Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.6 16v палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.6 16v палене

    Здравейте,
    Имам Фиат бравo 1.6 16V 103к.с. със следния проблем: на таблото има идикатор (като спринцовка), 2 от 3 паления лампичката не изгасва и не може да запали (само върти). И съответно пали, ако преди това лампичката изгасне (3-4 секунди след като съм дал на контакт).
    В ситуациите, при които пали се чува нещо зад таблото. Отидох при еладжия, а той ми каза, че е за елкон. Имубилайзерът може ли да ги прави тези проблеми? Дайте ми съвети.


    #2
    Имобилайзера си има друга иконка на таблото- свети в жълто/оранжево, изобразява ключ и пише "code". Ако при даване на "контакт" тази лампичка изгасва, не би трябвало да имаш проблем с имобилайзера. По-скоро проблема ти е другаде. Ако имаш възможност, направи диагностика.
    Последна редакция от curko; 18.08.2016, 11:32.

    Коментар


      #3
      Колко средно струва диагностиката на елкон и бихте ли ми препоръчали някой за Варна?

      Коментар


        #4
        Колега, нямам представа за сума. Не се ли събирате на форумски срещи в града?. Попитай в раздела, може да намериш колега с възможност да ти направи една диагностика, пък бирата после- от теб. Друго- виж в раздела за препоръчан сервиз във Варна и иди там.

        Коментар


          #5
          Колко средно струва диагностиката на елкон и бихте ли ми препоръчали някой за Варна?
          Потърси връзка с Иво Пининфарина от алфафорума. Сервиза му е до у-ще Елин Пелин.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #6
            Аз така първия път като прочетох темата, останах с впечатлението, че просто не изчакваш да изгасне дюзата а въртиш веднага. По принцип трябва да изчакаш, но и да не чакаш след малко въртене пали и угасва. Това е на компютър IAW 1AF.13 при IAW 1AF.1G пали от раз. На 49F пластмасовия колектор не знам как е. Причина за незапалване при теб може да е датчик колянов вал. Дюзите ако им се губи общият плюс също. Фазов датчик - не зная. Бобината ако прави въртели (те са две) и ще запали поне на два цилиндъра. Това е за металния колектор. За пластмасовия не знам как се държи компютъра.
            Ето тука има много полезна информация, http://www.primauto.net/MENU_SCHEMI_FIAT.htm . Ако си по-на ти с тоците може да попремериш това онова или някой да ти помогне.

            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #7
              Дали ще излезе проблема, ако се закачи на диагностика? Бравото е с пластмасовия колектор.
              Преди да бъде купена колата са сложили термостат, преди е нямало. Не знам дали има връзка.

              Коментар


                #8
                Няма връзка.
                И не може да е нямало. Бил е повреден.
                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                FIAT Punto sx 75 '94

                Коментар


                  #9
                  Буксата на термодатчика.

                  Щом свети ще се хване от диагностиката.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар

                  Working...
                  X