Здравейте колеги, сутрин когато паля колата си мотора малко трудно "поема".В смидъл понякога не пали от първото завъртане, а като запали първоначално се дави киха и тн ( усеща се неравномерност в работата му) което трае не повече от 1-3 секунди, възможно е дори да изгасне.След като запали двигателя си поддържа равномерни обороти. След като поработи известно време си пали от раз без никакви сътресения. На какво може да се дължи това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Затруднено палене сутрин!!
Collapse
X
-
Ако не се лъжа доста се е коментирало тук в форума но за за съжаление доста разпространен проблем който за сега остава без точна диагноза и решение, и при мен се проявява само при първо палене за деня .... вече 1 година диагностики и профилактики и няма оправяне .... Все пак нека по компетентните колеги изразят мнение относно конкретния мотор.Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth
-
u_bo
пробвай, първо да дадеш 2 , 3 пъти на контакт по за 5 секунди - без да въртиш стартера.после на 4 -то даване на контакт врътни стартера и кажи резултата.
Коментар
-
На мен ми изгоря едната бобина миналата седмица. След като я смених този феномен изчезна....не очаквах такова нещо
Може би бобините като остареят и правят проблем. Знам ли???
Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

Коментар
-
u_bo
дам , ама ние с тебе сме с 4 бобини, а колегата е с една.проблема при него може да е от много неща, но не и от това.просто има само една бобина при него.затова сме и по МОЩНИ деMadHead написа:На мен ми изгоря едната бобина миналата седмица. След като я смених този феномен изчезна....не очаквах такова нещо
Може би бобините като остареят и правят проблем. Знам ли???
Коментар
-
Здравей колега,Моята хубавица е със същия двигател и по едно време палеше от 2-3 път като е студена, работеше неравномерно докато загрее.Не знам защо, но реших да чакам да изгасне лампичката на инжекциона преди да запаля и проблемът мигновено се реши.Сега само докато загрее работи малко неравномерно на 1100- 1000 оборота, но това само 1-2 минути, колкото да падне под тия обороти. След 10-тина минути всичко е на 6.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
u_bo
сещам се сегапри проблем със свеща може да изгори бобината на тази свещти провери и/или смени ли си свещите?MadHead написа:На мен ми изгоря едната бобина миналата седмица. След като я смених този феномен изчезна....не очаквах такова нещо
Може би бобините като остареят и правят проблем. Знам ли???
Коментар
-
Смених свещите когато сменях сегменти и правих ремонт на двигателя. От тогава 2000км....като започна да върви на 3 цилиндъра си мислех за свещ и пак ги смених, но уви! Бобина...честито на печелившите!Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

Коментар
-
Сутринта пробвах и ТЦ не ще. Запали за 1 сек. и загасна. Кокато паля почти винаги изчаквам да изгасне лампата на инжекциона.Втори опит: въртя, пали, болбочи 1-2 сек. и си заработва напълно нормално без абсолютно нокакви сътресения.За сега май ще карам така, само се надявам като застудее времето проблема да не се задълбочи.u_bo написа:пробвай, първо да дадеш 2 , 3 пъти на контакт по за 5 секунди - без да въртиш стартера.после на 4 -то даване на контакт врътни стартера и кажи резултата.FIat brava 1.6 16V 1999г.
Коментар
-
Значи при мен е същата работа, мога да ти кажа от какво не е проблема - бобина, свещи, кабели, налягането на бензина - регулатора.Значи според мен проблема е в някой от температурните датчици - на водата или на въздуха, които за жалост не се хващат на диагностикатаIvan_Radev написа:
това че марката е виновна е ясно!Ама ако е виновна бибината защо праи проблема само сутрин?Вчера например след работа запали от раз а не е била карана около 9 часаSlavi_Lancia написа:Смени марката и ша се опраи, от марката е да знаеш
Пробвай да оставиш колата цял ден на слънце и я запали, докато е още топла! При мен пали от раз!
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Това със температурата и при мене май е така, в събота стоя цял ден на слънце и като врътнах пална от първия път.blagun написа:Значи при мен е същата работа, мога да ти кажа от какво не е проблема - бобина, свещи, кабели, налягането на бензина - регулатора.Значи според мен проблема е в някой от температурните датчици - на водата или на въздуха, които за жалост не се хващат на диагностикатаIvan_Radev написа:
това че марката е виновна е ясно!Ама ако е виновна бибината защо праи проблема само сутрин?Вчера например след работа запали от раз а не е била карана около 9 часаSlavi_Lancia написа:Смени марката и ша се опраи, от марката е да знаеш
Пробвай да оставиш колата цял ден на слънце и я запали, докато е още топла! При мен пали от раз!FIat brava 1.6 16V 1999г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар