колега гледам си от варна,аз моита дюза я почиствах долу до жп гара,свалих я оставих я в магазина и след 2 часа си я вземах.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.6 16V запитване
Collapse
X
-
Мерси, обаче нямам инструмент да правя такива операции тука, пък и несъм махал колектори :/ Най-много да оплескам нещатаpolicaiko написа:колега гледам си от варна,аз моита дюза я почиствах долу до жп гара,свалих я оставих я в магазина и след 2 часа си я вземах.
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
кола проблем
Естествено че ще има проблем като превключиш от газ на бензин. Изключи + за малко и карай пак на бензин би трябвало да се оправи .Като караш на газ ECU помни как е било и като превключиш на бензин е друго и за това така става ако е газов инцекцион и ако сондата е добре не би трябвало да има проблемТрябва да се кара на бензин по някога не само на газ иначе вярно може да имаш проблем с дюзите.
Коментар
-
Re: кола проблем
То нали имаше някаква джаджа която залъгва ЕКУто, но аз незнам дали я имам. А за акумулатора нали по принцип докато върви двигателя цялата система се захранва от генератора ?? Или казваш да го откача за известно време и после да пална на бензин ?kluchar написа:Естествено че ще има проблем като превключиш от газ на бензин. Изключи + за малко и карай пак на бензин би трябвало да се оправи .Като караш на газ ECU помни как е било и като превключиш на бензин е друго и за това така става ако е газов инцекцион и ако сондата е добре не би трябвало да има проблемТрябва да се кара на бензин по някога не само на газ иначе вярно може да имаш проблем с дюзите.Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
и при мен беше така ходих на елкон кабели бобина +почистване на дюзи елкон 20лв кабели 90лв бобина 200лв+5лв мотажбях на метан и ми обясни че прекасването било от кабели и бобина нямало достатачно ток и имало забавяне на тока? а метана се палел от от налягането не му трябвало толкова ток и накрая ефект никакъв един колега ми даде номера на един маистор взема 20лв на дюза+демонтж и мотаж штот се свалят колекторите и ги изчисти 2те 2 ми намери от морга за по 20лв бр. и се оправи но имах и проблем с помпата в последтсвие тя не работи но за6то? така че внимаваи кво ще излажатfiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
-
Сонда незнам дали имам , несъм слагал аз газовата а пратих човек. Колкото до дюзите ми казаха на едно място по 15 лева на дюза (сигурно без работата), но имат и електричар , който докато чаках диагностицира изгоряла или счупена ламбда на един голф 3 . Така че се надявам да открият проблема
Палнах я пред тях и казаха че са почти сигурни, че има зацапана дюза. Но ще го оставя за по нататък, че не ми е толкова наложащо , пък и пари нямам . Ще си карам на газ засега пък после ще го мисля
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Стана ми интересно-как така се пали от налягането?nikolov-1.6_v16 написа:и при мен беше така ходих на елкон кабели бобина +почистване на дюзи елкон 20лв кабели 90лв бобина 200лв+5лв мотажбях на метан и ми обясни че прекасването било от кабели и бобина нямало достатачно ток и имало забавяне на тока? а метана се палел от от налягането не му трябвало толкова ток и накрая ефект никакъв един колега ми даде номера на един маистор взема 20лв на дюза+демонтж и мотаж штот се свалят колекторите и ги изчисти 2те 2 ми намери от морга за по 20лв бр. и се оправи но имах и проблем с помпата в последтсвие тя не работи но за6то? така че внимаваи кво ще излажатFIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Както дизела. Сгъстяването (налягането) е екзотермичен процес, т.е. отделя се топлина. При дизела отделената топлина превишава температурата на горене и горивото се възпламенява, затова няма запалителни свещи. Лично аз не знаех, че и при метана е така.tinalex написа:Стана ми интересно-как така се пали от налягането?nikolov-1.6_v16 написа:и при мен беше така ходих на елкон кабели бобина +почистване на дюзи елкон 20лв кабели 90лв бобина 200лв+5лв мотажбях на метан и ми обясни че прекасването било от кабели и бобина нямало достатачно ток и имало забавяне на тока? а метана се палел от от налягането не му трябвало толкова ток и накрая ефект никакъв един колега ми даде номера на един маистор взема 20лв на дюза+демонтж и мотаж штот се свалят колекторите и ги изчисти 2те 2 ми намери от морга за по 20лв бр. и се оправи но имах и проблем с помпата в последтсвие тя не работи но за6то? така че внимаваи кво ще излажат
Коментар
-
Вярно, че при дизела са подгряващи, а не запалителни свещитеHLX написа:Както дизела. Сгъстяването (налягането) е екзотермичен процес, т.е. отделя се топлина. При дизела отделената топлина превишава температурата на горене и горивото се възпламенява, затова няма запалителни свещи. Лично аз не знаех, че и при метана е така.tinalex написа:Стана ми интересно-как така се пали от налягането?nikolov-1.6_v16 написа:и при мен беше така ходих на елкон кабели бобина +почистване на дюзи елкон 20лв кабели 90лв бобина 200лв+5лв мотажбях на метан и ми обясни че прекасването било от кабели и бобина нямало достатачно ток и имало забавяне на тока? а метана се палел от от налягането не му трябвало толкова ток и накрая ефект никакъв един колега ми даде номера на един маистор взема 20лв на дюза+демонтж и мотаж штот се свалят колекторите и ги изчисти 2те 2 ми намери от морга за по 20лв бр. и се оправи но имах и проблем с помпата в последтсвие тя не работи но за6то? така че внимаваи кво ще излажат
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Днес като си карах реших да превключа на бензин да покарам малко и карах на над 2200 оборота някъде. По едно време намалих и чух за малко някъкво виене отзад отдясно, и ме нави на идеята да не би да е задръстен горивния филтър и от него да вие. 5 мин по-късно спря но все пак като имам възможност ще го сменя и ще пусна снимки преди да го метна в коша
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар