Колеги имам следния проблем и незнам за другите фиати като моя ама мисля че не е нормално.1. Проблем: като натисна педала за спирачка ми светва лампичката на бутона за стоп за магла.2. Проблем: като подам на контакт се чуват странни шумове се едно върти помпата и от време на време щрака но се чува от зад жабката.3. Проблем: като вдигам двете стъкла едновременно дясното ми става много мудно а пусна ли лявото дясното се забързва. Моля ако някой има идея от какво може да е или да му се е случвало нека сподели
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с тока на Fiat Bravo 1.6 16V
Collapse
X
-
1. почисти си клемите отзад на стоповете където влиза 2. това е клапата за въздуха- освен да я спреш друго решение няма.3 не че е нормално, но след толкова години си има пад в напрежението. не си заслужава да си играеш да слагаш релета и т.н.- аз скоро смазвах всичко вътре по системата на джама- не е кой знае какъв труд, а ефекта е сериозен. това по-добре направиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
u_bo
т.е. счупено ти е моторчето. спира се като се измъкне буксата му. намира се зад жабката.pakumba написа:1. почисти си клемите отзад на стоповете където влиза 2. това е клапата за въздуха- освен да я спреш друго решение няма.я поясни къде по-точно смазва?иначе добър ефект има и почистването с контактен спрей на всички букси- на бутоните и на буксите в гумвени маншони на вратата.контактен спрей - това НЕ е ВД40pakumba написа:3 не че е нормално, но след толкова години си има пад в напрежението. не си заслужава да си играеш да слагаш релета и т.н.- аз скоро смазвах всичко вътре по системата на джама- не е кой знае какъв труд, а ефекта е сериозен. това по-добре направи
Коментар
-
Ми аз вече го смазах тоя джам и мислех че е от това но явно не е защото ту се вдига нормално ту много мудно
а за кое моторче ми е изгоряло и каква му е ролята? Ако го исключа няма ли да стане нещо. А за клемите не се бях сетил много мерси даже имам спомен че са леко окислени
АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
И на мен преди ми светваше лампата на фара за мъгла при натисната спирачка, след време само изчезна. Контактите на крушките на стопа не бяха окислени. Струва ми се че се получаваше при каране с разреден акумулатор.А какво е това моторче на клапите за въздуха?? При мене е с жилаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
не съм видял поста ти. ами сваля се кората, а тя излиза заедно с вътрешната лайсна на прозореца. там под тази лайсна горе е едното колело на механизма, другото е долу на вратата. аз пръсках по горното колело. наскоро пак го отварях де, като този път махнах и найлона под кората и въобще навсякъде пръсках яко с вд. понеже то е пълен ташак след това омазах яко с грес- слага се на жилото и на колелото то после си го разнася. ефект има. но наистина и при мен като вдигам заедно прозорците десния изостава многоu_bo написа:т.е. счупено ти е моторчето. спира се като се измъкне буксата му. намира се зад жабката.pakumba написа:1. почисти си клемите отзад на стоповете където влиза 2. това е клапата за въздуха- освен да я спреш друго решение няма.я поясни къде по-точно смазва?иначе добър ефект има и почистването с контактен спрей на всички букси- на бутоните и на буксите в гумвени маншони на вратата.контактен спрей - това НЕ е ВД40pakumba написа:3 не че е нормално, но след толкова години си има пад в напрежението. не си заслужава да си играеш да слагаш релета и т.н.- аз скоро смазвах всичко вътре по системата на джама- не е кой знае какъв труд, а ефекта е сериозен. това по-добре направи
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
при мен ефективното решение беше:контактен спрей на коресилинова основа върху-буксите на копчетата на двете врати-вътре в самите копчета(и поялник трябва)-на конекторите при пантите и на 2 те врати+ силиконов спрей по гумените улеи на дясната врата.преди това на моменти десния спираше дорисега разликата в скороста е недоловима
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар