Здравейте колеги.Имам прблем със сутрешното палене. Като запали оборотите ми падат на 500-600, и двигателя ми се тресе като на трактор или изгасва или слид 5-6 сек се изчиства. На второто палене никакав проблем, но като поработи малко 3-4 мин, ми светва сервизната лампа, ходих на диагнистика и показа грешка (Ламбда сонда), но като я закачих на осцилоскоп сондата си работи идеално. След това се осъмних във стъпковото моторче, беше зацапано, но като го разглобих и изчистих стана по лошо, почна да държи високи обороти 1000,като отпусна гаста падат бавно за около 10 сек, стават на 900.Като подавам много леко газ имам едно тресене и прекъсване на мотора до 1500 оборота(все едно и е нещо разбалансиран).Разхода ми е кам 18 на сто и ми се струва много.Смених и свещите. Незнам какво да правя и как да ги изчистя тези проблеми, Моля ВИ помогнете, даите ми савет
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Fiat Coupe 2.0 16v
Collapse
X
-
Колега на мен ми е интересно как компа ще запише грешка в ламбдата,а ти като я мериш ще работи идеално?Според мен е много вероятно проблема да си е точно в нея,но не по-малко вероятно е да бъде температурен датчик.Вземи го премери и как ти е термостатчето?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
и аз мисля че е Ламбдата, но от сервиза ми казаха, че била някаква моментна грешка, защото не ми било уж правилно изгарянето на горивото. А като я закача на газ анализатора най интересното е, че съм напълно в нормите, 0.3 - 0.4 (Со2),моментно при ряско подаване на газ стига и до 0.8- 0.9, но като задържа гаста пада. Термостата работи идеално, но този температурен дачкик не знам къде се намира за да го проверя, а и на какъв принцип работи. Не знам, но разход към 18 на 100, не ми се струва много нормален, в комплект със това тресене и гаснене сутрин май ще се окаже сериозен прблем.Thanksdudulia написа:Колега на мен ми е интересно как компа ще запише грешка в ламбдата,а ти като я мериш ще работи идеално?Според мен е много вероятно проблема да си е точно в нея,но не по-малко вероятно е да бъде температурен датчик.Вземи го премери и как ти е термостатчето?220hp!!!
Коментар
-
Да, светва лампата докато карам, за около 10-15 сек после спира,а като изгася мотора и стартирам наново изгасва веднага,(до следващото светване), иначе работата на двигателя не се променя, докато свети. Според теб от какво се получава това? (иначе за ламбдата така ми казаха и в сервиза, че е стара грешка, но ще я следим за нова и ако има ще я сменя и нея).А дали е възможно това сутрешно тресене прекъсване и гаснеене на двигателя да е от дюзите, или е от моторчето за празния ход, незнам какво да сменям и да проверявям вече?NPD написа:Това с грешката може да е било стар проблем записан в компютъра и да е сменена ламбда сондата без да се изчисти грешката.Според мен може да е и температурния датчик.А в движение свети ли лампата за проблем в инжекциона?220hp!!!
Коментар
-
в момента се появи (май)нов проблем, започна да ми пада нялягането в горивната с-тема(май ми утърва бензина). Сутринта преди да запаля само завартам на стартер около четвърт оборот и веднага изключвам(без да пали), после завартам наново и колата си пали без прблем и без да тресе и за миг, пак камоли да гасне, заработва перфектно. Утидох на диагностика и майстора ми каза че имало някакав клапан на помпата в резервоара,който даржи налягането, и сега ще я разглобявам. А оборотите ми се оправиха както и разхода падна, след като смених стъпковото моторче.evgeni85 написа:приятел имах подобен проблем като твоя колата не даржеше обороти и гаснеше! Показва6е ми грешка в ламбда и детонационен датчик! Оказа се проблема ми е бил запушен катализатор. Махнах го и сложих резонатор и сега е пушка!!220hp!!!
Коментар
-
Дано да си решил проблема си но знаи че и без клапан помпата пак ще качи гориво до друга помпа преди инжекциона която трябва да направи налягане от 3 бара (тя се чува като дадеш на контакт) Докато не вдигне налягане няма да изключи. При мен светват ли ти индикации преди да запалиш или след което? С какво гориво я караш? Под а98 недей да падаш сега е пълно с ментета Ти зака4и ли я на тестера за грешки?Karaboev написа:в момента се появи (май)нов проблем, започна да ми пада нялягането в горивната с-тема(май ми утърва бензина). Сутринта преди да запаля само завартам на стартер около четвърт оборот и веднага изключвам(без да пали), после завартам наново и колата си пали без проблем и без да тресе и за миг, пак камоли да гасне, заработва перфектно. Утидох на диагностика и майстора ми каза че имало някакав клапан на помпата в резервоара,който даржи налягането, и сега ще я разглобявам. А оборотите ми се оправиха както и разхода падна, след като смених стъпковото моторче.evgeni85 написа:приятел имах подобен проблем като твоя колата не даржеше обороти и гаснеше! Показва6е ми грешка в ламбда и детонационен датчик! Оказа се проблема ми е бил запушен катализатор. Махнах го и сложих резонатор и сега е пушка!!
Коментар
-
да закачих я и ми даде грешка ламбда сонда, но според мен е била от стар проблем, а ме самнява вече че проблема иде от дюзите, ти какво мислиш по въпроса?, имаче лампата ми угасва веднагаevgeni85 написа:Дано да си решил проблема си но знаи че и без клапан помпата пак ще качи гориво до друга помпа преди инжекциона която трябва да направи налягане от 3 бара (тя се чува като дадеш на контакт) Докато не вдигне налягане няма да изключи. При мен светват ли ти индикации преди да запалиш или след което? С какво гориво я караш? Под а98 недей да падаш сега е пълно с ментета Ти зака4и ли я на тестера за грешки?Karaboev написа:в момента се появи (май)нов проблем, започна да ми пада нялягането в горивната с-тема(май ми утърва бензина). Сутринта преди да запаля само завартам на стартер около четвърт оборот и веднага изключвам(без да пали), после завартам наново и колата си пали без проблем и без да тресе и за миг, пак камоли да гасне, заработва перфектно. Утидох на диагностика и майстора ми каза че имало някакав клапан на помпата в резервоара,който даржи налягането, и сега ще я разглобявам. А оборотите ми се оправиха както и разхода падна, след като смених стъпковото моторче.evgeni85 написа:приятел имах подобен проблем като твоя колата не даржеше обороти и гаснеше! Показва6е ми грешка в ламбда и детонационен датчик! Оказа се проблема ми е бил запушен катализатор. Махнах го и сложих резонатор и сега е пушка!!220hp!!!
Коментар
-
Колега и при мен се появи този проблем по същия начин паля колата и веднага я гася, че се тресе и работи на 3 цилиндъра, веднага щом запаля втория път колата пали от раз и работи нормално!!!Още не съм се захванал с този проблем и не мога да ти кажа от какво е, но ако го отстраня преди теб ще пиша!Мерил съм температурния датчик и е в нормите!!! Така че той отпада от заподозряните !!! Поне за сега пак ще го премеря тия дниKaraboev написа:в момента се появи (май)нов проблем, започна да ми пада нялягането в горивната с-тема(май ми утърва бензина). Сутринта преди да запаля само завартам на стартер около четвърт оборот и веднага изключвам(без да пали), после завартам наново и колата си пали без прблем и без да тресе и за миг, пак камоли да гасне, заработва перфектно. Утидох на диагностика и майстора ми каза че имало някакав клапан на помпата в резервоара,който даржи налягането, и сега ще я разглобявам. А оборотите ми се оправиха както и разхода падна, след като смених стъпковото моторче.evgeni85 написа:приятел имах подобен проблем като твоя колата не даржеше обороти и гаснеше! Показва6е ми грешка в ламбда и детонационен датчик! Оказа се проблема ми е бил запушен катализатор. Махнах го и сложих резонатор и сега е пушка!!
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
незнам колега каде е проблема, но сам сигурен че е нещо дребно, щот не я бях палил 2 дни и пак само леко завартях преди да запаля, и на следващия път никакав проблем.(Мисля че, не е от бензиновата помпа вече, но незнам с какво да се захвана?!?, какво да проверя) на теб как ти дава разход колата, току що я пребрах и долях в резервоара почти 16 литра и имам само 22 от 108 километра извън града, според теб това нормално ли е, щот фиата го имам само от месец и май май, си гори много?blagun написа:Колега и при мен се появи този проблем по същия начин паля колата и веднага я гася, че се тресе и работи на 3 цилиндъра, веднага щом запаля втория път колата пали от раз и работи нормално!!!Още не съм се захванал с този проблем и не мога да ти кажа от какво е, но ако го отстраня преди теб ще пиша!Мерил съм температурния датчик и е в нормите!!! Така че той отпада от заподозряните !!! Поне за сега пак ще го премеря тия дниKaraboev написа:в момента се появи (май)нов проблем, започна да ми пада нялягането в горивната с-тема(май ми утърва бензина). Сутринта преди да запаля само завартам на стартер около четвърт оборот и веднага изключвам(без да пали), после завартам наново и колата си пали без прблем и без да тресе и за миг, пак камоли да гасне, заработва перфектно. Утидох на диагностика и майстора ми каза че имало някакав клапан на помпата в резервоара,който даржи налягането, и сега ще я разглобявам. А оборотите ми се оправиха както и разхода падна, след като смених стъпковото моторче.evgeni85 написа:приятел имах подобен проблем като твоя колата не даржеше обороти и гаснеше! Показва6е ми грешка в ламбда и детонационен датчик! Оказа се проблема ми е бил запушен катализатор. Махнах го и сложих резонатор и сега е пушка!!
220hp!!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар