Здравейте, колеги. Фен съм на Италианските машини и от 1г. карам Фиат купе 2.0 турбо 220 коня. Прегледах част от темите, но не открих разрешение на моят проблем.Eдиният инжектор започна да отказва. Сутрин паля, карам 5/10км., спирам за 5/10мин. пак паля и мотора прекъсва, на таблото светва лампата на инжектора, ако продължа да карам 10/15км проблема изчезва. На дълъг път нямах този проблем (докато не угася ). Един ден колата угасна и не запали. От сервиза казаха, че отчита грешка в датчика на коляновият вал (sensor fase). Но уви. Проблемът е, че свещите не дават искра...... Проверих бензин,кабели, бушони, датчици( 2 броя ) и стигнах до ECU-то. Не мога да открия проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Фиат купе 2.0 //НЯМА ИСКРА!?//
Collapse
X
-
Re: проблем с Фиат купе 2.0 //НЯМА ИСКРА!?//
Този датчик, дето са ти открили за неизправен дава импулси за запалването- без него колата си мисли, че коляновия вал въобще не се върти и не дава искра и ако не работи- няма да запали никога- това е като на автомобилите с делко- чукчето и наковалнята- без него не може.machina написа:...Един ден колата угасна и не запали. От сервиза казаха, че отчита грешка в датчика на коляновият вал (sensor fase). Но уви. Проблемът е, че свещите не дават искра...... Проверих бензин,кабели, бушони, датчици( 2 броя ) и стигнах до ECU-то. Не мога да открия проблема.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Ае колега що не доидеш в сряда на Империала в 19,00! Там си се събира всяка сряда фенклуба на Фиат да ти кажа има някои момчета които поназнаиват доста и то за турбинаторите! Да ти кажа чесно ще чакаме с нетърпение да видим твоя звяр аз поне засега не съм го засичал из града!machina написа:Моят мотор е 5 цилиндров и върху всяка свещ има бубина (поне така мислим с аверчето). Комутатор къде има, идея си нямам. А датчика на коляновият вал го замерихме и работи. Другият датчик, който гледах е до разпределителният вал, той също работи.Моля помогнете!!!!
Коментар
-
Както каза колегата idm заповядай в сряда.Интересно защо тази кола не сме я виждали из града,а и в кой сервиз ти я правят?Проблемите може да са много,по принцип е най-добре да се диагнозира ЕКУ-то първо и после да се търси къде е проблема.Дай някоя снимка да го видим
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Значи ,има една вероятност да е и фазовия датчик на разпределителния вал.За по сигурно ги смени и двата ако не са много скъпи.Оказа се че с мерене на тези датчици нищо не излиза,освен ако не е прекъснал тотално.Прегледай и инсталацията от RPM датчика до ЕКУ-то ,да не би някъде да има утечка и да не стига сигнала до ЕКУ-то.Въобще провери си всички букси за окисления и лоши контакти.Провери и за лоша маса на самото ЕКУ,както и дали няма проблем със захранването му.Отхвърли тези причини и ще мислим по нататък
П.П. Ако има откъде да пробваш с друго ЕКУ ще е добре.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Мда, щом е дало грешка за датчика на коляновия вал ще е добре да провериш с омметър за прекъсване от неговата букса до буксата на ЕКУ-то, на които пинове излиза. Един вид презастраховане е да го смениш с нов, понеже от стареене постепенно почват да правят проблеми докато накрая откажат да работят.
Коментар
-
Това е датчика точно за оборотите на коляновия вал.Недей го сменя с втора употреба защото ще е същата стока,сменя се само с нов.Тука за 2.0 16 Турбо е 50лв.Аз ще проверя днеска и ще ти пиша за твойта колко струва.Ако е добра цената все ще намерим как да го пратим.Ици ти е обяснил много точно това което написах и аз
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse

Ще търся по тукашните морги нещо по-евтино. Продължавам с проверките. Имаш ли идея колко струват в БГ?Мерих с омметър и всичко е ок.Предварително благодаря! И стискайте палци.
Коментар