Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

punto 188 1.2 8v разход на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    punto 188 1.2 8v разход на масло

    Притеснявам се да изчисля колко точно масло ми гори фиатчето, но не е по-малко от 5 л на 10 000 км. И това след като един голям майстор който ме уверяваше че ще се оправи работата ми смени гумички на клапани, гарнитура на глава и не знам какво още. Маслото с което карам е Мобил 10w40. Забелязал съм, че като го пускам дълго по наклон и съм на скорост когато подам газ отзад излиза средно голям облак сивкав пушек. Тъй като ми предстои смяна на масло въпроса ми е да пробвам ли с друга марка и вискозитет масло, или ли направо да пристъпвам към нов ремонт? Има ли смисъл изобщо от ремонт защото не съм съгурен в никой от майсорите които познавам дали ще го направи както трябва или да търся направо друг двигател?

    #2
    при мен също –(майстор ) ми сменя гумичките и колата почна да пуши осезаемо
    Преди много малко само при наклон като при теб
    сигурно не е ги е сложил както трябва .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Аз имах същият проблем с fiat palio с двигател 1.2 8v с код 188а4000. Гореше по 8 литра на 10 000км . Проблема се реши с смяна на сегменти. Сега на 10000км ми дава разход на масло около 300 грама.

      Коментар


        #4
        При такъв голям разход на масло при положение, че изключим някакъв огромен теч, на 100% причината са сегменти, караме коли на много километри карани с незнайни масла, с превишаване на интервала за смяна на маслото, няма как да устискат тия сегменти ако ще да са направени от титан.

        Ауспуха би трябвало да е много мазен ако мушнеш пръсти в него.
        punto HGT

        Коментар


          #5
          И ако тръгна да ремонтирам въпросните сегменти за каква сума горе-долу става въпрос? И може ли само те да се сменят или трябва цялостен ремонт?

          Коментар


            #6
            Зависи от сервиза, 1000лв може да си ги минеш като нищо, защото покрай сегментите тъй или иначе се отваря мотора е хубаво да се прегледа всичко и да се смени ако има нужда, за да може да не го отваряш пак за нещо, което е забравено. Хубаво е лагери да се сменят, да се погледне маслена помпа, главата и тя се прати за преглед, нови гарнитури навсякъде, ако ти е дошъл момента сменяваш ангренажен комплект с ролките и те нещата се редят и парите си растат. Ново масло, филтър, като смениш сегменти трябва да разработваш двигател, това значи и по честа смяна на масло и постепенно натоварване на мотора за да може да ти улегнат сегментите, защото ако не улегнат пак може да ти харчи масло.
            punto HGT

            Коментар


              #7
              Значи няма смисъл да пипам нищо защото ремонта може да излезне на цената на колата . Ще я покарам още малко и я махам. Ама май ще сменям и марката . Благодаря за отговорите.

              Коментар

              Working...
              X