Щом за смяна на гарнитура на главата на същия двигател е нормално 500 лв. труд то едно 100 лева за помпата е ОК щото нали се плащат данъци, осигуровки на реалната заплата /4-5 000лв/, евентуално наеми...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем след чукане на повдигач
Collapse
X
-
Приятелю, първо темата е за 1,6 бензинов мотор с два вала който ако ти поне веднъж си докоснал да ремонтираш ще ти се стори че 500лв са малко. Никой не говори за твоята кола за нея разбира се че не е 500лв. Понеже си писал че преди 8 години са ти взели 300лв, ми то преди 8години хляба беше 60ст. ма сега е 1,40 нали?Правиш ли разлика от живота сега? И понеже теб явно много те интересува един механик не взима 5000лв заплата, щото просто повече от 4 двигателя на месец е трудно да се направят, примерно през това време аз друго не работя. С тия заплати дето казваш че взимаме сега всеки дето чете ще вземе да става монтьор....lubo_Y10 написа: Преглед на мнениетоЩом за смяна на гарнитура на главата на същия двигател е нормално 500 лв. труд то едно 100 лева за помпата е ОК щото нали се плащат данъци, осигуровки на реалната заплата /4-5 000лв/, евентуално наеми...
Попитах те колко трябва според теб да платиш за смяна на водна помпа? Спирам да пиша че достатъчно осрахме темата.
Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар