Привет,Имам един малко странен въпрос. Като се купи стъпковото моторче има една гумичка/маншонче на него. Маха ли се при поставянето?Снимки:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стъпков мотор - поставяне?
Collapse
X
-
Със старото понякога гасне по инерция. Махнах маншончето от новото като го слагах, но тука мернах някъде дето някой писа за стъпковото моторче и как махал и слагал маншончето му... та затова се постреснах да не съм объркал като го слагам без него.Ето това ми прозвуча мега странно:ilko-gd написа:При нашите мотори няма нужда от никакво обучение на МПХ. Даже не е необходимо да се разкача акумулатора за известно време за да се занули самообучението на ЕКУ-то. Компютъра гледа единствено колко е отворена дроселовата клапа и не го интересува точно в какво положение е МПХ - подава му импулси докато си направи определени градуси отваряне на дроселовата клапа за оборотите, които иска да направи.Правил съм следният експеримент - свалих МПХ да го почистя, самото бутало, старата грес беше напълно изсъхнала. С подаване на напрежение на контактите го движех от край до край, изчистих хубаво старата грес, съвсем тънко намазах нова и си сложих маншона обратно. Пак с подаване на напрежение на контактите го прибрах в крайно положение и си го монтирах. При първото даване на контакт застана в някакво положение колкото е решило ЕКУ-то и запалих, оборотите си бяха толкова колкото за студена кола. За нашият мотор Визата показва при напълно студена кола "Желани обороти на празен ход" 1350 об/мин и като запалиш можеш да наблюдаваш едновременно реалните обороти и тези които очаква компютъра, които трябва да направи. Например на напълно загряла кола стои желани обороти 850/875/900 и реално си ги държи от 850 до 900.spark написа:А тоя стъпков мотор обучавали ли са го с някакъв компютър майсторите или просто го слагаш и палиш?
Коментар
-
На бензин е. Смених го още преди месец с нов. Просто ми прозвуча странно това с маншона дето съм го цитирал по-горе в червено.piperoni написа:Имаш ли газова? И на газ ли гасне по инерция или на бензин?Ако проблема е само на газ много ме съмнява да е от стъпковия мотор.Проблема по скоро е в притока на въздух през въздушния филтър.Но като си купил нов слагаи го.
Коментар
-
И на мен ми гасне,притока на въздух към възд. филтър се осъществява през отвор с диаметър 2см, сочещ отдолу нагоре предния ми капак. Колко повече и как да го намаля тоя приток незнам...piperoni написа:Имаш ли газова? И на газ ли гасне по инерция или на бензин?Ако проблема е само на газ много ме съмнява да е от стъпковия мотор.Проблема по скоро е в притока на въздух през въздушния филтър.Но като си купил нов слагаи го.wwalker написа:Със старото понякога гасне по инерция.
Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
Махни маркуча които е към кутията за въздушния филтър и остави колата така.Направи две три кръгчета и провери дали пак ще гасне.Струва ми се,че няма повече да гасне.Ако не гасне не се притесняваи да караш така,заек няма да влезе през отвораTOSHIRO написа:И на мен ми гасне,притока на въздух към възд. филтър се осъществява през отвор с диаметър 2см, сочещ отдолу нагоре предния ми капак. Колко повече и как да го намаля тоя приток незнам...piperoni написа:Имаш ли газова? И на газ ли гасне по инерция или на бензин?Ако проблема е само на газ много ме съмнява да е от стъпковия мотор.Проблема по скоро е в притока на въздух през въздушния филтър.Но като си купил нов слагаи го.wwalker написа:Със старото понякога гасне по инерция.
Коментар
-
щом ФИАТ са решили така - значи трябва да е такаpiperoni написа:Махни маркуча които е към кутията за въздушния филтър и остави колата така.Направи две три кръгчета и провери дали пак ще гасне.Струва ми се,че няма повече да гасне.Ако не гасне не се притесняваи да караш така,заек няма да влезе през отвора
все пак на бензин не е като на газ
Коментар
-
батенце.....piperoni написа:Махни маркуча които е към кутията за въздушния филтър и остави колата така.Направи две три кръгчета и провери дали пак ще гасне.Струва ми се,че няма повече да гасне.Ако не гасне не се притесняваи да караш така,заек няма да влезе през отвора
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Значи - отпред е пластмасовото "нещо" от което се засмуква въздух, от него има един маркуч, отиващ към основата на възд. филтър, и който аз изкарах и му сложих едно гърло от пластмасово шишенце от 500мл - та от неговия отвор колкото смуче това е... никаква промяна при гасненето.piperoni написа:Махни маркуча които е към кутията за въздушния филтър и остави колата така.Направи две три кръгчета и провери дали пак ще гасне.Струва ми се,че няма повече да гасне.Ако не гасне не се притесняваи да караш така,заек няма да влезе през отвораTOSHIRO написа:И на мен ми гасне,притока на въздух към възд. филтър се осъществява през отвор с диаметър 2см, сочещ отдолу нагоре предния ми капак. Колко повече и как да го намаля тоя приток незнам...piperoni написа:Имаш ли газова? И на газ ли гасне по инерция или на бензин?Ако проблема е само на газ много ме съмнява да е от стъпковия мотор.Проблема по скоро е в притока на въздух през въздушния филтър.Но като си купил нов слагаи го.wwalker написа:Със старото понякога гасне по инерция.
Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
Защо му ограничаваш притока на въздух?TOSHIRO написа:Значи - отпред е пластмасовото "нещо" от което се засмуква въздух, от него има един маркуч, отиващ към основата на възд. филтър, и който аз изкарах и му сложих едно гърло от пластмасово шишенце от 500мл - та от неговия отвор колкото смуче това е... никаква промяна при гасненето.
Коментар
-
Така ми казаха, ходих да ми регулират газовата, сложиха ми една... тапа (да, знам (или поне предполагам), че по принцип трябва да се сложи еднопосочна клапа там) на отвора където трябва да се сложи резонаторната кутия, изкараха маркуча, който отива към възд. филтър за да не смуче отпред и ми казаха ако продължава да гасне да го изкарам, да му сложа един гофриран маркуч, който да насоча някъде надолу... Даже направихме едно кръгче с газаджията - нямаше проблем, но 2км след това в града, като изчаках два светофара и си изгасна пак...wwalker написа:Защо му ограничаваш притока на въздух?TOSHIRO написа:Значи - отпред е пластмасовото "нещо" от което се засмуква въздух, от него има един маркуч, отиващ към основата на възд. филтър, и който аз изкарах и му сложих едно гърло от пластмасово шишенце от 500мл - та от неговия отвор колкото смуче това е... никаква промяна при гасненето.Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар