Вчера бях в балкана, нормално каране но с голяма денивелация може би 1000м надморска за 20-30км ,и на моя Фиат Стило 1.6 нещо май нанагорно му доиде и светна чека "engin fault", загуби мощност и не качва повече от 2000 оборота даже и да натискаш педала до долу.Пали ,но няма никаква тяга и не качва обороти.
После в къщи прочетох грешката "P0638" грешка в управлението на дроселовата клапа.Свалих маркуча на клапата,свалих и клемата и така почистих колкото мога без да свалям целия дросел ,понеже е с някви измислени шестограми , изчистих грешката и запалих .Тръгна всичко по-старому ,оборотите си бяха нормални и всичко ОК,но след гасене почва пак наново същите проблеми.
Та,дали си е отишла или трябва да я сваля цялата и да се види и електрониката? Между другото , EKY-то ми го ремонтира Пешев преди няколко месеца
После в къщи прочетох грешката "P0638" грешка в управлението на дроселовата клапа.Свалих маркуча на клапата,свалих и клемата и така почистих колкото мога без да свалям целия дросел ,понеже е с някви измислени шестограми , изчистих грешката и запалих .Тръгна всичко по-старому ,оборотите си бяха нормални и всичко ОК,но след гасене почва пак наново същите проблеми.
Та,дали си е отишла или трябва да я сваля цялата и да се види и електрониката? Между другото , EKY-то ми го ремонтира Пешев преди няколко месеца

. Тоя дросел нямам идея защо точно там баш на байра изведнъж ще спре да отваря.По скоро нещо е прегряло и е дало фира.ЕКУ още след ремонта е преместено до акумулатора,така че аз все още мисля че е от него, или от някакви кабеляци някъде.
.Не знам и къде да я закарам на монтъор , понеже колата е на 25км от Пловдив.Питах един тук наблизо ,не му се занимавало.Пишман станах с тая бракма
Коментар