Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кофти свещ на 3-ти цилиндър
Collapse
X
-
Трудно е да гадаеме от тук точно какво е,но ако не е семеринги на водачите на този цилиндър,то със сигурност е в буталната група на същия цилиндър,което включва и двата вида сегменти и самото бутало.То друго няма какво да бъде в случая.Неприятното е,че отварянето си е доста голям масраф.Но ако се наложи да се отваря двигателя,мой съвет е да се измери износванети на цилиндрите с компаратор/а не с опипване на ръка както правят някои майстори/.Защото на тези клм не може да нямаш износване/елипса и бъчвообразност /на цилиндрите, и новите нормални сегменти не могат де легнат добре по износен цилиндър.Само смяна на сегментисе практикува на двигатели до 100000 клм.Има случаи когато смяната само на сегменти води до по-лоши резултати.Затова след като ще го отваряш хонинговай цилиндрите с ремонтен размер бутала и със сегменти същия размер двигателя започва нов живот.Успех ти желая.Stoyan_68 написа:Смяташ, че е лош компресионен сегмент или спукан маслен?Stefan Hadjov написа:Да,това е колега.Понеже се слага върху водача на клапана и фактически си е семеринг.Някои го наричат гумички,някои вложки, но е това.Не е лошо едно измерване на компресията.Веднага ще ти се изясни дали ще се слиза "по-надолу".
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар