Приятел, накарай някой да я форсира до около 3000 об. и застани на ауспуха, ако (кашля) на и мисли си за запушенкатализатор Ламбдата светва защото регистрира повишение на температура в следствие задържане на газовете, поне при мен беше така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Fiat Coupe 2.0 16v
Collapse
X
-
Не е нормално!!!При нормално карана аз не съм качвал разход над 12 литра на 100 км., НО от известно време съм 15-16 на 100 като теб
Виж в подписа ми, там може да следиш какъв ми е разхода! Тази седмица ще я подхвана моята, че имам доста работа, и ако разбера или оправя нещо ще пиша 100%
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
незнам какво става с тази кола ама днес не ми е светила сервизната лампа(около 90-100 километра сам изминал),а обикновенно ми светва на километар-два след всяко палене. Карах пак само градско и пак 16/100, скоро ще имам дълъг път, и ше я засека. Колеги кажете какво мислите за добавките за почистване на дюзите, че мисля да пробам, каква марка да използвам, и дали има възможност да стане по-зле, иначе карам само със 100 октана.220hp!!!
Коментар
-
Аз искам да попитам сменял ли си горивен филтър? Това ми е първата препоръка за всички които казват че им е светнала лампата за инжекцията. При мен това се получи преди време и след смяната на филтъра се оправи. Когато разрязах филтъра , вътре няма да ти казвам какво беше! Но ако си решил да слагаш добавки за прочистване на дюзи направи го преди да смениш филтъра, защото всичките гадости от резервоара ще тръгнат към дюзите!Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
да, наистина не споменах че смених горивния филтър(преди два-три дена), и май от тогава не ми е светвала лампата на инжекцията, ама ако сутринта не завартя четварт оборот двигателя, преди да запаля, тресе като трактор, иначе с едно предварително "чукване на стартера", пали без проблем. Май ми останаха само дюзите, но засега ще поисчакам с ултразвука, щото чакам да ми докарат цял двигател от италия и ще пробвам с други дюзи. Благодаря много за отзивчивостта Ви колеги!!! Ако има някакво развитие и решение на проблема ще пиша, чакам и съвети.val_mcrae написа:Аз искам да попитам сменял ли си горивен филтър? Това ми е първата препоръка за всички които казват че им е светнала лампата за инжекцията. При мен това се получи преди време и след смяната на филтъра се оправи. Когато разрязах филтъра , вътре няма да ти казвам какво беше! Но ако си решил да слагаш добавки за прочистване на дюзи направи го преди да смениш филтъра, защото всичките гадости от резервоара ще тръгнат към дюзите!220hp!!!
Коментар
-
Има леко развитие по въпроса!Значи утре ще потвърдя 100% какво е!За големия разход - ламбда сонда плюс някакъв датчик синхронизатор за паленето (за пръв път чувам за такъв датчик). Но утре ще знам със сигурност!!!BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Така,по молба на колегата Благун,а и т.к. не я бях видял темата ще си напиша и аз мнението.Колега Karaboev ,проверихте ли налягането на помпата и въобще как го държи при движение и различни обороти?Аз имах такъв проблем преди две години със Седичито и излезе бензинова помпа.Имаш два темп. датчика,от тях също може да ти обогатява.Единия за антифирза е син на цвят и завит на термостата отгоре,другия за въздуха е кафяв на цвят и е завит на всмукателния колектор отзад в ляво горе.Тези датчици с мерене трудно ще ги хванете,най-добре се виждат при закачен тестер ,когато показват резлни данни,аз моя за антифриза така го сгепах че показва достъа по-малко.Може да е заминал и клапана който регулира налягането на горивото в рейката,който предполагам е Бош и се защипва с една телена скоба.Проверката естествено пак е със замерване на налягането в рейката,трябва да е 3.0 бара при изваден вакуум.Благуне,какъв е този синхронизиращ датчик?За пръв път чувам за такова нещо,май трябва да си смениш майстора ми се струва.Да не ти е говорил за фазовия датчик който се намира в делкото?blagun написа:Има леко развитие по въпроса!Значи утре ще потвърдя 100% какво е!За големия разход - ламбда сонда плюс някакъв датчик синхронизатор за паленето (за пръв път чувам за такъв датчик). Но утре ще знам със сигурност!!!Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Значи аз говорих с приемчика на сервиза и той ми го каза тоава за датчика и аз много се учудих, ама си викам тоя толкова и рабира, каза ми че "... от известно време пристигат доста купета с този мотор и с тези симптоми.." като нашите и ми спомена тази 2 неща, и записа час за утре така че ще пиша какво е станало!И двата датчика съм ги мерил и са в нормите, поне според това, което видях аз.Може ли да е запушен катализатора и оттам да идва проблема със сондата и разхода.Аз си мислих, че е от темп. датчик, защото номера с паленето ми го прави сега като е топло, а зимата палеше от раз!Абе утре ще видим какво ще каже диагностиката и ще пиша!ivanko_rs написа:Така,по молба на колегата Благун,а и т.к. не я бях видял темата ще си напиша и аз мнението.Колега Karaboev ,проверихте ли налягането на помпата и въобще как го държи при движение и различни обороти?Аз имах такъв проблем преди две години със Седичито и излезе бензинова помпа.Имаш два темп. датчика,от тях също може да ти обогатява.Единия за антифирза е син на цвят и завит на термостата отгоре,другия за въздуха е кафяв на цвят и е завит на всмукателния колектор отзад в ляво горе.Тези датчици с мерене трудно ще ги хванете,най-добре се виждат при закачен тестер ,когато показват резлни данни,аз моя за антифриза така го сгепах че показва достъа по-малко.Може да е заминал и клапана който регулира налягането на горивото в рейката,който предполагам е Бош и се защипва с една телена скоба.Проверката естествено пак е със замерване на налягането в рейката,трябва да е 3.0 бара при изваден вакуум.Благуне,какъв е този синхронизиращ датчик?За пръв път чувам за такова нещо,май трябва да си смениш майстора ми се струва.Да не ти е говорил за фазовия датчик който се намира в делкото?blagun написа:Има леко развитие по въпроса!Значи утре ще потвърдя 100% какво е!За големия разход - ламбда сонда плюс някакъв датчик синхронизатор за паленето (за пръв път чувам за такъв датчик). Но утре ще знам със сигурност!!!BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Колеги да ви кажа във Велико Търново, няма чак такав избор от майстори особено що се отнася до Fiat Coupe. Ходих вече при трима и ми писна да ми вземат парите за нищо!!!На въпроса "-Сутринта преди да запаля само завартам на стартер около четвърт оборот и веднага изключвам(без да пали), после завартам наново и колата си пали без прoблем и без да тресе , заработва перфектно, иначе като запаля от раз, голямо тресене 5-6 сек. и накрая гасне." Първият майстор ми чисти дебитомера, и каза че ще се оправи паленето. Втрият разбирач пак ми каза че стъпковото моторче не било надед, и така се оказа беше много износено буталцето, смених го, и никаква промяна, само се стабилизираха оборотите на около 900(М/у другото сам със спортен филтър незнам дали има значение но така я купих, цялата ваздушна с-ма ми я няма). Относно налягането не сме го проверявали, но колата си варви направо изумително добре, но след 1500 оборота, до 1500 кошмар, като подавам много леко газ двигателя прекъсва тресе, мине ли 1500 влиза в режим, Колега ivanko_rs, как си го обясняваш това. Интересното е че съм в нормата на изгорелите газове, сондата си работи идеално, вече не ми светва сутрин сервизната лампа, ами гори кам 16-17, никой маистор не може да повярвя, но е факт. Ти какво ще кажеш, и имаш ли идея и съвет относто това парадоксално сутрешно тресене?220hp!!!
Коментар
-
Колега "Karaboev",утре ще питам тук едни мои хора дето се занимават с електроника и диагностика.Но нищо не ми каза какви стойности ти показва на тестер за температурите в реално време?А също така какво показва и като състояние на МАП-а,ТПС-а и милисекундите на впръскване?Ти дебитомер нямаш,какво са ти чистили тогава че ми стана интересно
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Ами майстора ми извади ваздушния филтър и ме накара да натисна педала на гаста и чисти там нещо после каза че е дебитомера, (и уж вече колата щяла да пали добре) незнам, да ти кажа аз съм монтьор но се занимавам само със камиони,(знаеш там е по груба техниката),но изобщо май не са ми тествали тези датчци, но утре ще питам майстора ми. Между другото да те попитам - какво е МАП, ТПС, че май мойте майстори са много "боси" нещо, щот не са споменавали нещо подобно, та да ги попитам как може да ги тестваме. Ще изчакам твоето мнение и анализ, (от каде иде този проклет проблем с това тресене) и ако може да се свържем да дойда до Русе, и най накрая да си оправя колата, че да ти кажа до гуша ми дойде от "инвалиди" майстори де. Verry thanksivanko_rs написа:Колега "Karaboev",утре ще питам тук едни мои хора дето се занимават с електроника и диагностика.Но нищо не ми каза какви стойности ти показва на тестер за температурите в реално време?А също така какво показва и като състояние на МАП-а,ТПС-а и милисекундите на впръскване?Ти дебитомер нямаш,какво са ти чистили тогава че ми стана интересно
220hp!!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар