Моля за помощ!Фиат Брава 1.4 12V, газова уредба.Пътувам си аз и почна по малко да пуши като дам газ.По едно време пушека се увеличи и стана като димна завеса.Спрях, изчаках, маслото паднало наполовина на щеката, но излизамасло от карбуратора - там където ми е плочката за газта и около нея,капе ли капе. Отзад ауспуха целия в масло и даже капчици по капака ...Покарах още 1-2 км, пуши като военна димка, направо не се вижда.Маслото май цялото замина. Долях 2 литра да има и ме изтеглиха, не съмя карал повече. НО НЕ ЗАГУБИ МОЩНОСТ.До сега всеки ден проверявам масло и вода сутрин, чета тук четози двигател има проблем с охлаждането и го следя изкъсо.Купих я март, нов внос, до сега е сменен само семеринга на воднатапомпа май, защото сълзеше масло. Иначе не се е налагало да доливаммасло или вода. Направил съм над 10 хил. километра. Всичко е сменяноредовно - масло, филтри, ремъци ...Кажете добър сервиз в Пловдив.До сега съм имал Кадет, правил съм му основен ремонт и знам какво е,шлайфали сме му и глава от прегряване, но изтече водата благодарениена един "много реномиран сервиз" (и скъп).Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля помогнете! Масло в карбуратова, пуши като военна димка
Collapse
X
-
Много ми е интересно дали някой ще препоръча сервиз в Пловдив. На мен веднъж ми се наложи да ходя по майстори и направо не знаех къде се намирам. Гледаха ми колата като голям камък...а единия като се закачи за колата с лаптопа и констатира че има нещо нередно...изписвало система Hitachi! Нещо било правено по колата!!! Само му казах да се разкачи и си хванах пътя. Проблема си го отстраних сам. Ако имах възможност да си тествам колата сам като Сеат-а примерно , никога нямаше да отида при тез бездарници! Не съм чул някой в Пловдив, който да си има представа от италианско коли (за съжаление).Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

-
Ти па..... от де ша тече там масло бре? Не го познавам много тоя мотор като конструкция ама за да имаш масло чак върху карбуратора единственото което се сещам е маркуча за картерните газове. Я си отвори въздушния филтър и виж ко става там има ли масло!?. Да не си и сипал повече масло от колкото е макса на щеката!? само гадая за сега. Можеше да я погледан преди да се запътиш към някои сервиз но чак в сряда съм свободен. Утре и др. ден съм на бач до 21 часа освен ако не живееш някъде около центъра или кичука щото ми се налага всеки ден един служебен курс с една кола та мога да го съчетая да мина да я видя тая твоята мистерия
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Този двигател не е с карбуратор ,а с моно инжекцион.Маслото което олива целия блок на моното идва точно от тази тръба за картерните газове които неслучайно влизат там за да се изгорят.Като се свали маркуча от към капака на главата в самата тръба ще видите едно телено нещо което спира пръските масло които се получават от въртенето на разпределителния вал.Ако го няма го търсете в гумената тръба която влиза в капака на моното.От личен опит пиша това не го измислям.Slavi_Lancia написа:Ти па..... от де ша тече там масло бре? Не го познавам много тоя мотор като конструкция ама за да имаш масло чак върху карбуратора единственото което се сещам е маркуча за картерните газове. Я си отвори въздушния филтър и виж ко става там има ли масло!?. Да не си и сипал повече масло от колкото е макса на щеката!? само гадая за сега. Можеше да я погледан преди да се запътиш към някои сервиз но чак в сряда съм свободен. Утре и др. ден съм на бач до 21 часа освен ако не живееш някъде около центъра или кичука щото ми се налага всеки ден един служебен курс с една кола та мога да го съчетая да мина да я видя тая твоята мистерия
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар