Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с маслото на Brava 12 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с маслото на Brava 12 16V

    Здравейте, купих брава 12 16V и след като я покарах известно време лампата на маслото ту светне ту изгасне. Смених датчика, но явно не беше от него и отидох на диагностика. Там ми казаха, че е от коляновия вал или биялните лагери. След това попитах колко ще излезе ремонта и те ми казаха 700лв. Да ви попитам за изходен вариант, някакви предложения или мнения, дали толкова е наистина и къде ще ми направят наистина добър ремонт. Извинете ако съм дублирал някоя тема и БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!

    #2
    Туй на диагностика ли го видяха
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Направихме диагностиката и това каза.

      Коментар


        #4
        Смени сервиза, това и аз мога да ти го кажа че съм чел някъде по форумите. Иди в някой от клубните сервизи и там ще ти помогнат с каквото могат
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #5
          Най-напред измери с манометър налягането на маслото,и ако всичко е наред,търси къде ти е протрит кабела и омасява.
          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

          Коментар


            #6
            Измерено е и не качва до двигателя.

            Коментар


              #7
              кола

              Може всмукателя на маслената помпа да има боклуци Смени сервиза
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                е,това се казва кожудер-сервиз.лагерите струват около25лв биелни,основните са по-скъпи,ама пък дали ще се наложи.силикон 10лв,масло с филтър-около40лв,труд го кажи 100лв и пак си на под 200лв.друг е въпроса ,че в сервиза са решили да смъкват мотора,а ако вала е надран ,износен и т.н наистина ще се наложи.

                Коментар

                Working...
                X