Здравейте колеги,имам следния проблем -колата ми е Мария 1,6 16в 1998 с обикновена газова/не е газов инж/Пали на бензин и прехвърля след 2000 на газ!!Проблема ми е,че от известно време на бензин работи неравномерно като на 3 цилиндъра,няма тяга абе работи като трактор/на газ лети като самолет/!!Ходих на диагностика и ми казаха ,че е от дюзите-Въпроса ми е как да постъпя в тази ситуация-като начало сипах добавка/уж немска / за почистване на горивни системи,но никакъв ефект!!!Втория ми въпрос е-при работа на газ каква роля изпълняват дюзите,работят ли на сухо или изобщо не функционират!!/въпроса може и да е глупав,но........../И последно какво ви е мнението за ултразвука и как мога да разбера дали една дюза е само зацапана или е изгоряла..............Четох подобни теми,но не установих хора с моя проблем,колата не само ,че не работи равномерно на бензин ,ТЯ РАБОТИ КАТО ТРАКТОР !!В БУКВАЛНИЯ СМИСЪЛ!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи!!
Collapse
X
-
Най-вероятно може да не е проблема в дюзите ,а натрупани грешки в ЕКУ.Относно това дали ходи гориво до дюзите зависи от това как е поставена АГУ и дали помпата работи или електронно са прекъснати.Ощо взето въпрос на майстор и желанието му да вземе парите и да не свърши нищо.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
тцтц при мен проблема е абсолютно същияTornado написа:Най-вероятно може да не е проблема в дюзите ,а натрупани грешки в ЕКУ.Относно това дали ходи гориво до дюзите зависи от това как е поставена АГУ и дали помпата работи или електронно са прекъснати.Ощо взето въпрос на майстор и желанието му да вземе парите и да не свърши нищо.
Торнадо, ако проблема е както казваш в натрупани грешки, те как се отстраняват, смисъл при диагностика ли се откриват? Мислех да ходя при газаджиите кадето ми слагаха газовата да чуят как работи на бензин да видя те какво ще кажат, че като я слагаха споменаха нещо за трупане на грешки. може ли и те да ги махат или трябва само в център на фиат с диагностика и т.н. ???
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
кола
и при мен има този момент имам емулатора за сондата ама сигурно не работи като хората и дава грешни показания като прехвърля на бензин гасне не работи като хората оборотите падат под 500 акадо извадя + или -че ми е по лесно за поне 10 минути се оправя както си трябва или като покарам 20 км пробвайте дали става значи не е от дюзи или помпа сменял съм ги с други пак така емулатора за ланда сондата е проблема по добре да няма нишо и да прекъсва с реле + тези коли не са пригодени за газ и затова става така
Коментар
-
Ако е от дюзи - ходи на ултразвук да ги почистят. Става добре. Няма смисъл да куупуваш нови. Не го отлагай защото има вероятност дюзата да "изгори", а нова е 260 лв. (по за моето пунто).Но първо трябва да се установи дали е от дюзи. Пробвай съвета на ключаря.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Re: кола
хм от както се появиха проблемите съм карал на бензин по 80-90км извънградско и има малко подобрение но мн малко, проблема не изчезва. ще пробвам да махна + или - за 10-15мин да видя какво ще станеkluchar написа:и при мен има този момент имам емулатора за сондата ама сигурно не работи като хората и дава грешни показания като прехвърля на бензин гасне не работи като хората оборотите падат под 500 акадо извадя + или -че ми е по лесно за поне 10 минути се оправя както си трябва или като покарам 20 км пробвайте дали става значи не е от дюзи или помпа сменял съм ги с други пак така емулатора за ланда сондата е проблема по добре да няма нишо и да прекъсва с реле + тези коли не са пригодени за газ и затова става така
ако нестане диагностика е следващата крачка
easylife, дай идея за място за ултразвук, там предполагам ще има и диагностика, ти беше ходил скоро ако не се лъжа
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
При мен проблема е при студен старт колата пали веднага, но почва да притриса, работи много зле и се опитва да гасне. Ако и подам газ понякога пука в гърнетата. Така работи докато позагрее и после няма ядове. Малко е спъната в ниските обороти само. Когато е топла пак го прави номера но за по кратко и не е толкова осезаемо. Понякога обаче като е топла и като запали и веднага гасне. Имам съмнение в дюзи или бензинова помпа. Колата ми е с газов инжекцион и не трупа никакви грешки. Проверявал съм я няколко пъти. Единствената грешка която ми е дала до сега без да светва лампата на таблото е за температурния датчик на антифриза. Но след като я изчистих после не я е давала пак. Имам големи съмнения в бензиновата помпа. В купето се чува как помпата върти. На газ не се изключва а продължава да си върти. Шумна е доста. Онзи ден махах корите и като си сложа ръката върху нея се чустват силни вибрации и на определено време едно щракване вътре. Шума който издава е като на течаща силно вода и е доста силен. Логиката ми е, че ако са дюзите би трябвало колата винаги да не ми върви на бензин. Само че при мене дори и на газ да карам като покарам известно време после и да мина на бензин колата си върви. Проблема е първите 10-на минути след палене. Ако някой може да помогне да ме насочи при тия симптоми кое е най-вероятно да е проблема защото помпата си е цифра, дюзите пък са наврени на кучето в .... Миналтото лято пак беше така, зимата се изчисти но зимата я оставям доста да поработва на бензин. Ако покарам само на безни се пооправя но не напълно.
Коментар
-
И аз това си мислех, но грешката я нямаше последния път като проверих. Иначе преди това датчика беше дал -90 градуса и беше записано като грешка. Трябва да я проверя пак явно. Но ако е датчика, може ли само от него да работи колата толкова зле. И ако може хората с Мареи комби да кажат, чуват ли помпата как върти осезаемо в купето?
Коментар
-
Е да когато работи колата не я чувам помпата. Значи датчика освен да се провери. На газ колата работи перфектно, но пък харчи доста. Как може да се разбере тоя датчик дали е в ред и смяната му сложна ли е. Знам го къде е, на термостата. Не изглежда трудно да се свали ама предполагам ще изтече и антифриз и после ще трябва да обезвъздушавам системата. Или бъркам? Мога ли да направя тест като му откача буксата?
Коментар
-
не знам дали ако откачиш ще стане за пробата. датчика е евтин първо, второ лесно се мери съпротивлението му. като го махнеш тръгва антифриз, щото той се пак е потопен там. да ти кажа аз съм сменял термостата и пренасях датчиците на новия, както беше свален бая силно натисках да ги развия, даже ме достраша да не го откина. иначе по спомен беше със синя букса, онзи с червената е за таблото, но не гарантирам дали правилно помня!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар