Здравейте колеги.Поради смяната на дебитометър преди два дена си правих нови настроики на ГИ-то.Тогава забелязах че когато подържам еднаква скорост продължително време , ламбдата забива или на богата или на бедна смес и като дам газ се рамърдва.И днес вече тотално заби на бедна,и мотора започна да пуши много и да мирише около нея на гадно и на бензин(ама че обяснение :D )Започнах да меря с мултицет и влизам в показанията на auto data.И странното е че на бензин въпреки всичко успява да подържа нормални обороти на празен ход а на метан изобщо не.И въпроса ми е -след като влизам в показанията на auto data (м/у 1 и 2 краче 490 ома а на 3 и 4 имам някво напрежение) сега ламбда лисе е прецакала или имам някъде другаде проблем.Благодаря на всички предварително.П.С. ако трябва да взимам ламбда каква да избера EPS или HOFER - бошовата много и е дебела цената
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ламбда сонда
Collapse
X
-
Re: проблем с ламбда сонда
Колега,нещо бъркаш с измерванията.490 ома няма никаде по ламбда-сондата.Нито когато работи добре,нито когато е AUT.Нещо друго си измерил,и си мислиш че е от ламбдата.Ориентирай се и смени методиката.Не знам дали си задавал въпроса защо цената на BOSCH-овата собда е дебела.Трябва да ти кажа че тя е най-евтина.Защото след като си поставиш някоя друга,ще се наложи да я смениш след някой друг месец и тогава убеден съм ще си купиш BOSCH.Tи си направи сметка кога ти излиза най-евтино.Оргиналната ти сонда е BOSCH с 4 извода.Два бяли-подгряване + и -- 12 волта.Един сив-маса и един черен-сигнал.dimiturcheto написа:Здравейте колеги.Поради смяната на дебитометър преди два дена си правих нови настроики на ГИ-то.Тогава забелязах че когато подържам еднаква скорост продължително време , ламбдата забива или на богата или на бедна смес и като дам газ се рамърдва.И днес вече тотално заби на бедна,и мотора започна да пуши много и да мирише около нея на гадно и на бензин(ама че обяснение :D )Започнах да меря с мултицет и влизам в показанията на auto data.И странното е че на бензин въпреки всичко успява да подържа нормални обороти на празен ход а на метан изобщо не.И въпроса ми е -след като влизам в показанията на auto data (м/у 1 и 2 краче 490 ома а на 3 и 4 имам някво напрежение) сега ламбда лисе е прецакала или имам някъде другаде проблем.Благодаря на всички предварително.П.С. ако трябва да взимам ламбда каква да избера EPS ИЛИ HOFER --бошовата много и е дебела цената
-
Re: проблем с ламбда сонда
Е ти пък ако мислиш че това е истински бош.Може да е с такова име ама тва дето ни продават за бош е далеч от оригиналаStefan Hadjov написа:Колега,нещо бъркаш с измерванията.490 ома няма никаде по ламбда-сондата.Нито когато работи добре,нито когато е AUT.Нещо друго си измерил,и си мислиш че е от ламбдата.Ориентирай се и смени методиката.Не знам дали си задавал въпроса защо цената на BOSCH-овата собда е дебела.Трябва да ти кажа че тя е най-евтина.Защото след като си поставиш някоя друга,ще се наложи да я смениш след някой друг месец и тогава убеден съм ще си купиш BOSCH.Tи си направи сметка кога ти излиза най-евтино.Оргиналната ти сонда е BOSCH с 4 извода.Два бяли-подгряване + и -- 12 волта.Един сив-маса и един черен-сигнал.dimiturcheto написа:Здравейте колеги.Поради смяната на дебитометър преди два дена си правих нови настроики на ГИ-то.Тогава забелязах че когато подържам еднаква скорост продължително време , ламбдата забива или на богата или на бедна смес и като дам газ се рамърдва.И днес вече тотално заби на бедна,и мотора започна да пуши много и да мирише около нея на гадно и на бензин(ама че обяснение :D )Започнах да меря с мултицет и влизам в показанията на auto data.И странното е че на бензин въпреки всичко успява да подържа нормални обороти на празен ход а на метан изобщо не.И въпроса ми е -след като влизам в показанията на auto data (м/у 1 и 2 краче 490 ома а на 3 и 4 имам някво напрежение) сега ламбда лисе е прецакала или имам някъде другаде проблем.Благодаря на всички предварително.П.С. ако трябва да взимам ламбда каква да избера EPS ИЛИ HOFER --бошовата много и е дебела ценатаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Re: проблем с ламбда сонда
Колега,би ли ми обяснил как разпознаваш истинския от неистинския BOSCH за да знам как да се пазя за да не попадна на менте.Или както ти се изразяваш:"когато е далеч от оргинала".Или обратното-как разпознаваш оргинала.Дай моля те разяснения,таман и другите колеги да научат нещо важно предполагам.infineon написа:Е ти пък ако мислиш че това е истински бош.Може да е с такова име ама тва дето ни продават за бош е далеч от оригинала
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар