В събота на 2 пъти ми се случи по време на движение да ми светне лампата на инжекциона, а иначе колата си вървеше съвсем нормално, като спря и угася след запалване всичко си е ОК, от какво може да е? Една причина за която ми казаха като възможна е ламбда сондата да е тръгнала, другата е катализатора /той си зърка от както съм купил колата/ да е вече към запушване и от там да затлачва с изгорели газоже ламбда сондата и тя да реагира по този начин. Кажете вашите мнения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светна ми лампата на инжекциона...
Collapse
X
-
Тя не премигва а светва и си стои така докато не я угася и запаля отново, направи ми го само 2 пъти в събота, а вчера и днес всичко е ОК. А и още нещо мерих датчика на запалването и по книга трябва да е това на картинката а моя в/у 1 и 3 нищо не дава а м/у 2 и 3 дава 1860 ома защо е така и защо колата работи ако той е дефектен.spark написа:Пусни една дублираща маса от единия болт дето захваща ЕКУ-то за купето до минуса на акумулатора и виж дали пак ще премигва.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Има ли някой с двигател като моя да премери неговия датчик какви стойности дава м/у 3-те извода ще му бъда много благодарен.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
По книгата е така, аз може би съм сбъркал по-горе като съм писал м/у 2 и 3 а то е м/у 1 и 2, но съпротивлението ми е твърде голямо затова питам.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар