Еми колеги интересува ме къде и горе-долу колко пари ще ми излезе да сменя гумички, сегменти, ролките и ремъците ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на браво HGТ 2000 20V колко и къде?
Collapse
X
-
кола
Това си е сериозен ремонт -доста пари а тези двигатели са малко по различни от другите внимавай каде ще оставиш колата не е необходимо да е голям фирмен сервиз въпроса да са отваряли ФИАТ -Първо сервиз като този на Хитко но е в Ямбол -Другия на Орион към Надежда до бензиностанцията на ОПЕТ в уличката момчето се казва Сашо прави само Италянски коли / да питаш първо за цени /
-
Истински основен ремонт върви толкова около 1500-2000 лева за този мотро точно което включва хонинг на цилиндрите бутала и.т.н, не само гумички и сегменти. Това ми го каза Евгени от сервиза на Слатина.Имаше му адреса в раздел сервизи.Поздрави и УспехFiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
Колега колко масло ти харчи че се хвърляш в подобни приключения. Отварянето на двигател е доста крайна мярка и в повечето случай след това резултатите не са точно такива които очакваш. Скоро правихме едно HGT 155 20в колата не е беше ясно на какъв пробег е но след като е с газова уредба няма да е на малко километри. Имаше доста нагар по клапаните и от там доста ниска компресия /между 5 - 8 бара / минаха през райбероване и полиране сменихме и гумички без да се ровят сегменти и колата си бръмка без проблеми. Ако питаш мен по-добре сегменти не пипай пък за шлайф и смяна на бутала да не говорим няма да я плащаш два пъти тази кола.
Коментар
-
Колега здравей , стигнах до това инфо след като разбрах че колата карчи малко на 1 л на 1000 км , какво друго да ти кажа пуши много ама като ти казвам много разбирай мнооогоstenli написа:Колега колко масло ти харчи че се хвърляш в подобни приключения. Отварянето на двигател е доста крайна мярка и в повечето случай след това резултатите не са точно такива които очакваш. Скоро правихме едно HGT 155 20в колата не е беше ясно на какъв пробег е но след като е с газова уредба няма да е на малко километри. Имаше доста нагар по клапаните и от там доста ниска компресия /между 5 - 8 бара / минаха през райбероване и полиране сменихме и гумички без да се ровят сегменти и колата си бръмка без проблеми. Ако питаш мен по-добре сегменти не пипай пък за шлайф и смяна на бутала да не говорим няма да я плащаш два пъти тази кола.
във вървежа незнам струва ми се че върви мисля че компресията е добра не се чува чукани потропвания и тагива лоши работи абе незнам като го отворят другия месец ще се види .
Коментар
-
КОлега искам да ти кажа че ако имаш парички и ти се занимава си сменяй всичко като за сегментите колегата по горе е прав но искам да ти кажа че ако ги смениш няма да си познаеш колата като не става дума да шлайфаш .Аз съм сменил сегменти на мойта кочинка Типото де и трябва да ти кажа че вървежа е ненормален .Верно е ти си решаваш единственото нещо е отиди при проверени майстори дето са пипали такова животно.Един колега тука беше си правил пълен основен ремонт на Типо 2.0 16 в Италсервиз нямам отзиви но беше доста доволен.Успех и пиши какво е станало .Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
Почнете от главата и обърнете внимание на гумичките ако са опечени не пипай сегменти. Имал съм случай 1 л на 300 км и се оправи само с гумички / от старите бяха останали само металните части - втулчицата и пружинката/ . Смяна на сегменти и биелни лагери максимум, даже биелните лагери ако не са порорзовели на места не ги пипай - не се знае на какви боклуци може да се натресеш.DaDa написа:Колега здравей , стигнах до това инфо след като разбрах че колата карчи малко на 1 л на 1000 км , какво друго да ти кажа пуши много ама като ти казвам много разбирай мнооогоstenli написа:Колега колко масло ти харчи че се хвърляш в подобни приключения. Отварянето на двигател е доста крайна мярка и в повечето случай след това резултатите не са точно такива които очакваш. Скоро правихме едно HGT 155 20в колата не е беше ясно на какъв пробег е но след като е с газова уредба няма да е на малко километри. Имаше доста нагар по клапаните и от там доста ниска компресия /между 5 - 8 бара / минаха през райбероване и полиране сменихме и гумички без да се ровят сегменти и колата си бръмка без проблеми. Ако питаш мен по-добре сегменти не пипай пък за шлайф и смяна на бутала да не говорим няма да я плащаш два пъти тази кола.
във вървежа незнам струва ми се че върви мисля че компресията е добра не се чува чукани потропвания и тагива лоши работи абе незнам като го отворят другия месец ще се види .
Коментар
-
Re: Ремонт на браво HGТ 2000 20V колко и къде?
Колега понеже аз смянях мога да ти кажа цени на половината работи т.е. гумичките са 25лв комплекта(20бр.) а ремъка е 68лв. ако не се лъжа. За ролките и сегментите незнам. А и мога да пожелая успех на човека дето ще ти работи по двигателя, на мойта сменях блока и 2 дена направо ми се разказа играта.DaDa написа:Еми колеги интересува ме къде и горе-долу колко пари ще ми излезе да сменя гумички, сегменти, ролките и ремъците ?
Коментар
-
Поясни малко повече...Какво и смени, за какви пари?DaDa написа:Еми нека се похваля вече карам друга кола т.е. същата кола но все едно е като нова :D цената излезе точно 930,00 лвEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Ами значи частите излязоха 730 лв а те са гумички, сегменти , ролки , ремъци , малсо 60 , водна помпа 50 , проверка и ремонт на главата спукани водачи 100 лв , има и още ама не се сещам :DGeraka написа:Поясни малко повече...Какво и смени, за какви пари?DaDa написа:Еми нека се похваля вече карам друга кола т.е. същата кола но все едно е като нова :D цената излезе точно 930,00 лв
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар