Здравейте! Искам първо да уточня, че съм пълен лаик на тема автомобили и това което ще прочетете по-долу може и да ви се стори доста смешно, но въпреки това се надявам да подходите сериозно.Проблемът е следния. Когато запаля мотора на студено колата е доста responsive, ускорява бързо и е приятна за каране. Съответно мога да потегля на равно само с отпускане на съединителя, без дори да подавам газ. Позагрее ли колата обаче, доста от динамиката се губи, започва да притриса при потегляне с по-малко газ или пък да буксува ако подам повече. Друг проблем - пускам се по надолнище, на 4-та примерно, решавам да понамаля и да мина на по-ниска предавка, натискам съединителя и се забавям с превключването (т.е. крака ми е натиснал педала на съединителя, и си стои там, но не съм изключил от скорост). Та ако задържа крака си на съединителя оборотите изведнъж падат супер рязко, колата се разтриса и ако не сменя предавката и не отпусна съединителя колата тръгва да гасне. Това го прави само при спускане.Колата няма газова уредба, и не знам дали проблемите са свързани.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с Bravo 1.6 след като загрее (съединител/динамика)
Collapse
X
-
CreepЕтикети: –
-
Creep
Хубаво де, но тук интересното е че магариите ги прави само на загрят двигател...vladi_stoev написа:Пич ако съединителят ти заминава го пробваш най добре някаде на нагорно ако тръгнеш трудно значи и за смяна ако боксува също Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
Коментар
-
Като е студена държи повисоки обороти и затова тръгва без газ и без притрисане. като загре оборотите са по ниски така мисля аз за тръгването, а за това като изключиш от скорост и ти падат оборотите рязко не мисля че е от съединитля по вероятно някакъв проблем с оборотите на рпазен ходhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Creep
Нямам проблем с оборотите на празен ход, държи си стабилни ~850 rpm когато е загряла, и около 1100-1200 сутрин на студа докато загрее. По светофарите не се форсира сама, държи си ~850 rpm, мисля че стъпковото моторче би следвало да е ок.dudulia написа:и по-точно най-вероятно стъпковото моторче.
Коментар
-
Тогава защо си написал това: "Та ако задържа крака си на съединителя оборотите изведнъж падат супер рязко, колата се разтриса и ако не сменя предавката и не отпусна съединителя колата тръгва да гасне."?КАто си натиснал амбриажа все едно си на празен ход,а тръгва да гасне?Не казвам ,че е стъпково моторче,но не съм сигурен,че то работи перфектно.Creep написа:Нямам проблем с оборотите на празен ход, държи си стабилни ~850 rpm когато е загряла, и около 1100-1200 сутрин на студа докато загрее. По светофарите не се форсира сама, държи си ~850 rpm, мисля че стъпковото моторче би следвало да е ок.dudulia написа:и по-точно най-вероятно стъпковото моторче.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Creep
Ако има някакъв проблем със стъпковото моторче, каквъв ще е той че да се проявява само и единствено при описаната ситуация?dudulia написа:Тогава защо си написал това: "Та ако задържа крака си на съединителя оборотите изведнъж падат супер рязко, колата се разтриса и ако не сменя предавката и не отпусна съединителя колата тръгва да гасне."?КАто си натиснал амбриажа все едно си на празен ход,а тръгва да гасне?Не казвам ,че е стъпково моторче,но не съм сигурен,че то работи перфектно.Creep написа:Нямам проблем с оборотите на празен ход, държи си стабилни ~850 rpm когато е загряла, и около 1100-1200 сутрин на студа докато загрее. По светофарите не се форсира сама, държи си ~850 rpm, мисля че стъпковото моторче би следвало да е ок.dudulia написа:и по-точно най-вероятно стъпковото моторче.
Коментар
-
Creep
Винаги съм си мислел, че 1.6 няма дебитомер?!MadHead написа:Отговорът може да се крие и в дебитомер-а. Но и аз си мисля, че стъпковото моторче прави мизерии.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар