dudulia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не мога да подкарам бъдещият фиат.Моля за спешна помощ.
Collapse
X
-
Re: Не мога да подкарам бъдещият фиат.Моля за спешна помощ.
Оставяй го да си се блъска с нея и погледни за нещо друго. Не иска да запали... И после е за основен ремонт?!dudulia написа:5.Собственика изкара едната свещ след неистови опити да запалим и каза,че е суха.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
пфуууууу а когато върти дали помпата и всичко останало не се пуска от това,че мотора се върти аStefan Hadjov написа:Kолега,ти си в грешка.Помисли!!Когато се задейства помпата от контактния ключ колата е непрекъснато в покой.Двигателя също и този датчик не регистрира сигнал за да зависи от него включването на помпата.Малко мисловен процес трябва................pugsy написа:в грешка сиStefan Hadjov написа:Ако датчика е заминал помпата ще се чува,но нито искра,нито сигнал на дюзите ще има.pugsy написа:ако датчика е заминал нито искра ще има нито ще се чува помпата докато въртиш,разгледай около инжекторите за букси и ги почисти
я се върни по назад и виж какво съм написал"ако датчика е заминал нито искра ще има нито ще се чува помпата докато въртиш...."айде преди да постваш чети и го обмисляй
Коментар
-
И моята Beru имаше пукнатини по корпуса и хвърляше искри,но се оказаха кабели за свещи проблема.След оправянето им,искрите по бобината изчезнаха.Нищо не ти коства да ги провериш с един мултицет.dudulia написа:....Toчно такъв отговор чаках да чуя.В понеделник ще докладвам какво е станало.Приемам и други мнения разбира се,но за мен е ясно-бобината е за смяна.Спукан е корпуса и имаше нещо като теч от стара батерия(окис).Може да има и друго,но това твърдо е за смяна.
Коментар
-
Ето какво съм написъл колега.Не ми приписвай неща,които никога не съм споменавал.Stefan Hadjov написа:Ако датчика е заминал помпата ще се чува,но нито искра,нито сигнал на дюзите ще има.pugsy написа:ако датчика е заминал нито искра ще има нито ще се чува помпата докато въртиш,разгледай около инжекторите за букси и ги почисти
Коментар
-
С подаване на контакт от ключа помпата се включва за две секунди и се чува независимо дали работи или не датчика за положението на коляновия вал.Ако не работи няма да има нито искра нито ще подадът дюзите бензин.Ако не вярваш откачи си куплунга на датчика и пробвай дали ще чуеш помпата при подаване на контакт.pugsy написа:и помпата няма да се чува,без причина няма да върти тази помпа
Коментар
-
Това с диагностиката е ясно,но колата е в Германия,няма номера,което значи,че не може да се тегли,трябва да наема платформа и кола с теглич,за да я закарам на диагностика.То е ясно,че с диагностика е най-добре.А дали бензина не е изветрял?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Ако е на доволно добра цена защо не?Ако се прибере без кола и си вземе от тук може да попадне на същата обаче оправена с много по-висока ценаroko_ok написа:Ти защо вобще си решил да взимаш проблемна кола ти се чудя на акъла.......ама щом си решил твоя воля...много странно...колата не пали даже а ти я искаш....
после да нема ОЛЕЛЕFiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
В един подобен случай като твоя един викаше:Искра има да те утепа,бензин има да те удави,а нече да пали.Та и твоята работа е подобна.Майтапа настрана. Колега да не би от многото опити за запалване да сте я задавили.Пробвай да запалиш с пълна газ и по-дълго въртене.Иначе дефекта е странен.Пробвай идва ли бензин под налягане от помпата.Може да ти мирише на бензин,но да не е достатъчно.dudulia написа:И така,развитието днес е,че след сменена бобина има хубава искра на всички цилиндри.Бензин пръска,защото мирише,но запалване няма.Направо ми взе акъла тази кола.Май ще се отказвам от нея...

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар