Аз на мойта сипвам 10 лв. и винаги на 43-45км. градско каране ми светва лампата.А пък ако щете ми вярвайте миналата година като ходих на море решихме с един да пробваме с колко най-малко бензин ще стигнем от бензиностанция ЕКО Велико Търново до ОМV Търговище.заредих си сам до като щракне пистолета.Бяхме 4-ма човека в бравата с багаж за 1-на седмица.Другата кола беше опел тигра 1.6 с двама човека.Оп излъгах ви един човек и приятелката му.Когато стигнахме там пак сами си заредихме до като щракне. И на неговата колонка спря на 3.700л. ,а на моята на 4.02л.А сега кажете как става. Не очаквам да ми поярвате.То и аз като се замисля още не мога да си повярвам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко ви харчи колата с двгател 1.6 16v, 103 коня
Collapse
X
-
Мойто пунто 1,2 харчи 10/100 газ
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Моята харчи на градско около 11-12/100 бензин и 12-13/100 газ и на дълго бензин 6,5-7/100 и 9-10/100 газ.Но според мен градското в София е редно да се засича на мото-час :D .FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
Мареата жената я кара по най-левашкия начин- държи на ниски предавки по 2 км, ръга се в най-големите задръствания. Та с това каране разхода варира около 11-11.5/100. За другио звер от подписа няма да казвам понеже тръпки ме побиват като се сетя
ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
Там ти е грешката да мериш от щракване до щракване. Ми я си представи, че в първия случай зареждаш при температура на околната среда около 8 градуса, а при втория вече е напекло и всичко е към 20тина градуса? Вие да не си мислите, че горивото не се разширява при промяна на температурата? ... да не говорим, че на различната колонка пистолета може да е бил с по-голямо налягане, повече да се е разпенило горивото и т.н. ... и какъв е тоя израз "докато ми светне лампата" ... та нима винаги като ви е светвала лапата сте били на еднакво разстояние от най-близката бензиностанция? ... па моята лампа или светва 150 километра преди да остана без гориво или светва 10 километра преди да остана изненадан - просто зависи в какво настроение ще е нивомера в резервоара ... на лампа светната - качваш предницата на бордюра и тя става изгасната ...... мери се от пълно до горе - ама чак до ръба преди да почне де прилива и то ако със сигурност е спряло леко да си пада нивото и съвсем не помръдва течноста от гърловината ... и ако си пълнил в ранни часове, следващия път пак по това време от денонощието - на същата колонка - при почти същата температура - пълнене до същото ниво (то от преливане до преливане разликата в нивото само там е точна) от метода на засичане "от-пълно-до-пълно" по-точен е единствено метода от изгаснала, и долято с тубата пак до изгаснала - без капка гориво оставена ... но тоя метод не е препоръчителен за бензиновата помпа, че все пак тя се охлажда от самата течност и не е хубаво да остава на сухо да върти.Най-лошото на тоя двигател е, че гори повече отколкото би трябвало да гори ... и не знам как ги постигате тези фокуси по 8 на сто в града? Можеби трябва някой да ме научи да карам като баба.bg_bombeto написа:... 10 лв. и винаги на 43-45км. градско каране ми светва лампата....от бензиностанция ЕКО Велико Търново до ОМV Търговище.заредих си сам до като щракне пистолета... на 4.02л.А сега кажете как става.
Коментар
-
1. Имаш поплавък за смяна.2. Не е късмет, ремап се казва.niko_ymn написа:... и какъв е тоя израз "докато ми светне лампата" ... та нима винаги като ви е светвала лапата сте били на еднакво разстояние от най-близката бензиностанция? ... па моята лампа или светва 150 километра преди да остана без гориво или светва 10 километра преди да остана изненадан - просто зависи в какво настроение ще е нивомера в резервоара ... ... и не знам как ги постигате тези фокуси по 8 на сто в града? Можеби трябва някой да ме научи да карам като баба.
Коментар
-
Добре дошъл във форума! Зависи коя година ти е колата, по-старите 1.6-ци не поддържат постоянна температура според уреда на таблото, а ходи нагоре надолу стрелката, но в никакъв случай не трябва да пада под средата. Проверката е лесна - като видиш стрелката да отлепя - пипни маркучите, единия трябва да е с околна температура, а не топъл.stomi написа:Фиат Мареа 1.6 16vРазход; Градско:12-15/100Извънградско:6.5-8/100предполагам че и термостата ми е за смяна защото не държи постоянна температура. Градския разход е предимно при студен мотор
Коментар
-
хахахаха то на 60 литра голяма разлика ще ти даде разликата в температуратаniko_ymn написа:Там ти е грешката да мериш от щракване до щракване. Ми я си представи, че в първия случай зареждаш при температура на околната среда около 8 градуса, а при втория вече е напекло и всичко е към 20тина градуса? Вие да не си мислите, че горивото не се разширява при промяна на температурата? ... да не говорим, че на различната колонка пистолета може да е бил с по-голямо налягане, повече да се е разпенило горивото и т.н. ... и какъв е тоя израз "докато ми светне лампата" ... та нима винаги като ви е светвала лапата сте били на еднакво разстояние от най-близката бензиностанция? ... па моята лампа или светва 150 километра преди да остана без гориво или светва 10 километра преди да остана изненадан - просто зависи в какво настроение ще е нивомера в резервоара ... на лампа светната - качваш предницата на бордюра и тя става изгасната ...... мери се от пълно до горе - ама чак до ръба преди да почне де прилива и то ако със сигурност е спряло леко да си пада нивото и съвсем не помръдва течноста от гърловината ... и ако си пълнил в ранни часове, следващия път пак по това време от денонощието - на същата колонка - при почти същата температура - пълнене до същото ниво (то от преливане до преливане разликата в нивото само там е точна) от метода на засичане "от-пълно-до-пълно" по-точен е единствено метода от изгаснала, и долято с тубата пак до изгаснала - без капка гориво оставена ... но тоя метод не е препоръчителен за бензиновата помпа, че все пак тя се охлажда от самата течност и не е хубаво да остава на сухо да върти.Най-лошото на тоя двигател е, че гори повече отколкото би трябвало да гори ... и не знам как ги постигате тези фокуси по 8 на сто в града? Можеби трябва някой да ме научи да карам като баба.bg_bombeto написа:... 10 лв. и винаги на 43-45км. градско каране ми светва лампата....от бензиностанция ЕКО Велико Търново до ОМV Търговище.заредих си сам до като щракне пистолета... на 4.02л.А сега кажете как става.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар