Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.1 моно - работи като дизел
Collapse
X
-
Така е на теория но на практика се оказва друго колега,в моя случай отидох първо на диагностика и не показаникакви грешки и проблеми а колата си прекъсва само на втори,като преди това бях смвнил свещ и после кабелникаква реакция.Майстора ми каза че е бобина то и друго нямаше какво да е,смених я веднага с нова и два месецаникакви проблеми!!! ПП:преди да почне да прекъсва постояно двигателя не работеше понякога равномерно като е загрял!Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
-
Изгорял вторична намотка на бобината се хваща само на осцилоскоп/мототестер/ на обикн. диагностика не можеPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Сега си спомням, че и при моя мотор имаше преди леко тресене когато е загрял.чичо Нено И едно малко "лирическо" отклонение.Бобината я намерих нова за 50лв. Не знам магазина как се казва, но ако някой градски се интересува ще му обясня къде е. Цените са поносими.Тук в Плевен има фирма за авточасти "Италбулком". Направих справка по телефона и-- 96 бг. левчета.Shadowandust написа:...преди да почне да прекъсва постояно двигателя не работеше понякога равномерно като е загрял!Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Колега, мисля че малко прибързано си направи изводите . С ЕДНО запитване за ЕДНА част... Ето на това му се вика ПРЕДСТАВИТЕЛНА ИЗВАДКА !Аз, като бивш Търговски представител на фирма за внос на авточасти (Не е ИТАЛБУЛКОМ - споко ! ), мога да кажа , че фирмата има много плюсове. И спрямо цени и спрямо качество на части.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Сигурно сте прав, но все пак близо 100% разлика в цената не е приемливо.В бликия град/село Д.Митрополия има два магазина за авточасти. Когато човек купи нещо, по опаковката не може да разбере какво има вътре, къде е произведено и от кого и т.н. На собственика им му казват- ОРИГИНАЛНИЯ.YAROSHKH написа:Колега, мисля че малко прибързано си направи изводите . С ЕДНО запитване за ЕДНА част... Ето на това му се вика ПРЕДСТАВИТЕЛНА ИЗВАДКА !Аз, като бивш Търговски представител на фирма за внос на авточасти (Не е ИТАЛБУЛКОМ - споко ! ), мога да кажа , че фирмата има много плюсове. И спрямо цени и спрямо качество на части.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Моята е Магнети Марели,ще излъжа за цената но беше 60 +-2лв,поръцах след два цаса я взех и сложих. ПП:и колега Neno Er ако ти се наложи да караш така колата,задължително на газ!!!http://www.axm-auto.com/ -виж тука цените,ако не си го направил вече.Neno Er написа:Сигурно сте прав, но все пак близо 100% разлика в цената не е приемливо.В бликия град/село Д.Митрополия има два магазина за авточасти. Когато човек купи нещо, по опаковката не може да разбере какво има вътре, къде е произведено и от кого и т.н. На собственика им му казват- ОРИГИНАЛНИЯ.YAROSHKH написа:Колега, мисля че малко прибързано си направи изводите . С ЕДНО запитване за ЕДНА част... Ето на това му се вика ПРЕДСТАВИТЕЛНА ИЗВАДКА !Аз, като бивш Търговски представител на фирма за внос на авточасти (Не е ИТАЛБУЛКОМ - споко ! ), мога да кажа , че фирмата има много плюсове. И спрямо цени и спрямо качество на части.
Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Да. Не за първи път проверявам цените във www.axm-auto.com. Смятам, че са приемливи.Малко не ми стана ясно. Да я карам в това състояние само на газ ли ?Че тя няма мощност. Ако ми се наложи да ме "измъкне", и е много трудно. Трябва да я изфорсирам на полусъединител.Пък и при това тресене не е добре за мотора. Все пак не е "Москвич", дори и 408-И.чичо НеноShadowandust написа:Моята е Магнети Марели,ще излъжа за цената но беше 60 +-2лв,поръцах след два цаса я взех и сложих. ПП:и колега Neno Er ако ти се наложи да караш така колата,задължително на газ!!!http://www.axm-auto.com/ -виж тука цените,ако не си го направил вече.
Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
При вас бобините са две! Ето схемата на едната.Neno Er написа:Не искам да споря, а само показвам фактите.Когато извадя от бобината кабела на 2-ри цилиндър, няма искри и не се променя работата на двигателя-продължава да тресе.Когато извадя кабела на 3-та свещ , между него и изхода на бобината прескачат искри. Не съм го отдалечавал така, че да прекъсна работата на цилиндъра.Казвате, че има една вторична намотка. Това означава ли, че има една първична. А не може ли да са две?Свалих бобината. Между всички изводи дава късо съединение. :D Ех. Няма я руската техника. "Проста и лесна за обслужване". Yellow_Flash_Colorz_PDT_06чичо НеноDanchojn написа:Точно така! Бобината има само една вторична намотка и тя е за два цилиндъра, респективно две свещи. Винаги има искри в два цилиндъра. Във вашия случай ако едната бобина не дава искри, няма как да работи на 3 цилиндъра - работи на два.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
И в наше село собственика на най-обортното магазинче за авточасти му викат Оргиналното , всичко при него е оргинално, независимо от ниската цена,
но пък на майтап ми намери капачка за разш. съд точно като оргиналната за 3лв , а в софия като загубих моятаа чаках 1 чадс да ми донесат някаква за 10 лв дето не вършеше работа
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Да, искра има винаги в два цилиндъра, но запалване(възпламеняване) само в този, който е пълен с горивна смес. Няма нищо чудно в принципа и на работа. Това е може би най простата запалителна система, без дистрибутор. Ползва се от доста марки автомобили.До чичо Нено: Ако наистина отсъства горене само в един цилиндър, може да замените неговата свещ. Свещите за подобен тип запалителна система имат често керамичен резистор, който може да е дефектирал. Възможно е и да е пробила, така ток през нея ще тече, но няма да има искра. Подобна повреда обаче е видима с просто око. Друго което може да направите е да размените двете бобини. Ако пак не работи същия цилиндър, очевидно не е бобина. Ако обаче проблема се премести извода е обратния.Прочетох отново написаното по-горе. Разменете бобините и ще установите проблема. Много вероятно е да има закъсена бобина!Успех!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Неможе да се разменят защото те са в един корпус и конструкцията е така че захранващия кабел няма как да го обърнеш за да подадеш на необходимия цилиндър, т.е. подава се едновремено на 1-4, 2-3, а захранващия кабел подава постгоянен "+" и компа подава "-" за съответната секция.Danchojn написа:Да, искра има винаги в два цилиндъра, но запалване(възпламеняване) само в този, който е пълен с горивна смес. Няма нищо чудно в принципа и на работа. Това е може би най простата запалителна система, без дистрибутор. Ползва се от доста марки автомобили.До чичо Нено: Ако наистина отсъства горене само в един цилиндър, може да замените неговата свещ. Свещите за подобен тип запалителна система имат често керамичен резистор, който може да е дефектирал. Възможно е и да е пробила, така ток през нея ще тече, но няма да има искра. Подобна повреда обаче е видима с просто око. Друго което може да направите е да размените двете бобини. Ако пак не работи същия цилиндър, очевидно не е бобина. Ако обаче проблема се премести извода е обратния.Прочетох отново написаното по-горе. Разменете бобините и ще установите проблема. Много вероятно е да има закъсена бобина!Успех!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Може, може.Говорим за две бобини като два отделни елемента от системата за запалване.Разменят се двете бобини и кабелите се подреждат по реда от пред на зад 3, 2, 1, 4. Захранващите кабели се слагат както са си били.Смених бобината и заспа.В описанието и е написано, че се състои от една първична и две вторични, високоволтови намотки в един корпус. Ако правилно съм превел от руски. И пак сега като гледам схемата на Данчо, нещо според мен не е на ред.Не може от една намотка в която се индуктира ЕДС, да излизат два плюса и от там на свещите. Най-вероятно е както в описанието. Две вторични намотки с обща маса. Благодаря на всички за отделеното внимание.чичо НеноNikMar написа:Не може да се разменят защото те са в един корпус и конструкцията е така че захранващия кабел няма как да го обърнеш за да подадеш на необходимия цилиндър, т.е. подава се едновремено на 1-4, 2-3, а захранващия кабел подава постгоянен "+" и компа подава "-" за съответната секция.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар