Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    specialista написа:
    Това автоматически променя нещата,но кой знае.....
    Абсолютно...изглежда, че в колата проблемите са повече от един. Направо заминавай за Ямбол
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #62
      А възможно ли е някои от проблемите да бъдат от това, че колата не е обслужена? Това с оборотите, или гасненето? Все още не са ми се обаждали за колата, става все по-странно... за 4 дни или щеше да е готова, или поне щяха да са разбрали къде е проблема Yellow_Flash_Colorz_PDT_32
      Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

      Коментар


        #63
        ivalena написа:
        А възможно ли е някои от проблемите да бъдат от това, че колата не е обслужена? Това с оборотите, или гасненето? Все още не са ми се обаждали за колата, става все по-странно... за 4 дни или щеше да е готова, или поне щяха да са разбрали къде е проблема Yellow_Flash_Colorz_PDT_32
        Мне няма общо, шото "обслужена" означава да и е сменено маслото, ремъците и ролките, накладките, филтрите, които неща в общи линии май нямат много общо с твоите проблеми. А като не са ти се обаждали 4 дни вече вземи се обади ти и ги питай каква е хавата.
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #64
          Ако е прескочил зъб на ангренажния ремък, като няма стружки в маслото... може и да има някаква разлика. Ще ги почакам още малко и ще отида да ги видя
          Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

          Коментар


            #65
            Днес вземах колата и я закарах в сервиза за който ми каза Живко от форума... човека наистина е специалист за фиат,цяла Стара Загора го знае... Когато я закарах, беше загряла и не запали. човека каза, че такова нещо и преди е виждал, но до сега не е е разбрал от какво е, и че този път щял да се заинати да я разбере, довечера щял да се консултира и с други... Каза, че и другите коли, които са му карали с такъв проблем, са били със същия двигател Вече мога с точност да формулирам проблема: НЕ ПАЛИ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА МНОГО, СТАРТЕРА НЕ ВЪРТИ! НЕ ГАСНЕ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА,ОБОРОТИТЕ СА ДОБРЕ... С БУТАНЕ ПАЛИ, ЗАРАДИ КОЕТО СТАВА ЯСНО,чЕ НЕ Е ОТ ЕЛЕКТРОНИКАТА... ДВИГАТЕЛЯ Е МНОГО ДОБЪР, ВСЕКИ КОЙТО Я ЧУЕ, КАЗВА ЧЕ Е ОК... НЯМА НИКАКВИ ШУМОВЕ... ТРЕСЕНЕ, ПУШЕЦИ, И ДРУГИ... ПРИ ФОРСИРАНЕ ДВИГАТЕЛЯ СЪЩО НЯМА ЗАБЕЛЕЖКА... ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО БЪРЗО ВКЛЮЧВА ПЕРКАТА ЗА РАДИАТОРА. И това е. Друго не могат да кажат ИДЕИ?[/b]
            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

            Коментар


              #66
              ivalena написа:
              Днес вземах колата и я закарах в сервиза за който ми каза Живко от форума... човека наистина е специалист за фиат,цяла Стара Загора го знае... Когато я закарах, беше загряла и не запали. човека каза, че такова нещо и преди е виждал, но до сега не е е разбрал от какво е, и че този път щял да се заинати да я разбере, довечера щял да се консултира и с други... Каза, че и другите коли, които са му карали с такъв проблем, са били със същия двигател Вече мога с точност да формулирам проблема: НЕ ПАЛИ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА МНОГО- СТАРТЕРА НЕ ВЪРТИ! НЕ ГАСНЕ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА,ОБОРОТИТЕ СА ДОБРЕ... С БУТАНЕ ПАЛИ, ЗАРАДИ КОЕТО СТАВА ЯСНО,чЕ НЕ Е ОТ ЕЛЕКТРОНИКАТА... ДВИГАТЕЛЯ Е МНОГО ДОБЪР, ВСЕКИ КОЙТО Я чУЕ, КАЗВА чЕ Е ОК... НЯМА НИКАКВИ шУМОВЕ... ТРЕСЕНЕ, ПУшАЦИ, И ДРУГИ... ПРИ ФОРСИРАНЕ ДВИГАТЕЛЯ СЪщО НЯМА ЗАБЕЛЕЖКА... ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО БЪРЗО ВКЛУчВА ПЕРКАТА ЗА РАДИАТОРА. И това е. Друго не могат да кажат ИДЕИ?[/b]
              значи - ако завърти стартера - ще запали - нали така?остава да се проследят токовете към него. .... или пък затяга двигателя ?!?!?!?!? ... ако не затяга двигатела - спомням си един такъв проблем на колега решен - по спомен - беше няква втулка... контактна история на стартера - най -лесно е да пробваш с друг стартер !това е !

              Коментар


                #67
                Проследени са, ок са... масата също е проверена и са сменени клемите на акумулатора... Все едно е блокирал двигателя, такъв шум ми казаха че се чувал... затормозявал стартера КАТО ПОСТОИ МАЛКО ДА ИЗСТИНЕ,5-10 МИН. ПАЛИ ОТ РАЗ
                Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                Коментар


                  #68
                  Е гати загатката!Някаква течност да се губи? Антифриз?Ти пък я караш от скоро и нямаш наблюдения.

                  Коментар


                    #69
                    Имаше и друг с такъв проблем, ама същия като твоя - имобилайзера.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #70
                      всичко е наред, антифриз всичко... проверено на 3 места... Днес и мой близък дойде до стара загора да я види, защото и той мислеше,че е маса или датчик, и не вярваше на майсторите в сервизите, но и той се убеди,че всичко е наред и всичко е проверено по технически начин... Запали колата, след 5 мин я угаси на бензиностанцията и запали без проблем,явно не беше загряла много, после минахме 80 км без да я гасим, двигателя не издава никакав странен шум, обороти, температури, всичко 6...по едно време за малко я настъпи до 160 км/ч, при което я пусна на свободна, и оборотите останаха стабилни на 1000... никакви лампи за масла не премигваха/защото и това се очакваше/... угасихме я чак пред въпросния сервиз, опита да запали и не можа... и в сервиза я чуха какво прави и нищо
                      Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                      Коментар


                        #71
                        имобилайзер и аларма нямам- махнати са от предишни собственици
                        Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                        Коментар


                          #72
                          Всеки път ли когато не иска да запали, пали без проблем с бутане на колата?
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #73
                            до момента всеки път като сме я бутали е палила,но не съм пробвала така всеки път, в повечето случаи я изчаквах малко...
                            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                            Коментар


                              #74
                              След всичко прочетено дотук си мисля защо не проверите за аксиален луфт на коляновия вал-това обяснява наличието на стружки, затягането отвреме на време. Вижтв го като вариант, особено ако стартера зацепва в маховика в посока обратна на натискането на притискателния диск!

                              Коментар


                                #75
                                Ами те нещата на там отиват, въпроса е да отхвърлим всички други варианти, преди да отваряме двигател
                                Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                                Коментар

                                Working...
                                X