Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Страшно силно тракане в двогателя!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Страшно силно тракане в двогателя!

    Здравейте колеги! От около седмица съм собственик на Fiat Brava 1.6 103hp 16V. 96г. И проблемите ми тепърва започнаха.. днес сутринта колата не искаше да запали както и да е, диагностицирах проблека оказа се бензинова помпа.След смяна на помпата колата запали безпроблемно, на обяд се пребирам до вкъщи и точно след 40 мин. престой слизам паля и се чува страшно чукане в двигателния отсег,но не клапани а нещо друго колата поработи няколко секунди, след това изгасна и повече не запали.В маслото стружки няма чисто е, ангренажният ремък е здрав... нямам никаква идея какво може да е! Помагайте! търсих аз всички форуми но точно същият проблем не откривам.

    #2
    кола

    Отваряш и гледаш Капака на клапаните главата
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Отваряш и гледаш Капака на клапаните главата
      То, че ще се отваря ще се отваря просто предположения търся да се наглася психически.. че аман от тея коли, другата ми кола и тя отворена стои вече се чудя на къде да поемам

      Коментар


        #4
        Преди да отвориш двигателя провери центровката на ангренажния ремък но със фиксаторите.

        Коментар


          #5
          Преди години съм чупил разпределителен вал....точно както го описваш се разтрака. Извадихме го на 5 (ПЕТ) парчета. Как, защо...никой не можа да каже. След ремонта мина над 100 хиляди без проблеми.

          Коментар


            #6
            Оказа се, че ангренажа е захапал пърче пластмаса от капа... Неизвестно по каква причина, и в резултат на което 8 набити клапана, бяха лизнати само. А сега след ремонта колата гасне в ниските обороти, зацепването е правено с пети, новите клапани аз си ги пасвах дали е възможно от там да е проблема с гасненето? И на газ и на бензин го има, но само като позагрее колата към 32-33 градуса, на студен двигател няма проблеми. Съмнявам се проблема да е в МПХ, темп. датчик или нещо друго защото проблема го нямаше преди отварянето на ДВГ. Всички маркучи са си на мястото...

            Коментар


              #7
              Бях тръгнал да пиша за адаптация, ама видях, че е от старите, с металните колектори. Виж дали всички кабели са си наместата по дросела :/
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                M5kov написа:
                Бях тръгнал да пиша за адаптация, ама видях, че е от старите, с металните колектори. Виж дали всички кабели са си наместата по дросела :/
                Всичко си е на мястото, а и само в ниските обороти прави проблем... Иначе нито прекъсва нито нищо...

                Коментар


                  #9
                  ако се съмняваш в клапаните,мерни и една компресия

                  Коментар


                    #10
                    Добро утро! Тая сутрин пущината запали изгасна и до там, мерих на 1ви и 2ри цилиндър 10bar. След опит пак да запаля пак нещо се разчука... Е няма такъв късмет, дръпнах я до един сервиз да се оправят там, че ми писна вече. Аз от 2 месеца я имам точно 3 дни съм я карал жив бирник излезе.

                    Коментар

                    Working...
                    X