Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Картерна вентилация 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Картерна вентилация 1.6

    Колеги,Нещо ми се човърка и преди някъде имаше тема за картерната вентилация,но не мога да я намеря..Може ли малко помощ.Да пипам ли н3що което е ок или да си свиркам, идеята ми е поне да почистя маручите не знам дали ще има ефеккт де. Ако има тема със снимки ще е супер ама не намвщирам нищоКолата е с нормални обороти няма проблем
    Fiat Marea 2.4 JTD+
    Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
    Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
    Renault 19/1.7mi/ - crash

    #2
    Колега и на мен като на теб от немане кво да права разпарчосах набързо мареата че ми течеше масълце от гарнитурата на клапаните и като вдигнах капака на такива лайна се натъкнах че не е истина тази пластмасовата тръбичка за картерните газове беше буквално запушена с гняс с горния капак на автомивката на пароструика нова гарнитура нови О пръстени на пластмасата на картерните газове около свещите нови гарнитурки а там където са клапаните почистих с прцал напоен с бензин има ефект предстой сваляне на картера утре или вдругиден и почистване и там стария собственик явно не му се е давало пари за обслужване на колата .Виж снимките преди и след и почвай ☺
    Прикачени файлове
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    Коментар


      #3
      Златаров утре ще има трудов полуден в младост ако искаш ела да видим. Ще се забавляваме с едно стило и едно пунто хгт и едно браво. Колко му е да пипнем и една вентилация.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Нищо по-лесно - сваляш маркуча, вадиш телта от долния край и чистиш. Вярно, че ще е тотално запушена от събралите се сополи, но на 1.6 му е все тая. Просто прави изпарения, но не надува, както на други мотори. След това ако я караш на дълго ще си стои чиста.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Банков, драсни ми един тел на ЛС, че утре не знам дали ще смогна, но за всеки случай да го имам Явно е безкрайно просто :Р ама може и аз да съм прост :РррПравилно ли съм разбрал, че това мъркуче трябва да чистя ? До сега не съм и свалял дросела да го чистя, но съм го пръскал със спрей, та ако го сваля трябва ли да му сменям гарнитурата?
          Прикачени файлове
          Fiat Marea 2.4 JTD+
          Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
          Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
          Renault 19/1.7mi/ - crash

          Коментар


            #6
            Картерната на 1,6 не е точно такава като на горните снимки. Това маркуче което си го посочил влиза във въздуховода и набива мизерии по дросела и стъпковото , аз съм го махнал от там. имаш още едно малко маркуче което от картерната отива в смукателния колектор, няма да сбъркаш ако разкараш и него .В тръбата в която наливаш масло се предполага че има една мрежа , уж да кондензират по нея маслените пари , най-вероятно нямаш , пробвай с щеката на маслото !
            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

            Коментар


              #7
              Да, това е маркуча. Долният му край е захванат за тръбата на щеката, така че работата е лесна, но мръсна. Развиват се болтовете на щеката и се изважда тръбичката, за да не пречи. Сваля се маркуча с пиниз и въртеливи движения, както ще се наложи и при връщането. Вътре в самия маркуч е серпентината, на която по-горе казвах тел. Няма какво да продухваш маркуча - изкарваш телта от него и я почистваш с някъв обезмаслител.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Заповядай утре да видиш как се сваля предмица за 20 мин Вече мога да сменявам и сегменти през ауспуха за норматив.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  cs_aleksandar написа:
                  Заповядай утре да видиш как се сваля предмица за 20 мин Вече мога да сменявам и сегменти през ауспуха за норматив.
                  и аз.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Да взема един хронометър да ви засичам
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      didich написа:
                      Да взема един хронометър да ви засичам
                      ще останеш учуден.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Със голям кеф бих се присъединил хем да науча нещо ма сте ми много далеч колеги за съжаление
                        Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                        Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                        Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                        Коментар


                          #13
                          Изскочиха задачи за вършене и колата остана за по натам Ще се възползвам от помоща ама ще е при следваща сбирка само ще изстудя бирата
                          Fiat Marea 2.4 JTD+
                          Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                          Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                          Renault 19/1.7mi/ - crash

                          Коментар


                            #14
                            5 минути работа на паркинга за чистене на една тел в маркуч, по-голямата част от това време е да развиеш 2 болта на щеката и 2 скоби на маркуча.На този мотор специално и да не я изчистиш все му е тая.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              Да бе ама нали трябва да се занимаваме с нещо Сега мисля схемата за смяна на съединител на 2.4-то, дали да взимам от алфа 166 за 360 лв или да слагам на фиата 260 макар че с тези глоби скоро бързака ще го пращам в мобилето
                              Fiat Marea 2.4 JTD+
                              Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                              Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                              Renault 19/1.7mi/ - crash

                              Коментар

                              Working...
                              X