Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.2 75 к.с., 1994 год.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Досега да е изгоряла гарнитурата.Промий системата и ако не се оправи,мисли за пукната глава.
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    Коментар


      #32
      утре е денят на истината дадох радиатора да го погледнат,имало нещо запушено пък ще пиша после.
      Fiat Bravo 1.6 16v не пипам десния педал, че направо полудява

      Коментар


        #33
        пак греее д* е** колата. утре сменям водната помпа и се отказвам направо я засилвам с 200. купих и нов датчик за стрелката оказа се че новия е по зле и от стария не ясно защо перката спря да се влючва с новия и сега пак си сложих стария и си карам с него поне перката ми се включва.не знам направо какво да правя. Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
        Fiat Bravo 1.6 16v не пипам десния педал, че направо полудява

        Коментар


          #34
          ... дай да обобщим нещата до туккато възможни причини отпаднаха:- термостат- датчик на радиатора- запушен радиаторказваш, че системата е добре обезвъздушена - добре е да кажеш и как точно си обезвъздушил, за да отпадне окончателно и това като причина; коя е най високата точка в системата: изпарителя на газовата или пробката на маркуча за парното към купето???после остават само още две възможности: водна помпа и гарнитура
          2.4 JTD

          Коментар


            #35
            Ако изпарителя е по висока точка от пробката на парното как променя това начина на обезвъздушаване?
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #36
              ... мисля, че е задължително да се почне от най-високата точка, като пробките се отварят последователно, т.е. докато се обезвъздушава от най-високата точка останалите стоят затворени, само след затаваряне на най-висока се отваря следващата;- ако изпарителя е най-високо, първо там се отваря за да излезе въздуха, при което вероятно ще се наложи разширителния съд да се напълни догоре;- след като оттам потече чист антифриз и изпарителя се затвори, се развива пробката на маркуча към парното;- последна остава пробката на радиатора - тя е най-ниско и се оставя да тече до тогава, докато нивото в разширителния съд слезе под маркировката MAX.
              2.4 JTD

              Коментар


                #37
                МЕрси много за инфото ! но кое на изпарителя се развърта че аз не знам да имам пробка за обезвъздушаване на изпарителя ! Имам за точене на гадориите , за настройка на тихите, и шестограмче за настройка ан мембраните!?!
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #38
                  ... не знам, но ми се струва малко вероятно да нямаш пробка на изпарителя;ето как изглеждат нещата в общия случай:1. маса2. пробка за обезвъздушаване на изпарителя3. врътка за ниските обороти4. изходящ воден поток5. входящ воден поток6. изход готова смес 7. към акумулатора.8. "точене на гадориите" :D
                  2.4 JTD

                  Коментар


                    #39
                    свалих главата. сега не иска да запали. започвам да се разочаровам крайно много.по - после ще пратя снимки.
                    Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

                    Коментар


                      #40
                      Сложи главата и пробвай пак.
                      FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                      Коментар


                        #41
                        отивам да тествам всичко съм сложил пък ще видим какво ще стане. тези дни нямам време да ви покажа малко снимчици но има време утре съм малко по свободен и ще ви информирам.
                        Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

                        Коментар


                          #42
                          ново 20

                          Гарнитурата си беше заминала но главата не беше крива много.Все пак и на нея и направих едно шлаифче.В крайна сметка пак вдигаше температура и си кавам -Я да видя перката дали не върти обратно! и се оказах много прав.Накрая размених буксите на перката и всичко е ток и жици. :D Сега съм си много доволен, да се надявям че топика който поставих ще е от полза и за други Пунтаци.
                          Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

                          Коментар


                            #43
                            айдеее заминава си Пунтото, незнайно защо но май има и малко тъга въпреки проблемите който ми създаде. ама ще видиме след около половин час дали всичко ще мине по мед и масло.
                            Fiat Bravo 1.6 16v не пипам десния педал, че направо полудява

                            Коментар


                              #44
                              колеги в кръчма съм продадох си пунтака.Сега се придвижвам с фиат браво 1.6 16 е мн върви.
                              Fiat Bravo 1.6 16v не пипам десния педал, че направо полудява

                              Коментар


                                #45
                                Началото беше малко шокиращо, но след това всичко беше като ново.
                                Прикачени файлове
                                Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

                                Коментар

                                Working...
                                X