ти си "интересен" човек. питаш- казват ти, не слушаш съвети и после пак има да ревеш по форумите. закво питаш като правиш каквото си знаеш /т.е. не знаеш/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
Re: кола
А това ще е пак с проблеми според мен, трябва да плати на този сервиз за труда до тук, да се спазари с друг сервиз, да събере частите в една кошница /дано й дадат всичките/ и по някакъв начин да го затика до другия сервиз. Това е продължаване на ходенето по мъките, щом след толкова лутане хората са намерили причината значи си разбират от работата, но лично аз съм за друг двигател както го е описал Scorpion_BV.kluchar написа:вярно да смени сервиза че става нещо много сложноFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
И защо да взема друг двигател след като на този му няма нищо.Освен това от написаното преди това става ясно че двгателя си работи много добре,дори всички,поради тази причина са отхвърляли проблем с него.До колкото си спомням и компресията е била мерена и е наред.Като вземе друг двигател може ли да е сигурна че той е в ред и няма да се налага да му направи основен ремонт,освен това ще е дала пари за цял двигател.Като си вземе друг читав вал,защо да не си използва нейният си блок и всичко по него след като му няма нищо.Мисля си че предложението направено от сервиза е добро,най-малкото те имат предимство пред нас,виждат го този двигател и поради тази причина,сигурно могат по-добре да преценят.
Коментар
-
ще ти кажа защо. защото двигателя, както и цялата кола е съвкупност от едновременно работещи в синхрон части. една като се прецака повлича след себе си други. с толкова много думи исках да кажа нещо просто- ПО-ДОБРЕ Е ДА КУПИШ ЕДНА КОЛА, КОЯТО НЕ Е ПОЧНАЛА ДА СЕ ЧУПИ, ОТКОЛКОТО КОЛА, ПО КОЯТО "ВСИЧКО Е СМЕНЕНО". това съм го изпитал на собствен гръб и като почнеш да сменяш и си викаш ей деба заминаха скоростите, сега обаче като оправя тях всичко ще е идеално по колата и основен ремонт на двг направих миналия месец, абе перфектна е. оправяш скоростите и ти пада гърнето после и т.н и т.н. щом този двг е бил закрепен да се продаде колата, очевидно има причина по-дълбока от износения вал. например представи си преебана маслена помпа/само пример не се хващай конкретно/ слага колежката нов вал с лагери ала бала и след 2000 км аре пак. освен това с друг двг се избягва всякакъв риск от некадърните майстори - ако сега не са забелязали някакъв дефект и след 1000 км задере бутало? а за другия двг наистина няма никаква гаранция, но аз с очите си съм виждал и съм карал доста коли на по 400 000 които може и да нямат компресия 12 на всички цилиндри, дори в момента кромата ни е на 9, а имахме и една дето имаше 9 9 9 и един 8. да ти кажа не са отваряни, палят зимата без пропуск. кромата върви със 160 без проблем, но никога не се е стигало до блъскане, чукане и т.н. в двигател. така че двигателите не са толкова слабички елементи колкото си мислиш. ако всички коли втора ръка бяха на реални 200 000 /те са на по 500 000/ вярвай ми на 90% от колите имаш да караш ПОНЕ 100 000 още без да има нужда от отваряне на двг. затова шанса да попаднеш на нелош двигател не е чак толкова малък. както казах 3 пъти се дават гаранции, мери се компресия и въобще бол неща. така си мисля аз де, па всеки да си хвърля парите на вятъра както намери за добреpeho написа:И защо да взема друг двигател след като на този му няма нищо.Освен това от написаното преди това става ясно че двгателя си работи много добре,дори всички,поради тази причина са отхвърляли проблем с него.До колкото си спомням и компресията е била мерена и е наред.Като вземе друг двигател може ли да е сигурна че той е в ред и няма да се налага да му направи основен ремонт,освен това ще е дала пари за цял двигател.Като си вземе друг читав вал,защо да не си използва нейният си блок и всичко по него след като му няма нищо.Мисля си че предложението направено от сервиза е добро,най-малкото те имат предимство пред нас,виждат го този двигател и поради тази причина,сигурно могат по-добре да преценят.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Съгласен съм с теб,има го и този момент,само не съм съгласен с това че си мисля че двигателите са слаби.Напротив,смятам че са един много издръжлив агрегат в автомобила.Какво имах предвид аз,ако тези майстори наистина са съвестни (поне те откриха проблема и да се надяваме че са майстори не само на думи) и са прегледали двигателя добре,проверили са всичко и преценяват че само коляновият вал е проблема,защо да не се вземе само той.Е то на всички ни е ясно че е най-добре направо нова кола,но ... това са си пари,а и доколкото разбирам колежката си харесва колата.
Коментар
-
Нищо чудно колата да си е наредена. Все си мисля, че при толкова много случаи на твърде вероятни измами трябва да се направи нещо. Всички знаем, че 90% от новозакупените коли за лична употреба са втора ръка. Логично е да има някакъв период, поне 3 месеца, за мъни-бек гаранция. Ще кажете ами първоначалното обслужване - да го прави който я продава, като ще дава някаква гаранция. Трябва да се направи нещо, ако не е направено, и да се включи в закона за защита на потребителя. Преполагам все някаде някога са го измислили хората. Не е моя работа да мисля законите, ама да те набутат брутално, и при това с кола(да се разбира опасен за себе си и за околните) и нищо да не можеш да направиш!? На такава автокъща не виждам кой в една нормална държава ще и даде лиценз! Може да правят в КАТ при регистрация по-обстойни прегледи, знам ли... Пък който търси евтино да си купува от физическо лице и да си бере кахърите, но автокъщите трябва да се вземат в ръце и т.к. няма да го направят без да ги принудят, то да се намеси държавата, нали данъците си ги плащаме!?Сори за ОФФ-а
Коментар
-
Има си закони, защита на потребителите си върши работата... многократно съм се обръщала към тях и винаги са оправяли нещата... автокъщите ги заобикалят, като купувачът подписва декларация, че продавачът не отговаря за скрити дефекти... относително е обаче дали това е скрит дефект... продава се работеща кола, на съответната цена, не такава с проблем в двигателя... от там си измиха ръцете с "не сме знаели...", сега знаят, и нищо. Автокъщата е "Антъни", на околовръстен път Стара Загора. От вашите съвети бях решила двигател да взема, не колянов вал, в сервиза знаят, че искам да я карам, не да я продавам, и все пак ме посъветваха колянов вал да взема само, мотора работел добре...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Прочети по-горе какво ти написа Пакумба. Не е изключено коляновият вал да не е сам по себе си причина, а следствие(демек да се е изхабил поради някакъв друг проблем). разликата от 100лв не е кой знае какво, като ще даваш 400 за вал по-добре дай 500 за двигател, но при покупката вземи човек, който се е занимавал с такива работи, искай гаранция и т.н. А и още един съвет - каквато и процедура да правиш по колата я прави извън официалния сервиз, защото там ще ти смъкнат кожата от гърба,че и за още ще питат.ivalena написа:Има си закони, защита на потребителите си върши работата... многократно съм се обръщала към тях и винаги са оправяли нещата... автокъщите ги заобикалят, като купувачът подписва декларация, че продавачът не отговаря за скрити дефекти... относително е обаче дали това е скрит дефект... продава се работеща кола, на съответната цена, не такава с проблем в двигателя... от там си измиха ръцете с "не сме знаели...", сега знаят, и нищо. Автокъщата е "Антъни", на околовръстен път Стара Загора. От вашите съвети бях решила двигател да взема, не колянов вал, в сервиза знаят, че искам да я карам, не да я продавам, и все пак ме посъветваха колянов вал да взема само, мотора работел добре...N.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар