pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
къде се мери дали стига ток до дюзите- 1.6 16в
Collapse
X
-
Ето как трябва да са:--------------basically a good injector is 14-16.5ohms. less than 13ohms suggests faulty injector. you can easily measure all 4 using the wiring connector at the end of the fuel rail. there a 5 pins, centre is earth other 4 are for injectors. use a multimeter.--------------
Коментар
-
Точно това е.При мене данните са по-малко от 11 ома.Но това няма значение.Най важното е да се разбере има ли прекъсване или много по--високо съпротивление..wwalker написа:Ето как трябва да са:--------------basically a good injector is 14-16.5ohms. less than 13ohms suggests faulty injector. you can easily measure all 4 using the wiring connector at the end of the fuel rail. there a 5 pins, centre is earth other 4 are for injectors. use a multimeter.--------------
Коментар
-
Няма никакъв начин да разбереш дали е запушена без да я свалиш и измериш дебита. При теб ако приемем, че съответните свещ/кабел/бобина... са ОК и ти даде прилично съпротивление, то вероятноста да е запушена е голяма. Но това на принципа на изключването на всичко останало е доста относително. Ще ти отидат едни 200лв. поне за ваничка и течност за почистване, а действително да я дадеш някъде за почистване си е жив късмет крайния резултат. Не забравяй опцията за втора ръка от морга на цената на почистване.Аз залагам, че ще ти даде кофти съпротивление и по-точно безкрайно голямо, демек неработеща дюза или нещо прекъснато. Колкото и да е запушена все ще пръска там нещо, а не както казваш.
Коментар
-
аз имах предвид, че ако всичко със съпротивление е ок, ще се сваля вече и чисти, друго е да знам, че проблема ми не е еладжийски. в сериза ми е ясно, че първото нещо ще кажат смени дюза след диагностика, после като не се оправи пак ще се търси проблема... иначе ваничка бях намерил за 30-35 лв беше нова я продаваше някакво момче, но като му писах я бях вече изтървал. в крайна сметка на мен ми трябва една по една да ги чистя, не ми трябва голяма ваничка, непрофесионално, но поне ще вложа някакво желание.. не обичам други да ми пипат колата, всеки път съжалявам как са преебали някоя резба най-малкотоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
спокойно, ще ти мине. и аз направих основен ремонт на улицата едно време, ама а сега ме хвани да работяwwalker написа:И това те спря? Аз на връщане от работа спрях под една лампа и за 1 минута ги замерихpakumba написа:оооо, събата ще ги меря, тук се стъмва рано

Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колега ,като ти анализирах резултатите от измерванията извода ми е следния:1.Не си подбрал точно точките от куплунга,където е трябвало да извършиш измерването.И за това не си получил истинските стойности.Едната от сондите ти не е била на общоя проводник.Независимо от това моите изводи са следните;2.Първото ти измерване е е съпротивлението на две дюзи в серия,което е ОК Второто ти измерване е съпротивлението на една дюза ,което също е ОК Третото е като първото-също ОК Четвъртото е прекъснала дюза-безкр.съпротивление.Не е ОК3.Сега вече може да си смениш точно тази дюза.Като свалиш рейката измери на всяка дюза контролно за да определиш точно коя е прекъсналата.Защото това замерване което представяш не дава точния отговор.Ясно е че твърдо имаш прекъснала дюза.4.Успех ти желая.pakumba написа:направих измервания, мерих между пина, който е най-отгоре и останалите 4. в ред отгоре надолу в буксата са:- 25.03- 12- 25.04- седи си на 1
т.е. няма стойносткакво значат тези неща според вас?
Коментар
-
[quote="pakumba"]направих измервания, мерих между пина, който е най-отгоре и останалите 4. в ред отгоре надолу в буксата са:Ако не греша,но доколкото си спомням трябваше да направиш замерване между средния пин и останалите четири.Но и това грешно измерване което си направил дава отговор на проблема ти.
Коментар
-
ами мерих така, защото единия пин беше отделен и си помислих, че ще да е главния. а и колегата walker май беше споменал, че е най-горния пин. все пак ще направя наново измервания... сега специално си инсталирах аутодаата ама не намерих друго освен стойностите там, нямаше картинка къде се мери точно.... благодаря за инфото, очевидно наистина ми е изгоряла едната дюзаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
centre is earth other 4 are for injectorswwalker написа:Ето как трябва да са:--------------basically a good injector is 14-16.5ohms. less than 13ohms suggests faulty injector. you can easily measure all 4 using the wiring connector at the end of the fuel rail. there a 5 pins, centre is earth other 4 are for injectors. use a multimeter.--------------
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар