна.Измерването и отнема 30 сек.niko_biki написа:Има и четвърти начин:1.Намираш от същата кола(от познат) частта и за малко си ги разменяте,колкото да разбереш от къде идва проблема.2.Купуваш частта и черпиш яко познатия.3.Спестяваш 35 лева от диагностика,но има опастност после да ги дадеш за почерпката
Коментар
-
u_bo
както винаги , колегата Хаджов е прав (поне според моята компетенция) Но ако автора на темата знаеше как да си мери с мултицет , ламбда и тпс и тнт...надали щеше да пише подобна тема,затова и моя начин е по-подходящ за автора от начина на Хаджов.Неговия е за по-техничарски отворени шофери
(тва мяза на бисер ...)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар