Пред огромна дилема съм да се отваря ли главата за смяна на гарнитура или не. Странно поведение има нивото в разширителния-като го напълня на линията на мах за няколко дена пада до линията на минимума и след това ще кажеш че почти спира да пада. Така казано изглежда все едно че разширителния е спукан обаче покрай него течове няма и за това го отхвърлям като възможност. Ще видя как ще се държи като разкача парното за да съм сигурен че не е теч в купето.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Гарнитура глава. Тест?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 що не шабнеш малко одеколон в антифриза и на студен мотор я палиш и душиш, е ако имаш синузит нищо няма да направиш ама там от където тече ще смърди,
 
 имаш ли идея колко ще ти излезе сваляне на глава, а и ако караш със син антифриз ти гарантирам че главата е на язви,Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Добре това с байпаса е добра идея. Тая кола пуши ли? Прегледай даже и пробки,радиатор.emsa написа: Преглед на мнениетоМерси колега. Ще обърна внимание там. Ще огледам всичко мисля на първо време да байпасирам радиатора в купето като още преди да премине в купето сложа на маркучите един U образен преходник хем да затворя циркулацията и хем да изолирам участъка който може да е проблемен смисъл теч в купето въпреки че такъв не съм забелязал. Идеята ми е да почна от елементарното и да продължа нататък. Както казах днес сложих торбичка на резервоара иии не видях особена промяна. Мисля като kluchar-я да го напълня до горе и така да запаля да видя какво ще се случи и ще образува ли въздушни джобове някъде в разширителния.Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 това е плашещо защото съм със син антифриз отварянето на главата знам че е скъпичко и за това искам да се уверя във всичко останало преди да пристъпя към отваряне. Колата не пуши. Ще я видя на канал но първо ще байпасирам парното в тая жега ми е абсолютно ненужно. Въпрос-ако да кажем парното е затапено нарушава ли циркулацията на водата и качественото охлажданеS_BANKOV написа: Преглед на мнениетощо не шабнеш малко одеколон в антифриза и на студен мотор я палиш и душиш, е ако имаш синузит нищо няма да направиш ама там от където тече ще смърди,
 
 имаш ли идея колко ще ти излезе сваляне на глава, а и ако караш със син антифриз ти гарантирам че главата е на язви,Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 не но това е излишно да се прави и най много да счупиш щуцерите, по добре се наври под жабката и погледни, антифриза оставя видама следа,ако вес пак си решил да правиш байпас го прави от вътрешнатй страна като махнеш радиатора, огледай на студен мотор радиатора и всички скоби и основно тия по газовата,Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 тогава не прави байпас а си провери водния радиатор и скобите на газта и изпарителя, теча който имаш ми говори за хлабава скоба която пра нагряване стяга и теча спира,Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ами на радиатора не знам колко ще мога да го огледам ще му отворя капаците ще видя къде как какво и защо. Скобите ще огледам, но до сега никъде не съм виждал даже и сълза. Обърква ме странното поведение на нивото в разширителния. От Max до Min пада за няколко дена и след това едва ли не спира. Смисъл теча не е някаква константа а все едно се влиае от нивото в казанчето.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Добре тя си поддържа налягането ама защо да се губи такова количество вода. Според мен е много. Утре ще налея вода до линията на макс и ще засека на колко пробег стигам минимума.wwalker написа: Преглед на мнениетоТова съм го забелязал вече на 2 фиата. Лично си го обяснявам с капачката, която изпуска над определено налягане.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега без значение от нивото налягането трябва винаги да си е едно и също при една и съща оптимална температура. Падането на нивото просто увеличава празното пространство а опресовката на това пространство по налягане си остава същото. Не мисля че тук налягането на празното пространство има връзка. Ще видим какво ще стане. Налях вода до макс ще видим след колко пробег ще падне до минимума.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 
 
Коментар