Здравейте колеги,имам следния проблем.Фиата ми е 1.8 130 от 2001 ,когато загрее колата и я освободя в момента който оборотите паднат на 900 започва да ми мига лампата на маслото дори и с време почва да свети,но подам ли гас лампата гасне и пак така като падне на 900 оборота светва.Мисълта ми е може ли да е от маслената помпа на ниски обороти да не и стига налягането и затова да се получава тази аномалия или има вариант датчика на маслото да отчита че прегрява,масло има не е от недостиг само на загряла кола се случва това.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат пунто лампа маслко
Collapse
X
-
За да си сигурен на 100 процента картера долу и проверка на маслена помпа и лагери, ако всичко е наред те съветвам да и сипеш някакво хубаво масло 5W40, мойта даже и като тръгне да изгасва, смисъл обороти под 500 и присветне даже и акумулатора, никога не ми е присветвала лампата на маслото.Не го мъчи мотора и не си прави експерименти, най добре го вкарай в сервиз и да погледнат нещата, а датчика за маслото е наврян под всмукателния колектор, сиреч трябва да разглобиш половината мотор за да стигнеш до него и да го смениш ако в него е проблема.punto HGT
Коментар
-
Благодаря много утре ще се обадя на майстора да го видя какво прави след като разбера проблема ще пиша,но аз не говоря за под 500 оборота просто като я освободя от скорост и почва да мига ако е работила повече колата дори да свети след подаване на гас спира да свети.Мисля обаче ако е запушена помпата би трябвало да има проблем и на не загряла кола.Но ще свалям картераdidich написа:За да си сигурен на 100 процента картера долу и проверка на маслена помпа и лагери, ако всичко е наред те съветвам да и сипеш някакво хубаво масло 5W40, мойта даже и като тръгне да изгасва, смисъл обороти под 500 и присветне даже и акумулатора, никога не ми е присветвала лампата на маслото.Не го мъчи мотора и не си прави експерименти, най добре го вкарай в сервиз и да погледнат нещата, а датчика за маслото е наврян под всмукателния колектор, сиреч трябва да разглобиш половината мотор за да стигнеш до него и да го смениш ако в него е проблема.
Коментар
-
това е доста логично аз от толкова притеснение чак не се бях сетил маслото е рано за смяна ама сега се сещам,че трябваше на 5к да го махна 10/50 бозаво масло .Първо ще сменя с един кастрол 5 40 после ще свалям картери още утре ще го направя.didich написа:Може и самото масло да ти прави проблем и на загряло да изтанява до толко, че да активира датчика, като е студена маслото е по гъсто, съответно помпата прави и по добро налягане, нормално и да не виждаш да ти светва лапмата.С какво масло караш в момента и на колко километра е ??
Коментар
-
Сега върнах лентата на зад 15/50 yacoo марка на 100 процента съм сигурен че е от маслото айде на 99dapchev написа:YACOO може и вътре да няма масло даже а ти какво имаш в предив колянов вал?didich написа:Можеш ли да кажеш каква точно марка е това 10W50 или си имал предвид 10W40 ??, защото ако наистина ти присветва лампата с масло 10W50 нещата вървят на доста зле.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар