едно си баба знае едно си баба бае... като си махнал бобината, компютъра хваща че не тече ток през първичната намотка. А дали дава и къде дава искра бобината, компютъра няма как да разбере. Ако имаш нагорял клапан така става - мокра свещ. Затова завий хубаво свещта само на 2ри цилиндър и я затегни. Развий другите свещи и включи на първа скорост и тикай колата да видиш дали се съпротивлява двигателя. Така ще разбереш дали има компресия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Единия цилиндър спря да работи
Collapse
X
-
Моите бобини са с вграден транзистор в тях и моя компютър НЕ хваща ток през първичната намотка, нещо повече- дори НЕ засича откачена от кабела бобина. Но аз не разбирам в каква връзка го каза това?! Ако става въпрос как компютъра хваща неработещ цилиндър - то той просто следи за забавяне във въртенето на коляновия вал.slav4o_vt написа: Преглед на мнениетокато си махнал бобината, компютъра хваща че не тече ток през първичната намотка.
По принцип - може, по отскока. Дори можеш да разбереш кой цилиндър е във фаза сгъстяване. Наскоро го четох че Рено го правят. Но това е друга тема а и при мен не може да се ползва това както казах горе. И точно защото компютъра не разбира дали има искра, то извадих свещта отвън за да разбера аз. Искра има.slav4o_vt написа: Преглед на мнениетоА дали дава и къде дава искра бобината, компютъра няма как да разбере.
Мерси за идеята, прочетох я, но вече нямам сили и време да се занимавам. Вчера я закарах при майстора на ход. Според него си звучи като липса на компресия. И наистина, ако сравня звука с преди, то се чува влизащ и излизащ въздух. Следващата седмица ще има резултат.slav4o_vt написа: Преглед на мнениетоАко имаш нагорял клапан така става - мокра свещ. Затова завий хубаво свещта само на 2ри цилиндър и я затегни. Развий другите свещи и включи на първа скорост и тикай колата да видиш дали се съпротивлява двигателя. Така ще разбереш дали има компресия.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Присъдата е отчупено парче от клапан.
Това не ме очудва толкова, колкото че не мога да си представя как не се случило от веднъж, а имаше време през което си работеше ок?!Последна редакция от stanleyhacker; 21.09.2016, 11:47.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Мисля че този цилиндър е прегрявал от износени газови инжектори. Преди време трябваше да сменя всичките 4 за да започне да работи равномерно на газ. Преди това постоянно даваше грешки че не работи равномерно.
Другите клапани не ги смениха, а само припаснаха. Сега съм отново на пистата.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар