Проблема ми е следния:при студен двигател на свободна оборотите ми са 1200-1500 когато загрее почва да мени обороти 500 800 1000 300 100 някой път са си добре и където е въздушния филтър,от там се чува едно щтракане ама не винаги го прави,колата ми е с газова и на гас и на бензин се мени обороти.Даже когато паднат ептен започва едно пресвирване се едно е ремък,незнам от какво може да е това.Ако пък оборотите са си нормални и включа фарове,парното и нещо друго веднага падат,ако някой може да ми помогне ще съм му много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИ НА БРАВА 1.4 12v
Collapse
X
-
Стъпковия мотор не ти е наред! Пробвай да го оправиш като го почистиш с контактен спрей!Ако не се оправи - нов е около 100 леваFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Само като я запалиш ли се получава? Ако притраква за около 1 2 сек. и спира - това е напълно нормално - просто пвдигачите се пълнят с масло при стартирането(По силно се проявява при студено време, защото маслото тогава е по гъсто), но ако продължава да трака има 2 вариянта - износен вал и от там повдигача не може да обере луфта и трака или износени повдигачи (по добрия вариянт)Пиши да видим какво ще излезнеFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Ами за сега само докато я запаля така прави,но не всеки път.Някъде около 2,3 мин. трака и като потегля след 50-100 метра и спира да трака,но много силно трака.От 2 години го имам автомобила и до сега никога не е правил така.Ако е износен вала сигурно всеки път щеше така да трака като я паля,незнам.
Коментар
-
Около 17-18лв бройката, но предполагам не всички ще са ти за смяна. Като ги махнете и след стискане със специален инструмент или на менгеме им източите маслото проверете кои повдигачи хлопат. А тези подвигачи, които като ги стиснете с ръка и пружинират след източването на маслото са ОК.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Не е нормално.Защо се изпразват повдигачите??Кой ги изпразва.??И защо всеки път като запалиш трябва да се пълнят?Тук е проблема.Защо на добрите повдигачи не се налагат да се пълнят.И няма никаво чукане.Не е причина маслото.Това е един от митовете.Колкото е по-гъсто маслото,по-трудно ще се изпразнят повдигачите.А за сведение маслото W40 е еднакво гъсто при загряла кола независимо какво е. Не е причината износен вал,защото колегата споделя ,че след време изчезва чукането.Ако са износени вал и кобилици,няма да спре чукането.А и двигателя няма да върви както трябва.Rezko написа:Само като я запалиш ли се получава? Ако притраква за около 1 2 сек. и спира - това е напълно нормално - просто пвдигачите се пълнят с масло при стартирането(По силно се проявява при студено време, защото маслото тогава е по гъсто), но ако продължава да трака има 2 вариянта - износен вал и от там повдигача не може да обере луфта и трака или износени повдигачи (по добрия вариянт)Пиши да видим какво ще излезне
Коментар
-
Остана да кажеш какво е точно според теб ?Stefan Hadjov написа:Не е нормално.Защо се изпразват повдигачите??Кой ги изпразва.??И защо всеки път като запалиш трябва да се пълнят?Тук е проблема.Защо на добрите повдигачи не се налагат да се пълнят.И няма никаво чукане.Не е причина маслото.Това е един от митовете.Колкото е по-гъсто маслото,по-трудно ще се изпразнят повдигачите.А за сведение маслото W40 е еднакво гъсто при загряла кола независимо какво е. Не е причината износен вал,защото колегата споделя ,че след време изчезва чукането.Ако са износени вал и кобилици,няма да спре чукането.А и двигателя няма да върви както трябва.Rezko написа:Само като я запалиш ли се получава? Ако притраква за около 1 2 сек. и спира - това е напълно нормално - просто пвдигачите се пълнят с масло при стартирането(По силно се проявява при студено време, защото маслото тогава е по гъсто), но ако продължава да трака има 2 вариянта - износен вал и от там повдигача не може да обере луфта и трака или износени повдигачи (по добрия вариянт)Пиши да видим какво ще излезнеFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Ами аз съм казал колега.Прочети още веднъж поста ми.Като смениш повдигачите с нови,независимо какво е маслото и ще спре да чука.За експеримент може и да сипеш масло М10Д.Пак няма да чука.А при лоши повдигачи настъпва момент когато и да сипеш масло 0W30,пак ще чука.Добрите повдигачи се пълнят еднократно като ги поставиш нови и никой не може да ги изпразни.Не добрите се самопизпразват защото клапана им е износен и не задържат маслото в тях.Просто и ясно.Rezko написа:Остана да кажеш какво е точно според теб ?Stefan Hadjov написа:Не е нормално.Защо се изпразват повдигачите??Кой ги изпразва.??И защо всеки път като запалиш трябва да се пълнят?Тук е проблема.Защо на добрите повдигачи не се налагат да се пълнят.И няма никаво чукане.Не е причина маслото.Това е един от митовете.Колкото е по-гъсто маслото,по-трудно ще се изпразнят повдигачите.А за сведение маслото W40 е еднакво гъсто при загряла кола независимо какво е. Не е причината износен вал,защото колегата споделя ,че след време изчезва чукането.Ако са износени вал и кобилици,няма да спре чукането.А и двигателя няма да върви както трябва.Rezko написа:Само като я запалиш ли се получава? Ако притраква за около 1 2 сек. и спира - това е напълно нормално - просто пвдигачите се пълнят с масло при стартирането(По силно се проявява при студено време, защото маслото тогава е по гъсто), но ако продължава да трака има 2 вариянта - износен вал и от там повдигача не може да обере луфта и трака или износени повдигачи (по добрия вариянт)Пиши да видим какво ще излезне
Коментар
-
Да,наистина има периоди когато ту чукат ту не се обаждат повдигачите.Но с времето започва да настъпва момент когато винаги се обаждат,особенно когато колата е останала по-продължително време без да се пали.Не е маслото причината за чукането.Сам се убеждаваш в това.moonkey написа:Сутринта паля колата да отида на работа няма тракане няма лопане,връщам се от работа,няма тракане няма лопане,тихо и кротко си работи мотора,пей сърце.Ако има нещо износено би трябвало постоянно да трака,да видим утре как ще е.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар