Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    stanleyhacker написа:
    Според мен е накривил клапаните, от това е било чукането. Сега е зацепил ремъка правилно, затова чукането го няма, но клапаните са си криви. Това обяснява всичките изброени проблеми като неравномерна работа в ниските и гърменето. Също и високото подналягане което го е писал в другата тема.
    То чукането изчезна още като я вкарах да я правя, преди да я зацепя. След малко отивам да меря компресия и ще пиша какво е излезнало. А иначе на газ колата върви нормално, даже и празния ход е по-добър. Имам друга на части и от нея съм сменил мап сензора, температурния датчик и ламбда сондата но разлика няма.

    Коментар


      #17
      Колеги, компресията както следва1ви цилиндър - 12,52ри цилиндър - 12,5 3ти цилиндър - 134ти цилиндър - 13 На 1ви и 2ри минава малко 12,5 но не стига до 13 атмосфери. Сега май отпадат клапаните или гарнитурата, нали?

      Коментар


        #18
        yo_brava написа:
        Колеги, компресията както следва1ви цилиндър - 12,52ри цилиндър - 12,5 3ти цилиндър - 134ти цилиндър - 13 На 1ви и 2ри минава малко 12,5 но не стига до 13 атмосфери. Сега май отпадат клапаните или гарнитурата, нали?
        да, колега... Компресията е добра...
        BMW 318is COUPE 140hp
        FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

        Коментар


          #19
          Интересното е че когато е студена гърми на бензин. Като загрее не гърми, но сине мудна на бензин. Ох не знам вече какво да гледам....

          Коментар


            #20
            yo_brava написа:
            То чукането изчезна още като я вкарах да я правя, преди да я зацепя. След малко отивам да меря компресия и ще пиша какво е излезнало. А иначе на газ колата върви нормално, даже и празния ход е по-добър. Имам друга на части и от нея съм сменил мап сензора, температурния датчик и ламбда сондата но разлика няма.
            Е ти го беше написал все едно от това се е оправило!!Ако не си карал отдавна на бензин, може дюзите да са се позапушили.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #21
              Ами освен да взема да ги сваля за един ултразвук пък то ще си каже. Тези дюзи ги качих преди два месеца. Преди две години са чистени на ултразвук и са карани много малко след това. Ударих колата и свалих мотора. Дюзите си бяха на него с рейката и преди два месеца ги извадих за да ги сложа на тази. Дали може за година и половина стоене така да се задрустят от нещо?

              Коментар


                #22
                Колеги, да повдигна отново темата... Свалих главата за шлайф и пасване на клапани. Проблема с работата на бензин си остава... Днес бях на майстор и сменихме датчик на разпределителния вал, но пак нищо. Не можем на всичкото отгоре и на диагностика да я закачим, че не успява да се свърже с компютъра. Не знам вече какво да правя.... дюзите са чистени на ултразвук, но пак няма разлика. Някаква идея?

                Коментар


                  #23
                  провери дкв регулиран ли е точно

                  Коментар


                    #24
                    Датчика е проверен. Не е в него проблема.

                    Коментар

                    Working...
                    X