Колеги губя антифриз. Имам съмнения че го горя и изтърва гарнитурата на главата. Първо-възможно ли е това да се случва без да се меши маслото защото то е чисто и го няма онзи млечно бял цвят? Второ-ако е възможно кой е най-елементарния тест за гарнитурата дали е здрава? Брава 1,8
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Гарнитура глава. Тест?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Чудя се за един вариант-на студен двигател слагам една чантичка полиетиленова на мястото на капачката за антифриза. Ако се надуе докато е студен то ще е от изгорели газове навлезли в охладителната система докато работи двигателя вече след като се вдигне температурата няма да е много отчетливо. Или гледах един клип ютуба надуваш наобратно с компресор през отвора на свеща докато буталото е в ГМТ на такта на компресия. Ако има проблем то ще излязат мехури в разширителния съд. И така може да провериш всеки цилиндър по отделно, но не знам колко е приложимо за бравата.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Навремето старият ми майстор на колите ми пробва един кадет за издухана гарнитура пред мен по следния начин. Запали колата да работи и напълни разширителния съд догоре с вода докато прелее. Почака малко да развърти хубаво водата и запозна да гледа в разширителния съд. Появиха се едни мънички дребни балончета...от духането на гарнитурата. Ако нищо не се появи, би трябвало да е оки всичко.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Сега това сърказъм ли е или си сериозен че не мога да разбераS_BANKOV написа: Преглед на мнениетоще стане ще стане точно така се прави, започни от трети цилиндър, да не си губиш времето, и ако си сериозен защо от 3-ти?
							
						Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96 и ако си сериозен защо от 3-ти?
							
						Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега,преди време карах Чинкуеченто и имах същия проблем.Оказа се,че тапите на двигателя са изгнили и губеше антифриз без видими локви.Така че и това погледни.emsa написа: Преглед на мнениетоТaзи сутрин нa студен двигaтел нaпрaвих тестa с торбичкaтa и нямaх проблем тaм или поне не открих тaкъв.1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 не е сърказъм, приеми го за опит, там е най голямата магиттралаemsa написа: Преглед на мнениетоСега това сърказъм ли е или си сериозен че не мога да разбера и ако си сериозен защо от 3-ти? и ако си сериозен защо от 3-ти?
 обикновянно цепи между 2 и 3 цилиндърКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Мерси колега. Ще обърна внимание там. Ще огледам всичко мисля на първо време да байпасирам радиатора в купето като още преди да премине в купето сложа на маркучите един U образен преходник хем да затворя циркулацията и хем да изолирам участъка който може да е проблемен смисъл теч в купето въпреки че такъв не съм забелязал. Идеята ми е да почна от елементарното и да продължа нататък. Както казах днес сложих торбичка на резервоара иии не видях особена промяна. Мисля като kluchar-я да го напълня до горе и така да запаля да видя какво ще се случи и ще образува ли въздушни джобове някъде в разширителния.Papi___ написа: Преглед на мнениетоАз губех антифриз от гарнитурата на термостата и нямаше видими течове.Последна редакция от emsa; 28.06.2017, 17:25.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар