vesko1971 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1.6 гасне !!
Collapse
X
-
Единствения начин, за който знам е с мерене на налягането в рейката. Според мен обаче е нещо друго, щом мерише на бензин. Трудно е да се каже така без да се погледне на диагностика, но щом мерише на бензин, значи има не изгорял бензин в генерацията. Това може да е от запалителната система, но щом си я обслужил едва ли. Може да е от ЕКУ-то, да обърква смесите, може и от липса на компресия също да е, но това са по-песимистични предположения. Аз лично бих започнал от диагностика с MES или Delphi (или нещо друго, стига да върши работа), сензора за налягане на бензина, ако дава грешна информация, ЕКУ-то се лъже и вкарва грешно киличество гориво. Също така може и да пробваш да премериш налягането в рейката.Последна редакция от JTR; 25.06.2019, 11:11.
-
Ще пробвам всичко което сте ме посъветвали и ще ви пиша.Мерси !!JTR написа: Преглед на мнениетоЕдинствения начин, за който знам е с мерене на налягането в рейката. Според мен обаче е нещо друго, щом мерише на бензин. Трудно е да се каже така без да се погледне на диагностика, но щом мерише на бензин, значи има не изгорял бензин в генерацията. Това може да е от запалителната система, но щом си я обслужил едва ли. Може да е от ЕКУ-то, да обърква смесите, може и от липса на компресия също да е, но това са по-песимистични предположения. Аз лично бих започнал от диагностика с MES или Delphi (или нещо друго, стига да върши работа), сензора за налягане на бензина, ако дава грешна информация, ЕКУ-то се лъже и вкарва грешно киличество гориво. Също така може и да пробваш да премериш налягането в рейката.
Коментар
-
Откачих и двата маркуча сини и много твърди.Единият имаше изпарение на бензин а другия беше сух и при махането му променяше още повече оборотите.Под колата маркучите си бяха наред,нямаше никакъв теч или нещо друго,но бяха три на брой.Сега питам какво трябва да се случва с тези маркучи два на брой ,които влизат в капака на двигателя??Искам да попитам днес откачих и отвих това нещо отбелязано с червено на снимката.Кажете трябва ли да става нещо след махане на клемата и за какво служи това.Наистина не знам затова питам да не би и то да прави някакви проблеми>>янко написа: Преглед на мнениетоПри теб регулатора е на рейката,и имаш два маркуча за бензин до резервоара.Откачи вакуумното маркуче и виж дали не тече бензин от там,провери и маркучите отдолуПоследна редакция от vesko1971; 26.06.2019, 16:03.
Коментар
-
Тези сините във ляво които съм очертал с червено и другият с червена точка той е един от тяхянко написа: Преглед на мнениетоДатчик за температура на въздуха.Я дай снимка на маркучите които си откачил.От долу единия е вентилация на резервоара
Коментар
-
Това долу в дясно му отрязах краищата че се бяха прокъсали и не течеше никакъв бензин,и на другите също нямаше бензин само единият от двата миришише и беше влажен при работещ двигате.янко написа: Преглед на мнениетоДвата са вентилация на резервоара,от това с тънкото червено кръгче течеше ли бензин?
Коментар
-
Момчета стана чудо !! Реших да почистя стъпковото моторче на фиата .Взех ацетон накиснах го малко и го почистих.През това време махнах клемата на акумулатора.След 30 мин сложих моторчето завих го но не на цяло,завих клемата на аком и давах само на контакт 5-6 пъти без да паля.След това стегнах болчета на моторчето запалих колата и ооооо чудо!!!Колата започна да работи все едно е след основен ремонт не се чува.Реших да я оставя без да е форсирам за 10 минутки и направих едно кръгче из квартала(бях си забравил документите),колата си вървеше не вдигаше и не сваляше обороти ,не забиваше муцуна и си викам.Дали съм я оправил?Ще пиша утре когато започне истинският тест а именно посока Сливен за започващото рали Сливен >>Поздрави на всички и мерси за коментарите!!
Коментар
-
Браво, колега! Дано само това да е бил проблема! Иначе за това за вдигането и свалянето на оборотите наистина звучи като проблем със стъпковото моторче. Попринцил на 1.6 така прави като се регулира жилото на газта, без да се направи адаптация после, а именно да се откачи и пак закачи акумулатора и да се остави на празен ход малко. При теб може моторчето ако се е заклещило в определена позиция да е предизвикало този проблем. Ако пак така ти направи, можеш да пробваш да опънеш жилото с един зъб повече, колкото да се прибереш, но дано не се налага!vesko1971 написа: Преглед на мнениетоМомчета стана чудо !! Реших да почистя стъпковото моторче на фиата .Взех ацетон накиснах го малко и го почистих.През това време махнах клемата на акумулатора.След 30 мин сложих моторчето завих го но не на цяло,завих клемата на аком и давах само на контакт 5-6 пъти без да паля.След това стегнах болчета на моторчето запалих колата и ооооо чудо!!!Колата започна да работи все едно е след основен ремонт не се чува.Реших да я оставя без да е форсирам за 10 минутки и направих едно кръгче из квартала(бях си забравил документите),колата си вървеше не вдигаше и не сваляше обороти ,не забиваше муцуна и си викам.Дали съм я оправил?Ще пиша утре когато започне истинският тест а именно посока Сливен за започващото рали Сливен >>Поздрави на всички и мерси за коментарите!!
Коментар
-
Абе то и жилото трябва да му сложа по хубав държач че и там го пипа МАЙСТОР и му изгуби оригиналната скобичка.Моторчето сега се сетих днес че съм го сменял преди 3 год.Тогава сменихме оригиналното на магнети марели и всичко след катоп го покара и адаптира се оправи.Дано да съм го оправил .Кво по хубаво от това да си оправиш сам колицата!!JTR написа: Преглед на мнениетоБраво, колега! Дано само това да е бил проблема! Иначе за това за вдигането и свалянето на оборотите наистина звучи като проблем със стъпковото моторче. Попринцил на 1.6 така прави като се регулира жилото на газта, без да се направи адаптация после, а именно да се откачи и пак закачи акумулатора и да се остави на празен ход малко. При теб може моторчето ако се е заклещило в определена позиция да е предизвикало този проблем. Ако пак така ти направи, можеш да пробваш да опънеш жилото с един зъб повече, колкото да се прибереш, но дано не се налага!
Коментар
-
Това не е вярно, не всички грешки се махат с откачане на акомулатора. Откакто съм купил моята си държи една грешка, която уж програмно се изтрива, но после пак се появява, но пък не й пречи.янко написа: Преглед на мнениетоСледващия път да знаеш,откачаш акумулатора за 15-20 минути и компа се ресетва и забравя всички грешки.Внимавай с жилото,не трябва да е натегнато,дросела трябва да е затворен до упорFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Вярно е!Ама като има проблем, грешката се появява пак.Откачането на акумулатора не е ремонт!NikMar написа: Преглед на мнениетоТова не е вярно, не всички грешки се махат с откачане на акомулатора. Откакто съм купил моята си държи една грешка, която уж програмно се изтрива, но после пак се появява, но пък не й пречи.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар