Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обороти на Фиат Браво 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обороти на Фиат Браво 1.6 16V

    Колеги интересува ме как е по-добре да се кара -на 5та с 1800 оборота и скорост 80км/ч или на 4та с 3000 оборота и пак с 80км/ч.Питам защото възникна един спор с приятел който твърди че конкретно за този двигател било по-добре на4та с 3000 оборота даже и разхода щял да бъде по-нисък ,защото за 5та 1800 оборота били малко и щяла да гори повече,което за мене е антилогично при по-високи обороти да гори по-малко.
    Когато опел,форд и циганин ги мързи-нищо не е в състояние да ги накара да заработят!

    #2
    Незнам но за горенето и на мен Фиата ми е наи икономичен между 3К и 4К обороти в минута а и поиче сулук има тогава ама караи както ти е на сарце както бяха казали колеги в друга тема да плашиш фиат с високи обороти е все едно да плашиш циганче с топла баничка не го жали ми му даваи гас дали 1 литар поиче или по малко
    Subaru B9 tribeca 3.0
    Peugeot 307 04
    Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
    Fiat Brava 1.6 16V 103

    Коментар


      #3
      Ще ти кажа следното-служебната шкода има борд компютър и наистина като са прекалено ниски оборотите се товари двигателя и харчи с по 2 литра (моментен разход) повече спрямо същата скорост но на 1 по-ниска предавка.Друг е въпроса, че при дизела и при бензиновия двигател са доста различни принципите на работа и при бензиновия може да не важи същото правило!
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Като цяло най-икономични са между 2000 и 3000 оборота. Над 3000 разхода се качва доста, но то си зависи на коя скорост си, какъв е наклона и т.н. Разбира се, че ако си я пуснал на скорост по надолнище и си влязал в ППХ нещата стоят различно. За конкретния случай нещата клонят към 1800 на 5-та стига да ги поддържаш с минимално натискане на педала. Малко кофти да качваш баир при тези условия, но на равен път е ОК и разхода е символичен.Иначе за дизелите... ами там ниските обороти са си убийствени за двигателя. На бензинките не пречи. Като се замисля трудно приложими ми се виждат тези 1800 на 5-та за бензинов фиат. В града няма къде, пък на извън градско си е срам за марката
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          1800 об/мин. на 4-та предавка става ,но според мен този режим на работа на двигателя не е да се ползва за дълго време. Гледам на 4-та да съм поне със 2000 оборота. За 5-та скорост 1800 об. стават само , ако се спускаш по някой наклон. При голяма предавка и ниски обороти има преразход на гориво и по-голямо износване(сравнително голямо количество гориво-въздушна смес, която при горенето оказва голямо налягане на буталото и по този начин се разкъсва масления слой , защото оборотите на двигателя са ниски , а от там е ниско и налягането в маслената магистрала).
          Ivo_87 написа:
          Колеги интересува ме как е по-добре да се кара -на 5та с 1800 оборота и скорост 80км/ч или на 4та с 3000 оборота и пак с 80км/ч.
          Ако на 4-та предавка при 3000 об. си на 80 км/ч. няма как като превключиш на 5-та предавка оборотите ти да паднат чак на 1800- трябва да е нещо около 2400-2500 . Нещо уредите ти не отчитат вярно.
          SEAT Leon Cupra 300
          Triumph Street Triple 765 R

          Коментар


            #6
            Колеги,карам Брава от 8 януари 2008,защото Астрата 1.7 D на 3-ти същия месец не можа да запали с нов акумолатор от средата на ноември 2007 А това да имаш кола и да не можеш да си закараш детето на градина при минус 12 градуса, е по-добре хич да нямаш такава ...От три години я търкалям,намира се все още нафта на далавера и за това я държа.Реших че е крайно време да взема бензинка, та да не очаквам с нетърпение прогнозата за топло време Резултатът бе Фиатка за 3 бона-1.6 16V ’96. Да си дойдем на думата относно оборотите : Карах BMW 1.6 16v 101 коня със разходомер,доколко е верен е друг въпрос, при 5-та на баир със скорост 100 км/ч и обороти към 3200,моментния разход му беше към 9,минах на 4-та, вдигна оборотите към 4000 и нещо, но разхода остана същия.Така че мисля е по-добре на по-ниска предавка с по-високи обороти,поне да не се мъчи двигателя. Фиата си е Фиат,пръчка 103 коня,но днес като падна малко сняг и не мога да я укротя,а наляво,а на дясно ... ужас,ужас Астрала,колкото и да е изпърдян,проблеми с него няма-вкарваш първа и без газ започва да драпа,няма 20 см -30 см сняг,не го бърка,до сега не ме е оставял на пътя и никога не са ме бутали (само са ме дърпали да запаля Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ) Сори колеги,ама това е положението,карам Фиата в снега и си мисля за Астрала.Но през лятото като му скоча на веждите и лепва 180 без проблеми...Фиата си е фиат
            Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
            ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
            ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
            ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

            Коментар


              #7
              рт

              ventsi79 написа:
              Колеги,карам Брава от 8 януари 2008,защото Астрата 1.7 D на 3-ти същия месец не можа да запали с нов акумолатор от средата на ноември 2007 А това да имаш кола и да не можеш да си закараш детето на градина при минус 12 градуса, е по-добре хич да нямаш такава ...От три години я търкалям,намира се все още нафта на далавера и за това я държа.Реших че е крайно време да взема бензинка, та да не очаквам с нетърпение прогнозата за топло време Резултатът бе Фиатка за 3 бона-1.6 16V ’96. Да си дойдем на думата относно оборотите : Фиата си е Фиат,пръчка 103 коня,но днес като падна малко сняг и не мога да я укротя,а наляво,а на дясно ... ужас,ужас Астрала,колкото и да е изпърдян,проблеми с него няма-вкарваш първа и без газ започва да драпа,няма 20 см -30 см сняг,не го бърка,до сега не ме е оставял на пътя и никога не са ме бутали (само са ме дърпали да запаля Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ) Сори колеги,ама това е положението,карам Фиата в снега и си мисля за Астрала.Но през лятото като му скоча на веждите и лепва 180 без проблеми...Фиата си е фиат
              Тва пък кво общо има с темата, незнам А на колегата по-горе ще му кажа ,че на 5-та предавка ,на 1800оборота е точно 65 км/час,на 2000 оборота на 5-та ми е точно 70 км/час
              Nissan Primera 1.6 16v P11
              ex.Fiat Bravo 1.6 16v

              Коментар


                #8
                ф

                По-точно дажа,че преди малко я пробвах.На 4-та при 80км/час съм с точно 2800 оборота,а на 5-та с 1800 оборота съм с 63км/час
                Nissan Primera 1.6 16v P11
                ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  Най добе е 2500-3000 об. 90-100км/ч на 5-а . Тогава е най икономично а и не се мъчи мотора при по рязко ускоряване . Ако имате нерви да я карате така
                  FIAT Marea ex
                  FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTDm

                  Коментар


                    #10
                    Re: рт

                    kantarev написа:
                    ventsi79 написа:
                    Колеги,карам Брава от 8 януари 2008,защото Астрата 1.7 D на 3-ти същия месец не можа да запали с нов акумолатор от средата на ноември 2007 А това да имаш кола и да не можеш да си закараш детето на градина при минус 12 градуса, е по-добре хич да нямаш такава ...От три години я търкалям,намира се все още нафта на далавера и за това я държа.Реших че е крайно време да взема бензинка, та да не очаквам с нетърпение прогнозата за топло време Резултатът бе Фиатка за 3 бона-1.6 16V ’96. Да си дойдем на думата относно оборотите : Фиата си е Фиат,пръчка 103 коня,но днес като падна малко сняг и не мога да я укротя,а наляво,а на дясно ... ужас,ужас Астрала,колкото и да е изпърдян,проблеми с него няма-вкарваш първа и без газ започва да драпа,няма 20 см -30 см сняг,не го бърка,до сега не ме е оставял на пътя и никога не са ме бутали (само са ме дърпали да запаля Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ) Сори колеги,ама това е положението,карам Фиата в снега и си мисля за Астрала.Но през лятото като му скоча на веждите и лепва 180 без проблеми...Фиата си е фиат
                    Тва пък кво общо има с темата, незнам А на колегата по-горе ще му кажа ,че на 5-та предавка ,на 1800оборота е точно 65 км/час,на 2000 оборота на 5-та ми е точно 70 км/час
                    Колега,извинявай, но ти сигурно си от тези които много бързо схващат,но с много обясняване Идеята ми беше, че дизеларката е с по-голям въртящ момент при ниски обороти и й е по-трудно да завърти в снега или калта.Поста ми от вчера бе продиктуван от факта,че един идиот вчера си прегря колата от прекалено напъване в преспите - AUDI 80 яйце бензинка
                    Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                    ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                    ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                    ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                    Коментар

                    Working...
                    X