след диагностиката днеска това излезе
от бая време имах проблем с придърпванет она ниски обороти на бензин и тука писахме с колеги по темата. днеска отидох на диагностика и излязоха 6 грешки - тоя датчик, 4те дюзи и още нещо. явно това с дюзите е от газта но датчика си е от колата. след изтриването остана само това за датчика
и явно е за смяна. цената естествено - 150лв
след като махнаха др 5 грешки на бензин вече колата се държи добре, не е терсене да се кара на бензн като преди и сега нз дали да сменям тоя датчик или да си карам така. някои да е имал вземане даване с тая джаджа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Заминал датчик на разпределителния вал
Collapse
X
-
Re: Заминал датчик на разпределителния вал
Имам го на 135miro2177 написа:след диагностиката днеска това излезе
от бая време имах проблем с придърпванет она ниски обороти на бензин и тука писахме с колеги по темата. днеска отидох на диагностика и излязоха 6 грешки - тоя датчик, 4те дюзи и още нещо. явно това с дюзите е от газта но датчика си е от колата. след изтриването остана само това за датчика
и явно е за смяна. цената естествено - 150лв
след като махнаха др 5 грешки на бензин вече колата се държи добре, не е терсене да се кара на бензн като преди и сега нз дали да сменям тоя датчик или да си карам така. някои да е имал вземане даване с тая джаджа?Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
-
Re: Заминал датчик на разпределителния вал
ам офертата ти е примамлива но за момента не мисля да го сменям. след като махнаха грешките на бензин върви добре, то това ми е мисълта дали няма опасност нещо повече да се пре..е мейду дургото тоя датчик влияе само на карането на бензин налиReplay написа:Имам го на 135miro2177 написа:след диагностиката днеска това излезе
от бая време имах проблем с придърпванет она ниски обороти на бензин и тука писахме с колеги по темата. днеска отидох на диагностика и излязоха 6 грешки - тоя датчик, 4те дюзи и още нещо. явно това с дюзите е от газта но датчика си е от колата. след изтриването остана само това за датчика
и явно е за смяна. цената естествено - 150лв
след като махнаха др 5 грешки на бензин вече колата се държи добре, не е терсене да се кара на бензн като преди и сега нз дали да сменям тоя датчик или да си карам така. някои да е имал вземане даване с тая джаджа?
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Най-вероятно датчика ти прекъсва и затова го индикира като грешка, а колата ти работи!Ако прекъсне нацяло, няма да можеш да запалиш понеже няма кой да идентифицира работата на цилиндрите, независимо дали си на газ или бензин!Наричаме го "фазов сензор" и повече за него можеш да видиш на : www.axm-auto.com
Коментар
-
не няма. между 1000 и 2000об като ускорява се усеща придърпване или прекъсване нещо такова това е единственото нещо. след махането на др грешки проблема почти изчезна и вече е възможно каренето на бензин. на газ никаъв проблем.Shefy написа:Освен това придърпване има ли други фактори, по които да се познае, че се прецаква? Извинявам се за оффтопика ама е хубаво да си знаем :D
това ако изключи изцяло е голям фал. тия от сервиза казаха че само на бензин влияе защото газта е била др систама
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
колеги, премислих нещата и май е по оферта да сменя датчика. не искам да се кача някоя сутрин въртя и няма никой, по добре да го оправя докато е време, макърр че карам така от месец-два. има нещо друго обаче, тоя датчик дали влияе на работата и на газ ми е чудно, майсторите казаха че не но все пак.
почнах дасе замислям, тъй като напоследък имам чуството че нещо колата върви по мудно. става въпрос на газ тъй като на бензин не мога да преценя заради датчика. на светофар трябва да натискам повече газта за да се изтеглям наравно с др коли, и по бавно качва оборотите. може и да си въобразявам. мисля сл път да пробвам 1ва и 2ра до към 5500об да видя на 2ра трябва да направи 90 минимум. лятото карах 180 към морето без проблем и на 5та на 3000об съм на 100 което е нормално. слених съединител преди 2 месеца, масло и филтри преди един. сипвах газ от доста места и ннеби трябвало да е заради качестовото. дано просто да съм загубил тренинг на ’’тръгни-спри’’ в софия
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Re: Заминал датчик на разпределителния вал
Я то се оказа че този датчик може да се хване на компа, а някой твърдеше че такова добиче нема, нямало начин да се хване когато не е в ред, но както и да е сменяй го и да си жив и здрав.miro2177 написа:след диагностиката днеска това излезе
от бая време имах проблем с придърпванет она ниски обороти на бензин и тука писахме с колеги по темата. днеска отидох на диагностика и излязоха 6 грешки - тоя датчик, 4те дюзи и още нещо. явно това с дюзите е от газта но датчика си е от колата. след изтриването остана само това за датчика
и явно е за смяна. цената естествено - 150лв
след като махнаха др 5 грешки на бензин вече колата се държи добре, не е терсене да се кара на бензн като преди и сега нз дали да сменям тоя датчик или да си карам така. някои да е имал вземане даване с тая джаджа?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Re: Заминал датчик на разпределителния вал
Колега,сменяй го при първа възможност.И аз бях така цената му е 120лв. но може и втора ръка за около 50-60лв.така колата ти гори с около 2-3 литра отгоре и придърпва при рязко подаване на газ при низки обороти.То ва е така понеже двигателя работи в така наречения критичен режим.Моета е Брава 1.6,16v и сега върви перфектно.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар