Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Doblo 1.4 8v 2008г прекъсва...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Doblo 1.4 8v 2008г прекъсва...

    Здравейте колеги,
    Доста прочетох за този проблем на този мотор при пунто и добло, но все пак се нуждая от помощ! Та за автомобила...абсолютна светулка Doblo 01.2008г ,1.4 8v код на мотора 350А1000, гледана кола купувам си я тук в Германия с TUV до края на 2024г, сменено масло на двигателя преди 1000км, нови ролки, ремъци водна помпа на континентал! 169000км абсолютно реални подплатени с документи, всички предишни прегледи налични от един собственик с монтиран грамотно (и обслужен газов инжекжион) изпълнение Malibu! Изпада ми на обява и реагирам за 30-40мин съм на адреса...човека излиза, немец не е някой талибан и вика ето я колата ама няма мощност, нямам време да се занимавам с нея....и така...
    Палиме (чакмак) мотор не се чува че работи, като все едно е на ток! качва си там оборотите както си му е реда и след малко почва лееко да се усеща неравномерната работа на мотора, отзад на гърнето най-се усеща лекото пуфкане на парите! Чека е активен, оборотите НЕ варират, форсира се макс до 4000rpm....така...минаваме на ГАЗ там вече неравномерната работа става по-осезаема и си личи все едно липсва цилиндър...
    Викам един колега, купил си Лънч диаг. любител човека да я прочетеме! Грешките които записва са P0300, P0302,P0303,P0016! Такаа....първите три са ясни мисфайъри на 2 и 3 цилиндри..0016 дава датчик колянов вал! След чистенето на грешките паля давам газ и колата се изфорсира нормално до 7000rpm както си му е реда, но пак влезе в авария! Та да ме насочите....това на към ECU ли отива или да свалям дюзи (не съм ги свалил до сега, защото според мен ако са те на ГАЗ би трябвало да си работи нормално!
    Благодаря предварително на всички, които биха дали компетентно мнение по въпроса!
    Поздрави!
    Прикачени файлове
    KAРА BLUE INDIGO ITALIAN ARROW BRAVO SX 105 JTD

    #2
    Размени бобините и виж дали ще се премести мисфаера при другите цилиндри?

    Коментар


      #3
      Бобините трябява да са 2 и може вярно да се разменят -нарушава се изолацията иначе ако се мери си работи .
      Може и букса на ECU
      Последна редакция от kluchar; 05.02.2024, 22:37.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Аз лично бих проверил компресията. На студен и след това на топъл мотор, а защо и на топъл. Защото може след разширението да не затварят добре клапаните, не ги знам дали са хидравлични или някакви други, но на мен ми звучи като да е проблем с компресията от незатварящи клапани.

        Коментар


          #5
          chaveto написа: Преглед на мнението
          Аз лично бих проверил компресията. На студен и след това на топъл мотор, а защо и на топъл. Защото може след разширението да не затварят добре клапаните, не ги знам дали са хидравлични или някакви други, но на мен ми звучи като да е проблем с компресията от незатварящи клапани.
          Това става и при леко крив разпр.вал.
          Изкупуване на автомобили на добри цени
          /////

          Коментар


            #6
            Сега да благодаря на всички колеги за съветите, но нищо общо с действителността! След много ровене и четене главно в РУСКИ форуми, както винаги братушките са НОМЕР 1!
            В А Ж Н О !!!! При грешка Р0016 има само два възможни проблема!
            1-ВО (Както беше при мен) Незацепен правилно АНГРЕНАЖ!!! Манипулацията е била извършена с правилен инструмент за зацепване, но вариаторната шайба на разпределителния вал за момент при монтиране на ремъка е побутната леко напред и е избягала...центровката!
            2-РО Блокирала вариаторна шайба (братушките показват как от немърливщина и нередовна смяна на маслото се получава вътре страшна мръсотия и пружините на ваноса не работят)
            При това положение симптомите са същите!!!
            Поръчах от БГ 10лв струва инструмента за зацепване и днес на полеви условия отстраних сам проблема!!! Все пак благодаря и поздрави на всички!!!
            KAРА BLUE INDIGO ITALIAN ARROW BRAVO SX 105 JTD

            Коментар


              #7
              benzindjia написа: Преглед на мнението
              Сега да благодаря на всички колеги за съветите, но нищо общо с действителността! След много ровене и четене главно в РУСКИ форуми, както винаги братушките са НОМЕР 1!
              В А Ж Н О !!!! При грешка Р0016 има само два възможни проблема!
              1-ВО (Както беше при мен) Незацепен правилно АНГРЕНАЖ!!! Манипулацията е била извършена с правилен инструмент за зацепване, но вариаторната шайба на разпределителния вал за момент при монтиране на ремъка е побутната леко напред и е избягала...центровката!
              2-РО Блокирала вариаторна шайба (братушките показват как от немърливщина и нередовна смяна на маслото се получава вътре страшна мръсотия и пружините на ваноса не работят)
              При това положение симптомите са същите!!!
              Поръчах от БГ 10лв струва инструмента за зацепване и днес на полеви условия отстраних сам проблема!!! Все пак благодаря и поздрави на всички!!!
              Както винаги - каквото последно е 'ремонтирано' , там е проблема
              Дай линк към инструмента, кйто си купил.
              Изкупуване на автомобили на добри цени
              /////

              Коментар


                #8
                PM_u_bo написа: Преглед на мнението

                Както винаги - каквото последно е 'ремонтирано' , там е проблема
                Дай линк към инструмента, кйто си купил.
                https://gebotools.bg/products/%D0%BA...%B0-fiat-12-8v
                KAРА BLUE INDIGO ITALIAN ARROW BRAVO SX 105 JTD

                Коментар


                  #9
                  Това го дава за 1.2 8V ??? Нали си с 1.4 8V ?
                  Изкупуване на автомобили на добри цени
                  /////

                  Коментар


                    #10
                    Става и за двата няма проблем лично с този зацепих мойто 1.4 8v
                    KAРА BLUE INDIGO ITALIAN ARROW BRAVO SX 105 JTD

                    Коментар

                    Working...
                    X