Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.4 12V- придърпва и губи мощност?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Проблема още не е оправен с губенето на мощност и забиване на муцуната на бензин.Вчера видях ,че кутията на въздушния филтър направо се е откъртила преди време след "гърмеж" при палене.Дали това може да бъде причаната за проблема ако колата смуче много въдух вследствие на откъртената кутия?Даите ми някакви координати на наистина добър майстор на фиати в Търново,защото ми писна от Пишман майстори които ми обесняват,че на колата нищо и няма.

    Коментар


      #17
      Rezko написа:
      Ламбда контрол имаш ли ? Ако не - изобщо не ти трябва сондата, слагаш и един ламбда симулатор (18 лева) да не ти трупа грешки като е на газ и работата спи Аз обаче мисля, че твоят проблем е tps! Майстора добре е изтрил грешките а прочете ли ги ? Какви са ?
      Имам наблюдения върху този двигател с газова уредба без ламбда контрол.Грешките ги трупа само докато запалиш и кажеш здрасти.Чистят се със сваляне на клемите на акумулатора.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Ама аз имам ламба контрол. Моите уважения,но това с клемите за мен е несериозно.Много пъти съм ги откачал.Но проблема веднага след това си остава.

        Коментар


          #19
          За 1.4 си е напълно сериозно това с клемите, грешките се изчистват, но това не означава, че ако има проблем той ще изчезне. За да записва грешка значи нещо не работи и няма да проработи с изтриването на грешката.Есента карах колата три дни с изключен датчик за температурата (син) защото се счупи пластмасовата му част докато го развивах от старият термостат. Та за тия три дни докато дойде нов от Христо дюзата на таблото е светила постоянно, отчетена е грешка и после като сложих новият докато го сменя бях откачил акумулатора. После за да съм сигурен така и така си имам Виза закачих колата да проверя дали си стои грешката и наистина нямаше никакви записи в паметта. Така че явно при 1.4 Monomotronic MA 1.7.3 паметта за грешки е зависима от захранването и като остане повече време без ток се изтрива.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #20
            Ей, няма да се научите, че е по лесно да изключите куплунга на компютъра за няколко секунди. Не е нужно да разглабяте половината кола за да рестартирате тъпия комп.

            Коментар


              #21
              Колеги, според вас възможно ли е да трупа грешки от не добър контакт с датчика
              Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
              части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
              части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
              тел. 0883437022

              Коментар


                #22
                Да възможно е и както съм съветвал нееднократно пускайте си дублираща маса на компютъра защото наистина много са лоши масите по нашите коли. Придърпването също може да е от лоша маса на компютъра или лош контакт на някой датчик.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #23
                  piperoni написа:
                  Проблема още не е оправен с губенето на мощност и забиване на муцуната на бензин.Вчера видях ,че кутията на въздушния филтър направо се е откъртила преди време след "гърмеж" при палене.Дали това може да бъде причаната за проблема ако колата смуче много въдух вследствие на откъртената кутия?Даите ми някакви координати на наистина добър майстор на фиати в Търново,защото ми писна от Пишман майстори които ми обесняват,че на колата нищо и няма.
                  Когато си вземах пежото имах същият проблем,като допълним че палеше когато искаше.Оказа се че от гърмеж ми се беше счупила клапата за регулиране на въздуха.Ей затова сега Фиатката си я джиткам без газ.А бензинов филтър Фиат Брава 1.4 има.
                  Фиат Брава 1.4 12V 1998г

                  Коментар


                    #24
                    Хайде и аз пак да се намеся в тоя спор за грешките тъй като карам същата каручка. Единственото което е необходимо да се сложи към газовата уредба е симулатор на дюза и нищо повече. Накакви грешки не трупа и както казва колегата по горе докато припали на бензин и всико си отива на мястото. Това че майстора ти е изтрил някакви грешки и не може да ти каже точно какво означават говори лошо за него. И понеже се спомена за ресетването на компа направо от куплонга да така е по лесно даже и в схемата за монтажа на БРЦ има да се направи с едно реле ресетване при всяко палене. Сега не ми се рови да я търся но ресета е на пин.19 . На моята до сега нито веднъж не ми е светнала индикация освен при котакт. Който е тома неверни да заповяда да види че така си работи да заповяда. Е пък после за бирата ще се разберем. :D Така че колега не ти е от газовата със сигурност Единствено ако имаш нещо около контактите на релето на симулатора на дюзата .Там може да имаш лоша връзка и на бензин да ти прави проблем.А това за ланда сондата да не те интересува в момента. А това с постоянното ресетване не е решение на проблема ти.
                    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                    http://vbox7.com/play:124bedab

                    Коментар


                      #25
                      Да разбирам ли,че дори и като сменя кутията на въздушния филтър проблема ще остане?И все пак никои не ми каза познава ли някои добър специалист по фиатите в Търново!

                      Коментар


                        #26
                        Мисля, че от газовото ти трупа някакви грешки и от там ти скапва работата на бензин, сложи си ламбда контрол и ТАП на газовата ако нямаш.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #27
                          Сложи едно реле да ти прекъсва сигнала на ламбда сондата при работа на газ и нищо друго, и си готов. Ако ти се занимава с простотии може и ТАП и Лламбда контрол да сложиш ама няма да ти решат проблема.

                          Коментар


                            #28
                            Хайде колеги стига сте му давали съвети да се набутва човека с повече екстри към газовата. След като има монтирана гаова вероятно са сложили поне симулатор на дюзата. До сега е карал все пак. И щом е така значи проблема идва от някакъв дефект който се е появил в последствие и вероятно е нещо дребно но той сам не може да го открие.А за майстор да казват твоите градски не вярвам да няма кадърни при теб.
                            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                            http://vbox7.com/play:124bedab

                            Коментар


                              #29
                              sstanchev написа:
                              Ей, няма да се научите, че е по лесно да изключите куплунга на компютъра за няколко секунди. Не е нужно да разглабяте половината кола за да рестартирате тъпия комп.
                              Би ли пояснил как точно? Предполагам да изкарам целия сноп откъм ECU - има ли някакъв пиниз или просто се дърпа? Това нали важи и за 1.6 16в? Трябва ли да се разкачат клемата на + на акумулатора при изтегляне/връщане на този куплунг?
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #30
                                lov написа:
                                А за майстор да казват твоите градски не вярвам да няма кадърни при теб.
                                Вярно е,че сам няма да се оправя със смяна и монтаж на което и да било. Исках да разбера възможните причини за да не ме хвърлят по върбите разни майстори да сменям едва ли не цялата газова и цялата бензинова система.Дано някои каже за кадърен майстор на фиати в Търново.Относно колата понеже като я купих и след седмица започна да ги прави тия магарии затова незнам откога датира проблема.

                                Коментар

                                Working...
                                X