Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

кола и декарбонизация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    кола и декарбонизация

    Декарбонизация на двигателя има ли приложение при нашите коли http://www.oilyman.com.my/index2.htmГледах едно филмче как става за моята кола дали ще има ефект и от къде може да се вземе тази/ вълшебна/ вода.https://www.youtube.com/watch?v=AtpJbNwzBtU
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    #2
    Навремето полирах с водна шкурка, после с паста за зъби главата на вартбурга. Полирах и челата на буталата. Отначало като го карах нямаше предърпване ама после пак е понатрупало малко нагар. Въпреки това подобрява работата, нагара трудно се задържа и после двигателя работи по-меко и гладко. Но моите наблюдения са че на бравото над 3000 об рядко се получават детонации при пълна газ. Те стават при ниски обороти.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      2Т е друг случай-там гори масло. В четиритактов мотор, дебелина на нагара над няколко микрона, говори за проблем.И никаква добавка няма да го спаси...

      Коментар


        #4
        Става бързо и лесно,но е малко рисковано.Намираш пулвелизатор,който прави водата на мъгла,наливаш му дестилирана/дейонизирана вода,откачаш въздуховода от дросела,палиш,отваряш дросела на макс /гас до ламарина/ и пръскаш на интервали няколко пъти.Всичко лъсва,но ако влезе повече вода /тя не се компресира/ може да стане беля.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          кола

          На клипчето слагат маркуч направо в смукателния колектор и водата се смуче както смуче въздух иначе и през дросела става но тогава трябва да са двама да правят това упражнение.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Скоро при мен идва един клиент дето беше мушнал някаква джаджа в запалката.Джаджата меше голяма колкото FM трансмитер.Каза,че това устройство било намалявало разхода с 50% според човека дето му го е продал! :D От този декарбонизатор мисля,че ползата е точно толкова колкото от споменатото устройство!
            OVB X18XE1 седан+ГИ

            Коментар


              #7
              Грешиш колега, ако нагара е много не е хубаво за двигателя. Истината е че този метод чисти нагара, но е малко рисковано.Помислете как излизат буталата при ремонт след като духне гарнитура от към водата. Всичко е чисто и лъснато!
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                Като се изчисти нагара се премахва следствието,причината остава!
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #9
                  Не е баш така. Нагара се нажежава и способства за детонации и дори преигнишън.
                  FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                  FIAT Punto sx 75 '94

                  Коментар

                  Working...
                  X