Честита нова година,колеги!Желая ви здраве на всички и много успехи и по-малко аварйи! Редовно пиша за проблеми дето ми прави понякога колата, но този път вече знам какво точно прави и кога.Когато е много студено както е сега.Има чисто нов акумулатор, хубав бензин.След като ми изгаснат лампите на кода и инжекциона запалва като нова кола,но работи минута и без видима причина гасне.Пак я паля и пак така.Дори гасне докато и давам гас от 5000 оборота.Ако дръпна ръчната и дам на първа влачи задните гуми-има мощност,но пак гасне.От толкова опити дори си загрява нормално.Изкарах я на пресекулки на един главен път.Паля, тръгвам набирам я до трета 70-80 км /ч и гасне в движение след това слагам втора още докато се движи и пали в движение.Ако не запали спирам въртя ключа и пак тръгвам.Това го прави 3-4 км и вече няма проблем!Но ако спра не трябва да я държа повече от час изгасена иначе пак отначало.Приемам всякакви предположения за разрешаване на проблема и ще пиша при нещо ново.Колата е браво 1.6,96 г, 103 к.с. ня гас само на бензинКолеги, смених горивен филтър,малко след сервиза угасна.Сипах спирт за горене преди няколко дни и пак гасне когато е по студено от -2,-3 градуса.Откарах я на диагностика в Бош в Перник.Стоя през нощта пред сервиза, за да е студена но не си направи номера нито веднъж на диагностиката.Компютъра отчете неизправен температурен датчик и го смениха(един жълт).Мериха налягането на горивната помпата-перфектно.Почистиха дроселовата клапа и ме изпратиха да си ходя.На следващия ден(беше по студено)запали нормално, изчаках я да поработи-тръгнах и след 1 км угасна, а беше позагряла! И от там пак в Бош.Сега мериха само помпата и ламбда сондата.Помпата перфектна,но за ламбда сондата каза, че на няколко пъти сигнала от нея се загубил за малко и 90 % проблема бил от нея.Ама каква е връзката между ламбда сондата и студеното време.Ако температурата е до минус 1 градус няма никакъв проблем, но на по ниска темпратура става страшно,особено минус 7 и по-ниска.След като угасне десетина пъти и ти отрови нервите се оправя, но вечерта пак така(ако не се затопли).Иначе ако не я спирам си движи.Та това симптоми ли са за прецакана ламбда сонда-все пак не е евтина!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
гасне по време на движение-решен.БЕНЗИНОВА ПОМПА
Collapse
X
-
как се сменя филтъра на горивотоwwalker написа:Звучи на запушен горивен филтър + кофти бензин с вода/лед в него, от където и помпата се е задръстила. Зимата не е лоша идея да се слага по малко спирт за горене в бензина - около литър на пълен резервоар да обира конденза.фиат браво sx 1.6/16в/96
Коментар
-
Филтъра е над един пластмасов капак пред задна дясна гума, частта от капака дето се вижда е тая пластмаската като антикрило пред колелото.Държи се на 3-4 болта и 2 винта по спомени, внимавай с щипките на маркучите,че в това време са се втвърдили и ако се счупят отиваш в един филм на ужасите.стискат се внимателно и се дърпат да излязат от филтъра.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Re: гасне по време на движение
Чудо!Преди малко реших да я пробвам пак-запали си нормално чаках я да изгасне но не загасна.Работи нормално карах я 20 км и пак я върнах и никакъв проблем.Вярно че сега е едва минус 2 градуса,а сутринта като пак пробвах да запаля беше минус 10.Странна кола.Когато ми трябва не върви,а току що запали и тръгна.фиат браво sx 1.6/16в/96
Коментар
-
u_bo -
Колега така отдалече като не си сигурен не подлъгвай хората да сменят части за по 130лв.qnisZ написа:Според мен няма да се оправи до като не смениш датчика на коляновия вал. Но най добре е да отскочиш на диагностика за да видиш какво е записал компа.
Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
При положение че на това мирише а този въпрос е коментиран доста пъти тук и проблема все е бил този датчик , какъв съвет може да даде на колегата?pi4_s_bravo написа:Колега така отдалече като не си сигурен не подлъгвай хората да сменят части за по 130лв.qnisZ написа:Според мен няма да се оправи до като не смениш датчика на коляновия вал. Но най добре е да отскочиш на диагностика за да видиш какво е записал компа.

Коментар
-
А знаеш ли колко пъти човек е сигурен,че е едно нещо а в последствие се оказва съвсем друго? А при положение,че въобще не сте виждали колата диагнози може да се дават много... Аз пък съм сигурен,че тия симптоми са за ЗАМЪРСЕН горивен филтър,просто защото при 2 коли ми е правило същия проблем и се оказа точно това.Интересно защо хората винаги започват да търсят проблема в сложните неща,а се оказва най-простото.npace написа:При положение че на това мирише а този въпрос е коментиран доста пъти тук и проблема все е бил този датчик , какъв съвет може да даде на колегата?pi4_s_bravo написа:Колега така отдалече като не си сигурен не подлъгвай хората да сменят части за по 130лв.qnisZ написа:Според мен няма да се оправи до като не смениш датчика на коляновия вал. Но най добре е да отскочиш на диагностика за да видиш какво е записал компа.
Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Колегата изрично пише, че е необходима и диагностика, така че не подлъгва никого. Аз също съм се сблъсквал с проблем с датчик за колянов вал и симптомите са същите. Силно съветвам колегата с гаснещата кола да отиде на добър диагностик и ако се потвърди, да сменя датчикаpi4_s_bravo написа:Колега така отдалече като не си сигурен не подлъгвай хората да сменят части за по 130лв.qnisZ написа:Според мен няма да се оправи до като не смениш датчика на коляновия вал. Но най добре е да отскочиш на диагностика за да видиш какво е записал компа.

She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Re: гасне по време на движение- НЕ е решен
Колеги,благодаря за отговорите! Направих каквото казахте, но подобрение няма.Смених горивния филтър и угасна малко след като излязох от сервиза.Тръгнах за компютърна диагностика-два пъти угасна докато стигна до там,а на диагностиката казаха ,че няма никакъв проблем,гледаха и свещите и казаха че цилиндрите работят много добре.Механика от сервиза даже я кара но при него не направи никакъв номер.След диагностиката сипах и спирт за горене в резервоара.През този ден не ми е правила повече номера,но на следващия пак същия сценарйи!Паля,работи малко и пак гасне.Не знам какво да я правя тая кола,къде да я карам на сервиз! Просто не мога да разчитам на нея!kristian_22 написа:Честита нова година,колеги!Желая ви здраве на всички и много успехи и по-малко аварйи! Редовно пиша за проблеми дето ми прави понякога колата, но този път вече знам какво точно прави и кога.Когато е много студено както е сега.Има чисто нов акумулатор, хубав бензин.След като ми изгаснат лампите на кода и инжекциона запалва като нова кола,но работи минута и без видима причина гасне.Пак я паля и пак така.Дори гасне докато и давам гас от 5000 оборота.Ако дръпна ръчната и дам на първа влачи задните гуми-има мощност,но пак гасне.От толкова опити дори си загрява нормално.Изкарах я на пресекулки на един главен път.Паля, тръгвам набирам я до трета 70-80 км /ч и гасне в движение след това слагам втора още докато се движи и пали в движение.Ако не запали спирам въртя ключа и пак тръгвам.Това го прави 3-4 км и вече няма проблем!Но ако спра не трябва да я държа повече от час изгасена иначе пак отначало.Приемам всякакви предположения за разрешаване на проблема и ще пиша при нещо ново.Колата е браво 1.6,96 г, 103 к.с. ня гас само на бензинфиат браво sx 1.6/16в/96
Коментар
-
Re: гасне по време на движение- НЕ е решен
Колко спирт на колко бензин? Нали не очакваш докато сипеш спирта и като с магическа пръчка всичко на момента да се оправи? Подобрението ще е постепенно. Направи задължително това, на загряла до работна температура кола:1. Даваш на контакт без да палиш за 90 секунди;2. Връщаш ключа без да го вадиш за още 90 секунди;3. Вадиш ключа, изчакваш 10 минути, после палиш и въртиш поне 20км.Споделяш има ли полза.kristian_22 написа:...След диагностиката сипах и спирт за горене в резервоара.През този ден не ми е правила повече номера,но на следващия пак същия сценарйи!Паля,работи малко и пак гасне.Не знам какво да я правя тая кола,къде да я карам на сервиз! Просто не мога да разчитам на нея!
Коментар
-
Re: гасне по време на движение- НЕ е решен
Сипах половин литър спирт за горене на около 20 литра бензин.А това с ключа което казваш с кой от двата ключа да го направя.Имам един син дето си карам с него и един по голям кафеникав,ама него никога не съм го пробвал, но съм чел, че е някакъв специален.wwalker написа:Колко спирт на колко бензин? Нали не очакваш докато сипеш спирта и като с магическа пръчка всичко на момента да се оправи? Подобрението ще е постепенно. Направи задължително това, на загряла до работна температура кола:1. Даваш на контакт без да палиш за 90 секунди;2. Връщаш ключа без да го вадиш за още 90 секунди;3. Вадиш ключа, изчакваш 10 минути, после палиш и въртиш поне 20км.Споделяш има ли полза.kristian_22 написа:...След диагностиката сипах и спирт за горене в резервоара.През този ден не ми е правила повече номера,но на следващия пак същия сценарйи!Паля,работи малко и пак гасне.Не знам какво да я правя тая кола,къде да я карам на сервиз! Просто не мога да разчитам на нея!фиат браво sx 1.6/16в/96
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар