Здравейте колеги,Наскоро си взех Bravo - то, но имам следния проблем. При запалване сутрин или при студен двигател вдига оборотите много до 1500 - 2000 об./мин. Някои може ли да ми каже дали това е нормално. Минах на комп. диагностика и нищо не показа. Свещите са сменени
. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Промяна на оборотите на Bravo 1.6 16V
Collapse
X
-
не е нормалнообикновено причината е повредено моторче за празен ход, което на диагностика не винаги се виждаможе и някаква грешка да епробвай да откачиш акумулатора за часпосле палиш и оставяш така да работи (без да форсираш) 10 минутисъщо потърси във форума как се чисти и смазва моточетоако колата ти е след 1998 (с пластвасовите колектори) почистването и смазването е невъзможно
Коментар
-
Re: Промяна на оборотите на Bravo 1.6 16V
Здравейте,аз имах същия проблем и го реших със свалянето и почистването на стъпковото моторче.Вземете си глава 22G и огверка,развиите двата болта на корпуса на моторчето и го изкарайте плавно ,ще видите в края му контактния меден пръстен.Зачистете го с меко парцалче или някакъв зачистващ спрей , надявам се че всичко ще бъде OK.Успех!!!Junkey написа:Здравейте колеги,Наскоро си взех Bravo - то, но имам следния проблем. При запалване сутрин или при студен двигател вдига оборотите много до 1500 - 2000 об./мин. Някои може ли да ми каже дали това е нормално. Минах на комп. диагностика и нищо не показа. Свещите са сменени
. Благодаря предварително.Honda HR-V Vtec 4x4 2001g.
Коментар
-
И аз имам такъв проблем. Даже бях пуснал тема. Когато беше студено времето не се проявяваше, но сега като се стопли паля на студена кола и бум 2000+ оборота. Ако тръгна рязко падат до към 1200. След като загрее колата почват не винаги, но вече все по-често да си играят пустите обороти. Чистил съм моторчето 2 пъти - ефект 2 дни и после същата работа. Сега мисля да сваля и да напръскам обилно с контактен спрей през отвора на маркучето МАП сензора. Ще замеря и кабелите, ще си сложа и старите свещи за проба и ако има някакъв резултат ще пиша. Но това не е от термостата, защото колкото и да е студена колата тези обороти не са нормални. И ако той е отворен постоянно просто ще загрява по-бавно и по-трудно колата.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Така тушираге временно проблема,но не го отстранявате!!!!PS:Сега се сетих,погледнете си кабелите дали няма пробив спрямо корпуса,получава се лек нагар м/у кабелите или към мястото от двигателя където дават на късо.Резултата от това е утечка по корпуса на мотара от което се шашка дроселовата клапа(вдясно от стъпковото моторче).Junkey написа:Ако си сваля клемите на акомулатора има ли вероятност да се случи нещо на компютъра тъй като сам чувал за такива неща. При сваляне на клемите и не замасен комп. да изгори.Honda HR-V Vtec 4x4 2001g.
Коментар
-
Много ти Благодаря проблема ми се оправи, между временно си смених и ремъците, но не беше от тях проблема те си бяха наред. :D :D :D . Още веднъж благодаря на всички вкл. се.Sev написа:не е нормалнообикновено причината е повредено моторче за празен ход, което на диагностика не винаги се виждаможе и някаква грешка да епробвай да откачиш акумулатора за часпосле палиш и оставяш така да работи (без да форсираш) 10 минутисъщо потърси във форума как се чисти и смазва моточетоако колата ти е след 1998 (с пластвасовите колектори) почистването и смазването е невъзможноFiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар