Проблема е следният. Понякога когато започна да ускорявам, при отнемане на газта колата продължава да се набира, при изключване от скорост се форсира до 6000 оборота. Оправя се като я угася и запаля, но най-интересното е ,че като започне да се форсира и ми изчезват спирачките, все едно двигателя не работи ... Колата е на метан, не знам дали е от значение, макар, че не ми се вярва защото си е обикновенна метанова уредба и няма почти никакви електроники по нея.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите Фиат Типо 1.6 i.e.
Collapse
X
-
Колегата е прав - виж на бензин как си. Ако ти го прави на само на метан ми мирише на ламбда сонда щом нямаш емулатор.Това, че нямаш спирачки на такива обороти, значи, че нямаш вакуум в сервото, което може да е причина или следствие! Но виж първо на бензин как е!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Сигурен ли си че се затваря дроселовата клапа след като пуснеш газта?Евентуално задържане на жило или самата клапа за задържа в нейната си ос?Да липсва пружина която да връща жилото ,клапата или педала.Това че няма спирачки е логично,няма вакум,а той се появява когато дросела е пуснат т.е.затворен при работещ мотор.Не случайнонатискаме с един и същ крак газта и спирачката.Трябва да се затвори дросела за да има ефективна спирачка. Успех!!!
Коментар
-
Виж тази тема най-накрая:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...5+%F2%E8%EF%EEFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
И на мен ми го прави от време на време. Казаха ми, че може да е от потенциометърната плочка, която подава сигнал на компа, струва ми се, който пък управлява някаква клапа в моното. Още не съм я сменял тази плочка. Но понеже винаги търся първо механичните проблеми, направих нещо на пръв поглед тъпо - взех, че смазах всички въртящи се чаркове около дросела, включително и жилото на газта. И започна да се форсира от самосебе си много рядко. Понеже се чудех с какво да смажа системата, така че да не се запаля някой ден, понеже повечето смазки са на петролна основа, използвах течен парафин. Хем не се отмива лесно от вода, хем не е петорлен продукт, сиреч не е запалим. От време на време само бутвам тук там с една спринцовка и всичко си е ОК.angels написа:Днес и на бензин ми направи така. Всъщност забелязах, че педала на газта се връща но много му се увеличава свободния ход, значи нещо някъде задържа .... но щом педала се връща значи няма да е от жилото май ....Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар