Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали сутрин, неравномерни обороти и няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно пали сутрин, неравномерни обороти и няма мощност

    Здравейте колеги. Колата ми е Фиат пунто 2000 година 1.8 ХГТ с газов инжекцион. От известно време при първо палене сутрин колата тресе и държи неравномерни обороти. Скоро чистих дебитомера със спрей за почистване на карбуратори и опитах да направя адаптация след това, но нещо не се получиха нещата. Сега колата при палене тресе страшно много и изгасва.. Като я запаля втори път държи нормални обороти и няма проблем, но е много мудна, кара се с мъка.. Щом обърне на газ няма проблем, върви си нормално. Дали адаптацията която се опитах да направя е причината? Някой може ли да ми каже как аджеба се прави правилно адаптация на този двигател?

    #2
    Или смуче въздух след дебитомера.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Съмнявам се, единствено от щуцерите на газта да дърпа..

      Коментар


        #4
        Я намери друг дебитомер за ппроба.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          На диагностика няма ли да покаже че прави лоша смес или е развален? Щото аз я закачих и показа единствено грешка на датчика на колянов вал, но не я дава постоянно а от време на време

          Коментар


            #6
            На това Пунто не се ли обучаваше и датчик колянов вал?

            Коментар


              #7
              Дебитомер + Ламбда сонда са 2-та основни датчика които определят какво гориво му трябва на мотора, дебитомера следи (както името му подсказва ) дебитът на въздуха който постъпва в колектора а ламбдата какво е изгарянето. В случай че дебитомера подава грешна информация на ЕКУ-то и му казва аз ти давам еди колко си въздух ЕКУ-то казва ОК аз пък ти давам точното гориво, обаче пък ламбдата им казва пшшш пичуи ко праите е .... и мотора не работи правилно и не може да си сметне смесите ! Баси написах го като детска приказка, ама поне по лесно ще разберете за какво става дума ... или аджеба как работи дебитомера П.п Не казвам 100% че ти е здухал дебитомера, но логично е да тръгнеш първо от нещо което си пипал преди да се прецака работата
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #8
                Съгласен съм иначе знам какво прави дебитомера и ламбда сондата, но преди да започна да сменям се чудех дали не е от неправилна адаптация и ми се иска да опитам да я направя както трябва само дето не знам кой е правилния начин

                Коментар


                  #9
                  Я си провера маркучитя за скъсано. Дали си напъхал последния маркуч като хоратй на дросела. И дали не е сцепен вакума на изпарителя.другата причина може да е липса на гориво или умираща бензинова помпа.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Днес ще прегледам всичко ако ми остане време. Мисълта ми обаче е че нещата много се влошиха след опита ми за адаптация. Та някой ако може да ми обясни как точно се прави и да опитам отново. Някой знае ли при този модел прави ли се адаптация на датчика на коляновия вал?

                    Коментар


                      #11
                      Само да поясня че дросела не съм го свалял при почистването а само пръсках обилно със спрей за почистване на карбуратори. Сега като се замисля може и да не съм го изчистил добре по този начин...

                      Коментар


                        #12
                        Няма нужда от адаптации. Тук екуто е хитачи. Търси проблема където ти казвам. Измерете и налягането на горивото. Колко бензин има в резервоара?
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Провери и стъпковото моторче и клапана на дросела.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Бензин има 1/4 резервоар. А как да проверя клапана и стъпковото?

                            Коментар


                              #15
                              s.genkov написа:
                              Бензин има 1/4 резервоар. А как да проверя клапана и стъпковото?
                              за мръсотия. Много ме съмнява че картернатй вентилация е запушила дренажите.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X