колеги, за всички с газови уредби и проблема на бензин.ако искате малко развитие направете следното , БЕЗ ДА ГО ПРОМЕНЯТЕ.1. откачате акумулатора за 30 до 60 минути2. палите на бензин и я оставяте на бензин да работи докато загрее, БЕЗ да форсирате - това е около 7 - 10 минути.3. гасите4. карате на бензин поне половин ден5. на другата сутрин си палите на бензин и напишете тук - има ли вече проблеми с бензина.в зависимост от написаното от вас ще ви дам доста точна прогноза къде ТОЧНО ви е проблема.ако последвате съвета ми моля : БЕЗ ДА ГО ПРОМЕНЯТЕ !!!забележете , че след откачането на акумулатора - колата не се кара на газ ДОРИ ЗА МАЛКО !- може това да го направите сега вечерта , да покарате 10 - 20 км и утре да пишете как е била на сутринта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи!!
Collapse
X
-
u_bo -
кола
пробвай да видим как е нали ECU има функция да се самоубачава ама като е на газ нещо не става както трябва работата дори да има и емулатор за сондата щото той дава еднакви стойности като е на газ ама ECU нещо него възприема като вярно и затова като се покара сама се оправя поне при мен е така
Коментар
-
u_bo
Re: кола
по-точно - еку-то оптимизира работата на двигателя (времена дюзи, положение стъпков мотор, предварение на запалване и тнт) по време на работа --> като работи на газ , ако не е поставена АГУ-то както трябва , буквално ’изчанчва’ ’изкълчва’ настройките на еку-то .ЕКУ се мъчи да вкара в нормите работата на двг при преобладаващата работа - на газ --> и от там работата на бензин отива на кино.лошото е , че и така самообучен комп-а , двг не работи както трябва и на газ.това е все едно да имаш обла кошница с която си носиш топка,а газаджията вместо да сложи по-малка топка,слага по-малъко кубче.и ЕКУ-то донаглася каквото може НО ПРЕДПОЛАГАЙКИ ЧЕ СТАВА ВЪПРОС ЗА НЯКАКЪВ БЕНЗИН,а не за газ... следват проблеми с клапаните, повдигачите... главата... различно.- а сега някой да каже сеща ли се какво трябва да покаже процедурата от предишния ми пост ?kluchar написа:пробвай да видим как е нали ECU има функция да се самоубачава ама като е на газ нещо не става както трябва работата дори да има и емулатор за сондата щото той дава еднакви стойности като е на газ ама ECU нещо него възприема като вярно и затова като се покара сама се оправя поне при мен е така
Коментар
-
И на мен ми прилича на температурен датчик. Датчика му се мери съпротивлението и според температурата съпротивлението трябва да е еди какво си. Закараи я на диагностика когато е студена, има вероятност датчика да е заминал но компота да не запомня грешката, затова на студено когато точно ти прави проблема да се качи за проверка.
Коментар
-
u_bo
Re: Браво
надали има смисъл. изрично съм писал че това е за 1.8 GT мотора.PinkPanther написа:Карам Браво 1.4 12v ( жената де)
. Сложих и газ и сега неще да работи на бензин .Казаха ми , че дюзата била заминала. Къде в София ги отпушват знае ли някой , а и дали вобще е от нея ?Са ше направя и врътката с откачането на акумулатора.
Коментар
-
u_bo
Re: Браво
ако ти се е оправила - виж 4-тия пост на тази страница (втори мой на страницата)предполагам че газовата ти :-не е инжекцион-не е с ламбда контролно има добра вероятност да се оправиш и без някое от тези 2-те по-гореАко ти е сложена СИЛНО НЕКАДЪРНО газовата, то при включване на газ ти прекъсва тока на някои датчици на които не трябва да го прави. Не съм се задълбавал с твоя двг по разбираеми причини, но може да питаш :-имаш ли емулатор на дюза-прекъсва ли ти ламбда сондата- и какво точно е прекъснато - ако ’майстора’ знае разбира сеPinkPanther написа:Нз дали има смисъл u_bo , ама суртинта едва я изкарах на бензин ( с як форсаж и на полусъединител). Откачих акумулатора и я изчаках 30 мин и сега си върви без проблеми. Дали е помогнало това или си е късмет нз ама все пак мерси за съвета :D
може да се допиташ до колегите във форума с твоя мотор 1.4 12В и газово, ще ти кажат как да отстраниш проблема.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар