roko_ok написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
Абе ако става въпрос за Шкода наистина са много напред с материяла,което обяснява и цената.Погледнах им от любопитство сайта и цените даже може да се каже,че са им по-високи от аналогичен Фиат,което за мен говори и за качеството.Освен това предлагат вече доста мощни агрегати-V6, RS турбо...но не това е темата.До голяма степен си е до късмет.Мой приятел вече две години сипва само бензин на Брава 1.6.За две години без никакви ремонти това за мен е блян.Окачване си му абсолючно в ред ,двигателя е супер пъргав,климатика е без проблеми...освен че бравата е доволно просторна кола за тези пари.С фиата поемаш известен риск,но ако имаш късмет и излезе читав си е една изгодна покупка.За същите пари както казваш ще си вземеш поло,което е доста по малка кола и няма да има същите екстри дори.Аз ако бях на твое място пак бих гледал фиат,само че след като прочетох темата за 1.4 изобщо не бих го обмислял като възможност.
-
Е то всичко се прави,ама паре требват пусти паре.Наистина и аз имам един приятел,дето си взе Марея и не е пипал вече година нещо,освен предницата,което си е в реда на нещата.То си тия калдаръми по София....нормално.Но и 1.6 двигателя е далеч по-добро изпълнение от 1.4 на Фиата.И все пак 1.4-ката е много прост,ама тия гумички на мазането на вала му разказват играта(меко казано :D ).Иначе ремонта е супер прост и лаик може да го направи,стига да има желание и да бъде посъветван от някой,който го е правил.Но са си разходи.Всеки иска да вземе кола на старо и да не пипа по нея ,ама май няма такива.Не може каруци на по 200-300 хил.км да са като нови,няма начин наистина.И да вземеш с разбирач колата при покупката,старото си е старо и няма гаранция 4е няма да тръгне да се рути след месец например.лошото е че сме клошарите на Европа и вземаме неща от "кофите"образно казано.А там всеки знае,нужни вещи не се изхвърлят.А още по лошо е ,че колите на някои,им излизат колкото и ремонтите по тях.В Италия не се карат само нови коли,напротив.Имам роднини там и знам добре какво карат.А майстори добри също имат,може и по-добри да са.И какъв е извода?Защо не си ги правят,ами се отървават от тях?Защото знаят,че оттам нататък колата е на доизживяване и няма смисъл.И тука някой будала(като мен)вземе та напълни гушката на търговеца българин,който я е взел оттам захвърлена за 500-600 евро.Дай боже всекиму да му се падне кола,която е оставена ей така на запад,защото собственика си е взел друга и т.н.,а не защото има проблеми.Но такива са много малко.Шкода наистина вече са марка,а вчера гледах и някаква нова Дачия,ще речеш,че е Мерцедес(на външен вид де).Ама румънците са напреееед,напред от нас.Вече трябва да има нов лаф-"Кога ще настигнем румънците"
Коментар
Реклама
Collapse

.Сега да ми е нямаше и секунда да се замислям.А не да сменям половината двигател и я свали разхода от 15 до 12 на сто я не.Както и да е все пак сигурно има защо един пръднал каруцарски голф 93-94 година да е на цената на един стилен и елегантен Фиат от 97-98 година,при това с пълен ел.пакет примерно.Защо ли е така?Тука не броим разбира се надутата заради името цена на голфа от нашенския търговец.Замисляте ли се?Щото един приятел си взе голф 97 година за 6000лв.,какъв ли трябва да е един Фиат за да е 6000лв.Сигурно трябва да има верткално излитане. 
Коментар