Здравейте колеги! Карам Фиат Пунто 1.1 имам желание да сменя гарнитурата на капака на клапаните тече ми масло от там и ми пльоска мотора ... видях в ръководствата че е гумена ... Да но има ли не6то специфично при смяната не съм сменял такова животно до сега... страх ме е да не си разбутам двигателя загуба на масло нямам.... ама маже по малко там .. смених си радиатора на парното сам и всичко си остана то4но имам известен опит с автомобилите но не съм сленял такава гарнитурка не ми се дават 40лв на маистор.....
Предварително благодаря за отговорите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
гарнитура капак клапани ИСКАМ САМ
Collapse
X
-
ако е качествена гарнитурата не ти трябва силикон, но според мен отложи тази процедура за по топло време, че в тоя студ ушенцата на капака се чупят като вафли при стяганетоnkalizatura написа:само това ли е? ами разглобяването няма ли нещо различно сваля ли се ремъка
или само развивам болтовете там 6 ли колко са и деиствам ... силикон мисля цялата да я намажа
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Абе глупости никъв силикон! Като се слага гарнитура се намазва с пръсти с масло, финно машинно или моторно и се затягат едновременно всички болтове! Т.е. затягаш малко единия, затягаш друг, послед друг и така нататък!nkalizatura написа:само това ли е? ами разглобяването няма ли нещо различно сваля ли се ремъка
или само развивам болтовете там 6 ли колко са и деиствам ... силикон мисля цялата да я намажа 
Тази гарнитура се сменя изключително лесно аз съм го правил в 2 часа през ноща в гаража!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Процедура:1. Сваляш капака на въздушния филтър заедно с филтъра /2 щипки отсрани/2. Сваляш капака над карбуратора /ако можем така да го наречем/ 2 гайки 10 мм и един маркуч към капака на главата и едно малко маркуче към карба3. Развиваш 4-те болта накапака на клапаните 4. Сваляш капака, сваляш старата гарнитура5. почистваш всичко където ляга гарнитурата6 Слагаш новата гарнитура7. Наместваш капака8. Стягаш болтовете но МНОГО ВНИМАТЕЛНО з/о блока е накакаква алуминиева сплав и може да опасеш резбата. Отворите са проходни и затова не е фатално за резбата, на моя е така в момента / имам и точно такова Пунто/ и съм сложил отдолу гайка с шайба, така че проблема не е фатален.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
благодаря колеги да разбирасе ще изчакам да се позатопли малко времето за последователното стягане на болтовете знам но все пак благодаря Мерси и за съвета със маслото по гарнитурката питам се квсе пак няма ли не6то друго оето се сваля разглобява и така нататъка?кои ушенца не кое казваме ушенца - на захвадките където затягат болтовете?БЛАГОДАРЯ МОМЧЕТА!!!!!ще кача снимки след като направя смяната!stef - студ ушенцата на капака се чупят като вафли при стягането
Ето ме вече с Фиат
Коментар
-
да за тях става въпросnkalizatura написа:благодаря колеги да разбирасе ще изчакам да се позатопли малко времето за последователното стягане на болтовете знам но все пак благодаря Мерси и за съвета със маслото по гарнитурката питам се квсе пак няма ли не6то друго оето се сваля разглобява и така нататъка?кои ушенца не кое казваме ушенца - на захвадките където затягат болтовете?БЛАГОДАРЯ МОМЧЕТА!!!!!ще кача снимки след като направя смяната!stef - студ ушенцата на капака се чупят като вафли при стягането
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
По скоро няма да се пукне , а ще се изкриви и пак ще капе масло. И да знаеш че като я смениш 3 месеца няма да тече после пак ще почне да капеhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
точно! туй е детска полест на Пунтото... след няколко месеца няма да ти прави впечатление, че двигателя е олят с масло... поне няма да ръждясваinfineon написа:По скоро няма да се пукне , а ще се изкриви и пак ще капе масло. И да знаеш че като я смениш 3 месеца няма да тече после пак ще почне да капе
оф топик "Процедура: 1. Сваляш капака на въздушния филтър заедно с филтъра /2 щипки отсрани/ 2. Сваляш капака над карбуратора /ако можем така да го наречем/ 2 гайки 10 мм и един маркуч към капака на главата и едно малко маркуче към карба"това маркучле за какво служи точно... щото некой майстор е забравил да ми го сложи... и като пусна клапата за въздух в купето да духа отвън, на светофар ми влизат изгорели газове в купето - от тръбичката за картерните газове... да го търся ли по магазините, продава ли се...
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
В момента не се сещам, трябва да погледна под капака точно накъде водеше, процедурата я написах по памет з/о наскоро правих точно това, само че намазах със силикон понеже нямах гарнитура под ръка. Довечера като се прибера мога да го снимам.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
в този студ по скоро ще се пукне /казвам го от опит/ и ако се сложи ориг гарнитура, последния път сложих на виктор рейнц и от тогава нямам проблеми /да чукна на дърво вече година/ преди това съм сменял със GLASER AJUSA пълни дърветаinfineon написа:По скоро няма да се пукне , а ще се изкриви и пак ще капе масло. И да знаеш че като я смениш 3 месеца няма да тече после пак ще почне да капеTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар